Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

נולד לי ילד שלישי לפני כחודש וכרגע עם הסוזוקי קרוסאובר 1.6ל בנזין אני מתקשה לחגור את 3 הילדים ביחד. 2 בוסטר גב + סלקל.

גם אין מקום ליותר מדי דברים בבאגז׳ עם העגלה ואנחנו משפחה שאוהבת לטייל ולעשות קמפינג וגם לנסוע לאילת פעמיים שלוש בשנה

מחפשים רכב שיהיה יחסית אמין בתקציב של 70 - 80 אש"ח וכרגע אנחנו חשבנו על הרכבים הבאים:

סיטרואן סי 4 ספייס טורר - זול יחסית אבל פחות אמין, האישה פסלה בגלל שהוא "מכוער ויהיה קשה למכור אותו אחר כך"

פיג׳ו 5008 - גדול, מרווח אבל פחות אמין אבל וקשה למצוא רכב עם מנוע נורמלי עם קילומטראז׳ נמוך

מיצובישי אאוטלנדר - לא בטוח אם אפשר להכניס 3 ילדים בשורה, נחשב אמין אבל עם CVT.

סיטרואן סי 5 - מרווח מאחורה, בגאז׳ קטן יותר מהספייס טורר, יקר יחסית, אמימות לא ידוע

הונדה crv - נחשב ממש אמין, סימן שאלה לגבי כמה מרווח, בגאז׳ יחסית קטן לשאר.

ניסאן אקס טרייל - לא ידוע כמה מרווח, נפסל בגלל מחלת כשל קטסטרופלי במנוע.

 

בגדול אני נותה סי4 ו5008 עם קילומטראז נמוך ומחיר נמוך. ה1.6ל בנזין במצב תקין עם קמ נמוך יותר קשה למצוא מחד קרן אז אני מוכן להתפשר על ה1.2ל בנזין עם קמ נמוך בגלל רצועת הטיימינג. הבנתי גם שהמנוע דיזל 1.5ל גם בעייתי בגלל השרשרת 7ממ אז פסלתי אותו

 

רציתי לשמוע מחוכמת ההמונים מה דעתכם על הרשימה והאם יש עוד מכוניות שכדאי לשקול גם משנתונים ישנים יותר (למשל קראתי פה דברים טובים על טויוטה ורסו)? העיקר שיהיה בתקציב ואמין

 

תודה

פורסם

בוסטר גב עם חגורות מובנות או משתמשים בחגורה הרגילה?

בכל מקרה, ברוב המשפחתיות אפשר לחגור סלקל + 2 בוסטר גב, פשוט צריך לחפש את הדגמים הצרים יותר

 

לדעתי אין צורך ברכבים הגדולים שציינת, מספיק רכב עם באגז גדול או לחלופין סטיישן (לא תאמין כמה מקום יש מאחורה)

 

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם
לפני 20 שעות, om2 כתב:

בוסטר גב עם חגורות מובנות או משתמשים בחגורה הרגילה?

רגילה, אני מנסה לשמור אותם בבוסטר גב כמה שיותר בגללההגנה מside impact

לפני 20 שעות, om2 כתב:

בכל מקרה, ברוב המשפחתיות אפשר לחגור סלקל + 2 בוסטר גב, פשוט צריך לחפש את הדגמים הצרים יותר

אולי אני טועה, אבל כל מי שדיברתי איתו אמרו שבכל מקרה לחגור 3 ילדים זה אתגר אם אין להם חגורות פנימיות של המושב

לפני 20 שעות, om2 כתב:

לדעתי אין צורך ברכבים הגדולים שציינת, מספיק רכב עם באגז גדול או לחלופין סטיישן (לא תאמין כמה מקום יש מאחורה)

יש לי חברים עם סיד ואחרים עם אאוריס ובשניהם מתקשים עם 3 ילדים מאחורה. אם אתה מכיר סטיישן עם מושב אחורי רחב, אשמח להמלצה

פורסם

לא יודע.

יש לי i30 סטיישן

לא חושב שהוא רחב משמעותית מהאחרות

אבל נכנס בו 3 כסאות

היה בהתחלה סלקל וכסא ובוסטר וגם נכנס (צפוף אבל נכנס)

 

השיטה שלי. זה לחגור את הסלקל בצד ימין

ואז לחגור את המושב האמצעי שאין אף אחד שיושב משמאלו. ואז להושיב את הבוסטר השמאלי ביותר תוך כדי הרחקה שמאלה מהאבזם 

ואז לדחוף את הבוסטר חזרה למקום שלו כדי שהדלת תסגר.

 

נשמע מורכב?

לא ממש.

אני חוגר כך תוך פחות משתי דקות (בהנחה והן משתפות איתי פעולה)

 

.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...