Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מברר עבור חבר שמועסק ע"י רשת קמעונאית גדולה

 

הוא עובד בסניף X

בסניף Y מי שבתפקיד המקביל שלו יצאה לחופשת לידה ולא הצליחו למצוא לה מחליף.

חוץ ממנהל הסניף שמנהל את שניהם, אין עובדים שעובדים במקביל בשני הסניפים - כלומר הפרדה מוחלט בין הסניפים מבחינת העובדים עצמם.

 

ביקשו מהעובד שיעבוד יומיים בשבוע בסניף Y ו 3 ימים בסניף המקורי X - מההתחלה נאמר שזה "טובה" שמבקשים ממנו בגלל הבלתמ שנוצר להם לאחר שהעובדת המקבילה יצאה לחופשת לידה.

 

סניף Y בעיר רחוקה, והובטח לעובד שזה "ישתלם לו" לעשות הטובה - בהתחלה הוא הבין שיקבל העלאה במשכורת, בפועל מה שקיבל היה תוספת של כ 500 ש"ח עבור נסיעות לסניף המרוחק - ככה זה גם נרשם בתלוש "נסיעות לסניף Y".

 

על אף שזה לא משתלם בשום צורה, לא מבחינה כלכלית, לא מבחינת נסיעות ולא מבחינת עומס עבודה, העובד הסכים לעשות את הטובה בעיקר כי אמרו לו שזה יהיה זמני ל 3 חודשים (היה נוסע 4 שעות בתחבורה ציבורית).

 

העובדת המקורית התפטרה אחרי חופשת הלידה וה 3 חודשים הפכו להיות 6 חודשים.

 

בתום ה 6 חודשים, כשעדיין לא איישו את המשרה, הודיעו לעובד בפתאומיות שהוחלט "מלמעלה" שיפסיק ללכת לסניף Y.

הנסיעות בסך ה 500 ש"ח לא שולמו עבור החודש האחרון שהוא כן עבד שם.

 

העובד היה בטוח שמדובר בטעות אנוש, וכבר 3 חודשים המנהל הישיר מורח אותו בתשובות ומבטיח לו שיטפל בזה.

 

לאחר שהעניין התפוצץ קצת, והתקבל עוד תלוש בלי התשלום הנ"ל, העובד ביקש שיחה עם המנהל של המנהל.

 

לאחר שהשיחה הזו התקיימה - המנהל הבכיר אמר לו שקרתה טעות כלשהי, הם לא יכולים לשלם לו את ה 500 ש"ח וזה מה יש. גם המנהל הבכיר, כמו המנהל הישיר די סיבנו אותו בכל מיני תירוצים בלי לתת הסבר מה המניע לתת לו את הכסף שמגיע לו עבור עבודה שעשה (אף אחד לא הטיל ספק שמגיע לו). מבין השורות הוא איכשהו הבין שאם יתנו לו את התשלום עבור החודש האחרון אז יש עניין כלשהו של קביעות.

 

העובד ותיק מאוד (כ 10 שנים), מוערך מאוד ע"י כל הדרג הניהולי, וככל הנראה מדובר בפוליטיקה ארגונית כלשהי - ובכל זאת הוא יצא עם טעם מר מאוד מכל החוויה:

גם היה תחת עומס גדול מאוד של שני סניפים.

גם זה נמרח לתקופה כפולה מעבר למה שנאמר לו בהתחלה (כמובן הכל פשוט "זרם", אף אחד לא בא אליו בתום ה 3 חודשים וביקש ממנו להמשיך עוד X זמן).

גם התגמול לא התאים - לא הייתה תוספת בפועל בשכר, אלא "צ'יפרו" אותו בנסיעות בלבד - *וגם את זה בסוף לא שילמו*

 

העניין כרגע עקרוני ולא ספציפית על ה 500 ש"ח - מול המעסיק נראה שאין יותר מה לעשות לאחר שמספר חודשים ניסה לברר את העניין מול המנהל הישיר ומנהל בכיר יותר.

 

לאיזה אפיק ממשיכים לכאן? הגיוני לשקול תביעה משפטית על סכום ככ נמוך?

 

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

שיבקש תוספת ימי חופש המגלמת 500 ש"ח (בהנחה כי הוא אינו מוגבל בצבירה).

-הוא יקבל את הכסף או שווה כסף.

-המעסיק לא יהיה מחויב לו בעיניין הקביעות.

פורסם

שירשמו את הסכום כמענק חד פעמי או כפרמייה.

ללכת לתבוע אין טעם כי התביעה תעלה לו יותר (זמן עבדה ונזק ליחסים במקום העבודה).

או שיוותר או שיעבור מקום עבודה ואז יתבע.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שיתנו לו Gift Card בשווי 500 ש"ח לאות תודה על המאמץ. 

בני $(*ות. 

 

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, discoTD5 כתב:

שיתנו לו Gift Card בשווי 500 ש"ח לאות תודה על המאמץ. 

בני $(*ות. 

 

ביקש  גיפט קארד למימוש ברשת עצמה ולא הסכימו (זה מה שנותנים בימי הולדת וחגים).

מבחינתם לא רוצים לשלם את ה 500 ש"ח בשום צורה וזהו.

זאת הייתה מהות השיחה היום - להבהיר שלא מוכנים לשלם ולא הייתה כל הצעה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity
  • מבאס 2

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

🤬

שיתחיל בחיפוש אחרי מעסיק חדש. 

אם הרשת לא מסוגל להוקיר עובד שקרע את התחת בשבילה, אפילו לא בגיפט  קארד עצמי, שבפועל עלות המוצרים שהוא ירכוש הוא כמחצית משווי הגיפטכארד, והרשתת לא מסוגלת לראות בנאדם מול העיניים, זה מעסיק שלא ראוי לעבוד אצלו. 

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני שעה, Haim_gds כתב:

שיבקש תוספת ימי חופש המגלמת 500 ש"ח (בהנחה כי הוא אינו מוגבל בצבירה).

-הוא יקבל את הכסף או שווה כסף.

-המעסיק לא יהיה מחויב לו בעיניין הקביעות.

יש הסבר בעניין הקביעות? ממה הם כלכך חוששים?

מה היה קורה אם היו נותנים לו את התוספת הזו במשך 6 חודשים?

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 9 דקות, discoTD5 כתב:

🤬

שיתחיל בחיפוש אחרי מעסיק חדש. 

אם הרשת לא מסוגל להוקיר עובד שקרע את התחת בשבילה, אפילו לא בגיפט  קארד עצמי, שבפועל עלות המוצרים שהוא ירכוש הוא כמחצית משווי הגיפטכארד, והרשתת לא מסוגלת לראות בנאדם מול העיניים, זה מעסיק שלא ראוי לעבוד אצלו. 

זה מעבר ללהוקיר. זה לא לשלם לו אפילו את מה שמגיע לו.

 

גם אחרי 10 שנים לא הייתי נשאר במקום כזה. שיחפש מקום אחר ויתבע.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא הייתי תובע. זה להכניס לחיים שלך אירוע 'רע'. אנרגיות שליליות. 

בהחלט לעוף מהמעסיק הגרוע הזה. הדג מסריח מהראש, וזו מדיניות מוכוונת מלמעלה לדרוס את העובדים. 

  • רעיון גרוע 1
  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 8 דקות, discoTD5 כתב:

לא הייתי תובע. זה להכניס לחיים שלך אירוע 'רע'. אנרגיות שליליות. 

לא מסכים איתך.

 האירוע ה'רע' כבר קרה, והאנרגיה השלילית שלו לא תפוג עד אשר יעשה מעשה.

אם כבר לעוף ממעסיק כזה (אני בעד), אז בטח לא עם הזנב בין הרגליים.

ברור שלתבוע, ולא רק את ה-500₪ העלובים שברוב חוצפתם הם מסרבים לשלם,

אלא בעזרת איש מקצוע (מקו לעובד או כל ארגון אחר דומה) ולשקלל את כל מה שמגיע לו עבור אותה חצי שנה.

ושתיקח התביעה כמה זמן שתיקח. נקמה מגישים קרה...

אם המעסיק יחליט לפטר אותו, מה טוב (פיצויים וכו'), ואם לאו - יבינו שלא כדאי לסחוט ממנו בעתיד 'טובות' כאלה.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 35 דקות, discoTD5 כתב:

לא הייתי תובע. זה להכניס לחיים שלך אירוע 'רע'. אנרגיות שליליות. 

בהחלט לעוף מהמעסיק הגרוע הזה. הדג מסריח מהראש, וזו מדיניות מוכוונת מלמעלה לדרוס את העובדים. 

מדובר על אדם שנוסע בתחב"ץ 4 שעות ביום ויורקים לו בפרצוף. התביעה זה בשביל לתבוע את כבודו חזרה ושהמעסיק ילמד שיש מחיר לביזוי עובד.

 

למה הוא צריך להתחנן עבור מה שמגיע לו בזכות ולקבל יריקה בפרצוף?

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מקווה שהחבר ניהל יומן שעות עבודה, שעות נסיעה והוצאות שהיו לו. מן הראוי שהמעסיק ישלם כל אגורה .

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

אני מקווה שהחבר ניהל יומן שעות עבודה, שעות נסיעה והוצאות שהיו לו. מן הראוי שהמעסיק ישלם כל אגורה .

הוא לא צריך לנהל כלום. חובת ההוכחה על המעסיק ולא על העובד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

אבל רישומי העובד עשויים להיות בסיס לחישוב הפיצוי אם המעסיק לא מספק את המידע.

 

אהה… חשוב מאוד - כנראה שיש שם רכיב של הלנת שכר. אם המעביד יחוייב בהם זה יכאב לו מאוד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...