Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה ליקנות אונו ודיברתי אם איזה בן אדם מבוגר הוא מוכר את האונו שלו שנת 91 יד ראשונה עשה 150.000ק"מ מנוע 1000 (מנוע מקורי) הוא רוצה על האוטו 6900 ש"ח לפי הערכת שמאי רכב שזה מעל המחירון ....

 

מה אתם אומרים?

 

המחירון זה 5691 ש"ח !!!!

פורסם

אל תתקרב למנוע 1000 (אלא אם כן בא לך להרגיש איך זה לנסוע על מכונת כביסה)...

 

וביותר רצינות - הייתה לי אונו 1.4 שנת 95 הייתי די מרוצה ממנה

מכרתי אותה בגלל שמשקל הרכב היה קל מדי למנוע(פעמיים איבדתי שליטה על האוטו -במהירות של 80-90)

אז קח את זה בחשבון

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

נא לא לדבר מתוך בורות. מנוע 1000 של אונו היה מנוע FIRE ונחשב לטוב מאוד ואף מתקדם מבחינה טכנולוגית בתקופתו.

אם הכח זה מה שמפריע לך אכן אתה יכול לעבור ל1400 אבל בכל מקרה תעשה נסיבוב עליו ותראה.

לגבי הרכב - אני מבסוט מאונו :D

...Carpe Diem

פורסם

הייתה לי אונו 1100 מנוע FIRE ות'אמת עד שהלך הגיר האוטו שירת אותי נאמנה עם כל ההתעללויות שהוא עבר במשך השבוע וחצי שהיה אצלי

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם

גם לי הייתה אונו 1000 זהו רכב חסכוני מאוד בדלק,חלקים זולים ובשפע.

אבל צריך לקחת בחשבון שהרכב חלש יחסית ואין מה לדבר בכלל על מזגן.

 

הייתי מציע לך ללכת כבר על אונו 1400.

פורסם
רוצה ליקנות אונו ודיברתי אם איזה בן אדם מבוגר הוא מוכר את האונו שלו שנת 91 יד ראשונה עשה 150.000ק"מ מנוע 1000 (מנוע מקורי) הוא רוצה על האוטו 6900 ש"ח לפי הערכת שמאי רכב שזה מעל המחירון ....

 

מה אתם אומרים?

 

המחירון זה 5691 ש"ח !!!!

לא לקנות.

תגיד לבעל הרכב שיחפש פראירים אחרים.

הוא רוצה על פיאט אונו 45S שעברה 150K כ- 1200 ש"ח מעל למחירון?!

תפתח עיתון, חפש באינטרנט, יש מלא מכוניות מסוג אונו שתקנה אותם מתחת למחירון עם ק"מ יותר נמוך.

אני הייתי ממליץ לך ללכת על דגם ה 70S שזה מנוע 1.4 מנוע חזק. הגעתי איתו ל 130 קמ"ש עם דוושת גז לחוצה על הרבע.

פורסם

אומנם ישנם המון שירשורים על פיאט אונו אבל לגופו שלעניין נראה לי סביר והגיוני מאדם שהחזיק את הרכב 15 שנה ונסע בו 10,000 ק"מ בשנה לדרוש 20 אחוז יותר. מה גם שאם תחשב את המחירון ותשקלל אותו זה הסכום שקרוב לוודאי שיצא לך.

לגבי אונו בפרט; הרכב הוא רכב נהדר כל עוד טופל ב ז מ ן. אונו 45 מנוע פייר תחפש בפורום נכתב רבות - מנוע אמין מאוד, חסכוני בדלק, יש מזגן בעיקר רסקור וקצת אלכס אבל למנוע קשה...קשה מאוד.

ה - 60S בעל מנוע פייר אבל 1,100 סמ"ק; לעניות דעתי השילוב הטוב ביותר במשפחת האונו - גם כאן מומנט נפלא, מרגיש זריז למדי גם עם מזגן. האחרון שבחבורה 70S 1372 סמ"ק אומנם הנפח הגבוה ביותר אבל נוט מיי קאפ אוף טי... לא התייחסתי לSXIE ולטורבו שכלל לא רלבנטי לדיונינו.

בהצלחה

פורסם
אומנם ישנם המון שירשורים על פיאט אונו אבל לגופו שלעניין נראה לי סביר והגיוני מאדם שהחזיק את הרכב 15 שנה ונסע בו 10,000 ק"מ בשנה לדרוש 20 אחוז יותר. מה גם שאם תחשב את המחירון ותשקלל אותו זה הסכום שקרוב לוודאי שיצא לך.

לגבי אונו בפרט; הרכב הוא רכב נהדר כל עוד טופל ב ז מ ן. אונו 45 מנוע פייר תחפש בפורום נכתב רבות - מנוע אמין מאוד, חסכוני בדלק, יש מזגן בעיקר רסקור וקצת אלכס אבל למנוע קשה...קשה מאוד.

ה - 60S בעל מנוע פייר אבל 1,100 סמ"ק; לעניות דעתי השילוב הטוב ביותר במשפחת האונו - גם כאן מומנט נפלא, מרגיש זריז למדי גם עם מזגן. האחרון שבחבורה 70S 1372 סמ"ק אומנם הנפח הגבוה ביותר אבל נוט מיי קאפ אוף טי... לא התייחסתי לSXIE ולטורבו שכלל לא רלבנטי לדיונינו.

בהצלחה

לדרוש הוא תמיד יכול השאלה אם הוא יקבל את מה שהוא דורש.

לפי מה שאתה כותב אם אני ימכור את האונו שלי אני צריך לדרוש הרבה מעל 20% מעל למחירון. שלי נסעה כולה 109000 ק"מ, יש לה ספר טיפולים מלא והיא שמורה.

פורסם

בתור אחד שהייתה לו אונו 60 1100 ואונו 70 1400 עדיפה דווקא ה60 המנוע יותר אמין ויותר מתקדם יחסית

המנוע ב70 ה1400 הוא לא פאר היצירה וב1400 יש יחסית יותר בעיות מה-1100 והטיפולים יותר יקרים

לגבי מזגן -אני התקנתי בזמנו ב60 מזגן של אלכס אורגינל ולא זכור לי שהיו בעיות בסחיבה של האוטו

לגבי המחיר תשמע זה הכל עניין של היצע וביקוש כיום אין לי מושג מה קורה בשוק לגבי האונו אבל לא ניראה לי שצריך לתת לרכב מיושן מחיר מעל המחירון גם עם הוא מתוחזק יפה ושמור

מה עוד שלא ניראה לי שחסרות אונו למכירה מהשנתונים האלו

סך הכל מדובר על פיאט אונו לא על רכב אספנות נדיר

פורסם

היו לא מעט בבכלל שירשורים על הרכב הזה (אם לא הכי הרבה שירשורים) אני רואה שאתה חדש ואם ההית משקיע טיפה מאמץ וקורא את החוקים ההית מבין שקודם עושים חיפוש ותאמין לי שההית מוצא את כל הנתונים הנדרשים על הרכב הזה.

אז מספיק לעלות על כל דבר דיון לפני שעושים חיפוש המנהלים לא אמרו את זה פעם ולא פעמיים.

 

בקיצור תעשה חיפוש תרשום פיאט אונו ואני בטוח שתמצא את כל התשובות לשאלתך.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

בתור אחד שהיתה לו אונו בדיוק כמו שאתה רוצה/מתלבט לקנות.

יש כמה מיתוסים שאין לי מושג איך הם הגיעו.

כמו חסכוניות-תשמע זה לא רכב פלא ,מנוע קטן ובודי קטן אבל לא כזה חסכוני-תריץ חיפוש בפורום תמצא +- מהי הצריכת דלק .

תקשיב לי טוב- יש המון המון בעיות זה לא נגמר מהמודול הצתה שכל חורף אתה צריך חדש ובעיות נוראיות עם האורות ברכב...

בגדול מומלץ אבל לא תמיד.

לגבי הבחורצ'יק עם הרכב שדורש מעל למחירון אז ככה:

המחירון של אותה אונו הוא 4500 בערך,לא 5K ובטוח לא מעל לזה.

לכל רכב יש קונה אבל אל תשלם מחיר כזה.

באותה קלות אתה יכול למצוא רכב דומה יד שניה או שלישית ותשלם 3K ואף פחות.

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...