Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה מ AK24PARTS


Deutz912

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לבצע הזמנה של 

2 בולמי זעזועים קדמיים (MEYLE)

2 בולמי זעזועים אחוריים (DENCKERMANN)

זוג קפיצים לבולמים קדמיים (MONROE)

זוג תושבות בולמים (KYB)

זוג מיסבי בולמים (MEYLE)

זוג מוטות קישור למוט מייצב (KAMOKA)

פילטר סולר (BOSCH).

 

יצא לי 249$ מוצרים (1,068 ש"ח) + 90$ משלוח ( דרך Courier International (Premium) ).

נראה לי שזה שילוח דואר, האם חוץ מלהגיש טופס בקשת ייבוא אישי צריך לעשות עוד משהו ? (ראיתי את המדריך של @EliC25 ויש לי את קודי הסיווג)

מכס יצא לי לפי המחשבון 320 ש"ח.

בכמה בערך יהיו העלויות הנוספות, והאם יש חשש שיתקע במכס ולא ירצו לשחרר ?

 

זה לא פעם ראשונה שאני מזמין מחו"ל חלפים אלא שבזמן האחרון אני רואה בפורום שהמכס החמיר את ההנחיות של הייבוא, וכן הדואר הופרט וגובה עמלות שקר נוספות.

פורסם

ואם תחלק ל-2 משלוחים ככה שהם יהיו מתחת ל 150$ לא עדיף לך ? רק זורק רעיון ויש מצב שחשבת עליו כבר אחי .... מצב גדול אפילו

 

לגבי קורייר פרימיום.... הם בוחרים לך לדעתי אם זה UPS או DHL או FEDEX , אתה יכול לשאול אותם, עונים תוך 24 שעות גג באמצע שבוע מנסיון

 

[email protected]

 

פורסם
לפני 18 דקות, גולדן191 כתב:

ואם תחלק ל-2 משלוחים ככה שהם יהיו מתחת ל 150$ לא עדיף לך ? רק זורק רעיון ויש מצב שחשבת עליו כבר אחי .... מצב גדול אפילו

 

לגבי קורייר פרימיום.... הם בוחרים לך לדעתי אם זה UPS או DHL או FEDEX , אתה יכול לשאול אותם, עונים תוך 24 שעות גג באמצע שבוע מנסיון

 

[email protected]

 

 

חח.. ברור שחשבתי על זה, עלות המשלוח לכמה פריטים בודדים לכל הזמנה בנפרד גבוהה ככה שעדיף לי להזמין הכל יחד ולשלם מכס 320 ש"ח.

אופציות השילוח הם -

Courier International (Premium)
Postal Office

DHL

ככה שלא בטוח ש קורייר אינטרנשיונל פרימיום זה חברת שילוח אקספרס (בפרט שהם כותבים שזה אמור להגיע ב Delivery date 2026-02-16, ואם אני בוחר ב DHL אז Delivery date 2026-01-21)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא הגיוני מה שאתה כותב.

אפילו אם מחיר המשלוח יהיה זהה (90 דולר לכל חבילה) זה יצא לך קצת יותר זול ואולי אפילו תחסוך בעיות נוספות של ענייני מכס ואישורים.

 

או שאני מפספס משהו.

פורסם
לפני 24 דקות, itzik123 כתב:

לא הגיוני מה שאתה כותב.

אפילו אם מחיר המשלוח יהיה זהה (90 דולר לכל חבילה) זה יצא לך קצת יותר זול ואולי אפילו תחסוך בעיות נוספות של ענייני מכס ואישורים.

 

או שאני מפספס משהו.

אם אני מחלק ל 2 חבילות זה ייצא 215$ לכל חבילה.

זה גם אישורים לכל חבילה, וגם מכס ועמלות שקר לכל חבילה.

לא משתלם

פורסם
לפני 12 שעות, Deutz912 כתב:

משלוח ( דרך Courier International (Premium) ).

נראה לי שזה שילוח דואר

זה לא שילוח בדואר, שילוח בדואר זה postal office. 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)
לפני שעה, Deutz912 כתב:

אם אני מחלק ל 2 חבילות זה ייצא 215$ לכל חבילה.

זה גם אישורים לכל חבילה, וגם מכס ועמלות שקר לכל חבילה.

לא משתלם

אוקיי הבנתי.

למרות שכשהחבילה לא חייבת במיסים בדרך כלל יש גם פחות או אין עמלות מסויימות.

אבל אני לא יודע להגיד כמה יֵצא בסופו של דבר.

אם ב-320 כללת הכל אני חושב שאתה די אופטימי.

עריכה אחרונה על ידי itzik123
פורסם
לפני 20 דקות, שחר 1 כתב:

זה לא שילוח בדואר, שילוח בדואר זה postal office. 

האם ענו לי במייל "Premium shipping is organized by Omniva Estonia."

לפני 16 דקות, itzik123 כתב:

אוקיי הבנתי.

למרות שכשהחבילה לא חייבת במיסים בדרך כלל יש גם פחות או אין עמלות מסויימות.

אבל אני לא יודע להגיד כמה יֵצא בסופו של דבר.

אם ב-320 כללת הכל אני חושב שאתה די אופטימי.

320 זה רק המס של המדינה לא כולל עמלות שונות ומשונות.

פורסם

מציע שתברר כמה עולים החלפים בארץ כי לא בטוח שההתעסקות והסיכון בכל מיני עמלות שקר / לא שקר שווים את הפער, ככול שהוא קיים. 

פורסם
לפני שעה, Moshe c כתב:

מציע שתברר כמה עולים החלפים בארץ כי לא בטוח שההתעסקות והסיכון בכל מיני עמלות שקר / לא שקר שווים את הפער, ככול שהוא קיים. 

זוג בולמים כמעט 1000 ש"ח + תושבות ומיסבים 300 ש"ח.

איפה בולמים אחוריים (כ 500 ש"ח) + קפיצים + פילטר סולר (כ 200 ש"ח) + מוטות קישור (כ 100 ש"ח).

 

  • אהבתי 1
פורסם

זה לא יפתיע אותי אם יקר בארץ לפחות פי 2

על פילטר שמן רצו ממני 50 ש"ח וזה זהה לסיני מעליאקספרס 

 

של חברה מוכרת יעלה 7$ נכון שיש משלוח אבל מזמינים כמה פריטים וזה זניח

 

לפי סרטוני הכנופיה יכול להיות שיש חלקים שיקרים בארץ גם פי 5

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...