Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

אבא שלי קיבל דוח ב25.2 מבוחן/שוטר תנועה והורדה מהכביש(הודעה על אי שימוש ברכב), נתנו לו 24 שעות לתקן 6 ליקויים שהם לא מסוכנים, ומדובר על איסוזו דימקס 2011 שזה רכב די ישן, ולוקח זמן עד שהוא יסדר את זה.

ראיתי ששרת התחבורה חתמה על הוראת שעה של הארכת תוקף רישיונות רכב שפג תוקפם אבל אני מניח שזה לא תופס במקרה הזה נכון? או שאני טועה?

אם ההוראת שעה שהיא חתמה לא רלוונטית במקרה הזה וכלל משרדי הרישוי סגורים כרגע בגלל המצב הביטחוני, איך אבא שלי יכול להחזיר את הרכב חזרה לכביש באופן חוקי? הרי גם אם יתקן לא יוכל לעבור טסט כי הם סגורים וגם לא יוכל לתאם אליהם תור.

שלחתי פניה למשרד הרישוי שיאריכו את הרישיון רכב בחודש נוסף, תוך כמה זמן בדר''כ הם נותנים תשובה לזה?

תודה רבה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי FuriousLift
פורסם

הארכת  תוקף הרשיונות אינה רלוונטית כמובן במקרה דנן, ובכל מקרה זה מתאריך 1.3.

בהתאם לנוהל הודעת אי שימוש אתה יכול להגיע גם לבוחן בתחנת משטרה (זה כנראה הכוונה ל"מחלף צומת נהריה").

בנוסף ,ניתן להגיש לבוחן משטרתי בקשה להארכת תוקף האישור. אבל חייבים לעשות את זה בטווח של 14 יום ממתן הודעת אי שימוש. 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

נתנו לו 24 שעות להגיע למוסך. לא 24 שעות לתקן את הליקויים.

קודם שיתקן את הליקויים. עד אז מאמין שמכוני הרישוי יהיו פתוחים.

הוראת השעה לא תופסת במקרה של הורדה מהכביש עקב ליקויים.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 59 דקות, fatboy1340 כתב:

הארכת  תוקף הרשיונות אינה רלוונטית כמובן במקרה דנן, ובכל מקרה זה מתאריך 1.3.

בהתאם לנוהל הודעת אי שימוש אתה יכול להגיע גם לבוחן בתחנת משטרה (זה כנראה הכוונה ל"מחלף צומת נהריה").

בנוסף ,ניתן להגיש לבוחן משטרתי בקשה להארכת תוקף האישור. אבל חייבים לעשות את זה בטווח של 14 יום ממתן הודעת אי שימוש. 

צריך ללכת פיזית לתחנה ולבקש את זה או שאפשר להגיש טופס בקשה מקוון?

מבאס שהם מסבכים את זה כל כך, בטופס רשום במפורש ''עד אשר בוחן תנועה/משרד הרישוי יתיר את השימוש בו'', ואז רושמים בסעיף 4 שאבא שלי צריך ללכת למשרד רישוי לבדיקה לשם החזרתו לכביש.

עצוב שהם לא רושמים פשוט לך תעשה א,ב,ג בלי לסבך את זה יותר מדי.

 

 

פורסם

ההוראות היו פשוטות מאוד: הרכב חייב להתאשפז לכל המאוחר ב-26.2.26 שעה 17:26. ואחרי התיקון להגיע לבדיקת בוחן במשרד הרישוי או במשטרה. לא הגיוני בעיניך שתדרש בדיקת בוחן על מנת לאשר אאת הרכב לתנועה? אם לא היתה דרישה כזו אף אחד לא היה מתיית להוראה.

 

יש לנו מומחה @kompy

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 דקות, sperial כתב:

ההוראות היו פשוטות מאוד: הרכב חייב להתאשפז לכל המאוחר ב-26.2.26 שעה 17:26. ואחרי התיקון להגיע לבדיקת בוחן במשרד הרישוי או במשטרה. לא הגיוני בעיניך שתדרש בדיקת בוחן על מנת לאשר אאת הרכב לתנועה? אם לא היתה דרישה כזו אף אחד לא היה מתיית להוראה.

 

יש לנו מומחה @kompy

יכול להיות שטעיתי בניסוח שלי, אין לאבא שלי שום בעיה שהרכב יעבור בדיקה, פשוט לפי מה שרשום בסעיף 4 על אבא שלי להביא את הרכב למשרד הרישוי על מנת להחזיר אותו לכביש, אך למעלה רשום שבוחן תנועה מהמשטרה/משרד הרישוי יכול להתיר את השימוש ברכב וזה שני סעיפים שסותרים אחד את השני, לדוגמא:

 

אם אני מתייחס לסעיף 4 בלבד, זה אומר שגם אם אבא שלי לקח את הרכב ותיקן את הליקויים הנדרשים, הוא צריך להתייצב במשרד הרישוי כדי שיעשו בדיקה לרכב וזה לא אפשרי כרגע בגלל המצב הביטחוני ובגלל שכל משרדי הרישוי סגורים עד להודעה חדשה.

 

ואם אני מתייחס לסעיף למעלה אז אין בעיה לתקן את הליקויים ואם זה באמת אפשרי אז לנסוע לתחנת המשטרה עם הרכב וששם יתירו את השימוש וזהו.

האמת שדיברתי גם עם נציג ממשרד התחבורה והוא אמר לי שצריך להגיע למשרד הרישוי לבדיקה, אבל הבעיה שהם סגורים אז הוא אמר לי לשלוח להם פניה וזה מה שעשיתי בגלל זה לא הבנתי למה הם רשמו שם שבוחן תנועה מתחנת משטרה יכול להתיר את השימוש, מדובר במידע סותר.

אבל בסדר כבר התרגלתי לבירוקרטיה בארץ, זה אחד הדברים המעצבנים אבל אין מה לעשות זה החיים, יש דברים יותר נוראיים.

 

 

פורסם

האירוע התרחש לפני שהמלחמה פרצה. האם הרכב הוכנס לתיקון כפי שנדרש?

 

בשרשור מקביל נכתב שמכוני הרישוי והמוסכים חוזרים לעבודה.

 

אנשים דוחים דברים יותר דחופים מהחזרה לכביש של רכב. למשל ניתוחי סרטן.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 27 דקות, sperial כתב:

האירוע התרחש לפני שהמלחמה פרצה. האם הרכב הוכנס לתיקון כפי שנדרש?

 

בשרשור מקביל נכתב שמכוני הרישוי והמוסכים חוזרים לעבודה.

 

אנשים דוחים דברים יותר דחופים מהחזרה לכביש של רכב. למשל ניתוחי סרטן.

 

כן הוא הוכנס לתיקון אבל נשאר הליקוי האחרון שצריך לסדר עם החלון הקדמי והוזמן מנגנון וזה לוקח קצת זמן.

אם מכוני הרישוי חוזרים לעבוד זה מצוין, ברגע שהליקוי האחרון יתוקן ישר אבא שלי יסע לשם להסדיר את זה.

תודה רבה על המענה, המשך לילה שקט לכולנו.

פורסם
לפני 4 שעות, FuriousLift כתב:

ליקויים שהם לא מסוכנים,

 

לפני 4 שעות, FuriousLift כתב:

שכחתי לצרף את הליקויים, מצרף את זה כאן: 

הורדה מהכביש מעודכן.PNG

 

מלא נורות לא עובדות, עשן שחור ממערכת הפליטה, מנורת כרית אויר דולקת וחלון נהג לא נפתח - וזה עדיין לא נראה לך מסוכן ?
נראה לי שהפרספקטיבה שלך בין מסוכן ללא מסוכן קצת לוקה בחסר.
אלה בדיוק מסוג הרכבים שמחפשים אותם בנרות על הכביש, מסחריות\טנדרים ישנים שבוודאות עוברים הזנחה מתמשכת והדו"ח שצירפת רק מחזק את מה שאני אומר.


כמו שכבר הציעו, תתחילו בתיקון הליקויים כי זה כשלעצמו יכול לקחת זמן (טנדרים ומסחריות בנות 15 - לא תמיד החלפים נמצאים בשפע בכל פינה).
 

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 7 דקות, איציק נ. כתב:

 

 

מלא נורות לא עובדות, עשן שחור ממערכת הפליטה, מנורת כרית אויר דולקת וחלון נהג לא נפתח - וזה עדיין לא נראה לך מסוכן ?
נראה לי שהפרספקטיבה שלך בין מסוכן ללא מסוכן קצת לוקה בחסר.
אלה בדיוק מסוג הרכבים שמחפשים אותם בנרות על הכביש, מסחריות\טנדרים ישנים שבוודאות עוברים הזנחה מתמשכת והדו"ח שצירפת רק מחזק את מה שאני אומר.


כמו שכבר הציעו, תתחילו בתיקון הליקויים כי זה כשלעצמו יכול לקחת זמן (טנדרים ומסחריות בנות 15 - לא תמיד החלפים נמצאים בשפע בכל פינה).
 

אתה צודק לגמרי, טעיתי כשרשמתי שהם לא מסוכנים.

פורסם

בתחנת המשטרה הוא יקבל לא מענה לבקשה מעין זו.

עליו להגיע עם הרכב למכון הרישוי עם אישור מוסך + חשבונית/כרטיס עבודה על תיקון הליקוי של נורית כרית האויר.

במכון הרכב יבדק, יפסל על מנגנון החלון(+ יתכן עוד ליקויים) ואז יוכל לקבל רשיון תנועה זמני לצורך תיקונים בלבד למשך 7 ימים(ניתן להאריך זאת בכל פעם עד 30 ימים).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...