Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, גולף 2015, המכסה החיצוני של מיכל הדלק נישבר ותלוי על שערה - ראו תמונה . כבר הודבק פעם אחת ע״י המוסך (לפני כשנתיים לדעתי), אני רוצה להדביק אותו בעצמי. איזה דבק יעשה את העבודה / אולי יש רעיון יותר טוב?

FuleCover.jpg

פורסם

לקנות חדש?

מקורי חדש יצטרך צביעה בצבע הרכב.

מפירוק או עליאקספרס אולי תוכל למצוא מוכן בקוד צבע הנכון שלך.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

סבבה - אבל לא יותר פשוט להדביק אם יש את הדבר המתאים? זה פשוט חתיכת פלסטיק.

לקנות את החלק ואז להרכיב אותו בשבילי זה אומר מוסך

פורסם

לפי התמונה אני מניח שמדובר בגולף 6 מ2011 עם מכסה עגול ולא בגולף 2015 כמו שכתבת בהודעה שיש לה מכסה בצורת מקבילית.

הנה עליאקספרס

 

מק"ט מקורי 5k6809857C

 

ההתקנה מן הסתם דורשת פירוק של דיפון הבגאז, לא משהו מסובך במיוחד. אם אתה מתקשה תלך למוסך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 6 שעות, kamashay כתב:

שלום, גולף 2015, המכסה החיצוני של מיכל הדלק נישבר ותלוי על שערה - ראו תמונה . כבר הודבק פעם אחת ע״י המוסך (לפני כשנתיים לדעתי), אני רוצה להדביק אותו בעצמי. איזה דבק יעשה את העבודה / אולי יש רעיון יותר טוב?

FuleCover.jpg

מחלה ברכבים האלו, גולף ופולו. איכשהו תמיד מצליחים לייצר את התקלות הדפוקות ביותר שניתן לחשוב עליהן.

 

אצלי הוא נתלש בתחנת הדלק כשמשכתי את צינור המשאבה. פחח הדביק אותו עם מלא דבק שאין לי מושג מה הוא,  אצלם מחר ואעלה

פורסם

אם זה רעיון טוב, אני לא יודע.

לגבי עצם השאלה, הדבקת פלסטיק לפלסטיק אני מאוד מרוצה מדבק אפוקסי נוזלי (מזרק) אפ' מה שנמכר ב6 ש"ח במקסטוק.

פורסם (נערך)
בתאריך 18.8.2025 בשעה 18:40, amosbmw כתב:

לפי התמונה אני מניח שמדובר בגולף 6 מ2011 עם מכסה עגול ולא בגולף 2015 כמו שכתבת בהודעה שיש לה מכסה בצורת מקבילית.

הנה עליאקספרס

 

מק"ט מקורי 5k6809857C

 

ההתקנה מן הסתם דורשת פירוק של דיפון הבגאז, לא משהו מסובך במיוחד. אם אתה מתקשה תלך למוסך.

סליחה - אתה ממש צודק :-) לא יודע איך יצא לי 2015 :-) זה 2011 דור 6 כמו שרשמת

כל הכבוד שמצאת את החלק ! זה ראלי להתקנה לאדם לא מקצועי? עדיף לי לקנות את החלק וללכת למוסך שיתקינו לי אותו?

עריכה אחרונה על ידי kamashay
פורסם

אם זה פלסטיק לפלסטיק, "תרתך" עם סיכות מתכת (חפש סרטונים של plastic welding, אני לא יודע איך קוראים לזה בעברית). זה יחזיק מעמד לנצח, לדעתי - והכלים הדרושים עולים כמה עשרות שקלים בעלי אקספרס.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...