Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

היום בבוקר כשהנעתי את הרכב מסך המידע בלוח השעונים לא נדלק. כיביתי את הרכב פעמיים אבל עדיין המסך סירב לעלות.

לאחר כעשרים דקות שנסעתי שוב ברכב המסך כן נדלק.

על מה מצביעה הבעיה?

מדובר בסקודה סופרב שנת 2018 מנוע 1.8 ליטר.

מצרף תמונה של הלוח שעונים. אני מדבר על המסך שמוקף במסגרת אדומה.

 

תודה

IMG_1302.jpeg

פורסם (נערך)
לפני שעה, רפי לין כתב:

נסה להאיר על המסך עם פנס ואם תראה את התצוגה במסך (בצורה חלשה) זה סימן שתאורת המסך לא דולקת ולכן אינך רואה את התצוגה.

תודה על המענה.

כשמסתכלים ממש טוב אכן יש תאורה מסביב למסך. אבל אין כלום בתצוגה. היא פשוט שחורה

עריכה אחרונה על ידי HakarisH
פורסם

יכול להיות מצבר מעט חלש, או עדכון תוכנה, אבל בכל אופן תנסה כעת אם זה קורה שוב, נסה ללחוץ לחיצה ארוכה (כ-10 עד 15 שניות) על כפתור ההדלקה של המערכת עד שתראה את הלוגו של סקודה. זה מבצע איפוס למערכת

משתדל לעזור

פורסם
לפני 7 שעות, רפי לין כתב:

מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

תל אביב

 

לפני 5 שעות, PASHUT כתב:

יכול להיות מצבר מעט חלש, או עדכון תוכנה, אבל בכל אופן תנסה כעת אם זה קורה שוב, נסה ללחוץ לחיצה ארוכה (כ-10 עד 15 שניות) על כפתור ההדלקה של המערכת עד שתראה את הלוגו של סקודה. זה מבצע איפוס למערכת

אוקיי. אנסה מחר בבוקר. אבל איך זה קשור למסך המולטימדיה?

 

לפני 5 שעות, IsraCar כתב:

יכול להיות שזה קשור למערכת מולטימדיה חדשה שהרכבת?

לא הוחלף שום דבר. הכל מקורי ברכב

פורסם
לפני 50 דקות, HakarisH כתב:
לפני 6 שעות, PASHUT כתב:

0 עד 15 שניות) על כפתור ההדלקה של המערכת עד שתראה את הלוגו של סקודה. זה מבצע איפוס למערכת

אוקיי. אנסה מחר בבוקר. אבל איך זה קשור למסך המולטימדיה?

יש קשר בפיקוד של שניהם לדעתי

בכל אופן הכי טוב להרים טלפון לצ'מפיון ולשאול האם קיים עדכון תוכנה, כי בעיה זו מוכרת בפורומים בחו''ל

משתדל לעזור

פורסם
לפני 8 שעות, PASHUT כתב:

יש קשר בפיקוד של שניהם לדעתי

בכל אופן הכי טוב להרים טלפון לצ'מפיון ולשאול האם קיים עדכון תוכנה, כי בעיה זו מוכרת בפורומים בחו''ל

אוקיי. תודה רבה

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, PASHUT כתב:

תעדכן, מעניין אם צמפיון בארץ מכירים תופעה כזו

נכון לעכשיו הבעיה פשוט נעלמה. נקווה שימשיך כך. תודה בכ״א

עריכה אחרונה על ידי HakarisH
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...