Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני וזוגתי רכשנו לאחרונה את הרכב הראשון שלנו, מאזדה 2 שנתון 2014.

ב 6 שנים האחרונות אני רוכב על קטנוע (חובה כולל צד ג').

לזוגתי לא היה ביטוח על שמה בשנים האחרונות.

אנחנו מעוניינים לעשות ביטוח חובה + מקיף + צד ג'.

 

אני אשמח לדעת:

1. האם הביטוח על הקטנוע נחשב לי כרצף ביטוחי?

2. האם ניתן להגדיר בביטוח גם את זוגתי כנהגת עיקרית כדי שהיא תוכל לצבור רצף ביטוחי גם אם הרכב רשום רק על שמי?

3. אשמח להערכה לאיזה מחירי ביטוח אני אמור לצפות לדעתכם

 

תודה רבה

 

פורסם

אני מקווה שלא נהגתם ברכב - אל תעשו זאת לפני שיש ביטוח בתוקף!

 

לא אוכל לענות על שאלת הוותק בביטוח. אני מסופק האם יש משמעות להגדרת אשתך כנהגת עיקרית, חשוב שהיא תהיה רשומה בבעלות הפוליסה.

 

מה שחשוב שתחליטו האם אתם רוצים ביטוח מקיף או מסתפקים בכיסוי צד ג׳. מקיף כולל בתוכו צד ג׳. זה תלוי בערך הרכב ויכולתכם לספוג נזק חלקי או שלם לרכב. כמוכן האם ביטוח לשניכם כנהגים נקובים או ״לכל נהג״, כמובן במגבלותֶגיל מתאימות.

 

אגב, האם זוגתך נהגה במהלך השנים האחרונות ויכולה להביא הצהרה על כך? אם נהגה ברכב משפחה או חברה יתכן מאוד שהצהרה על כך תחסוך הרבה כסף. זה לא תמיד אפשרי, אבל אם היא בת פחות מ-32 יש סיכוי שתוכלו להנות מכך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

אני מקווה שלא נהגתם ברכב - אל תעשו זאת לפני שיש ביטוח בתוקף!

 

לא אוכל לענות על שאלת הוותק בביטוח. אני מסופק האם יש משמעות להגדרת אשתך כנהגת עיקרית, חשוב שהיא תהיה רשומה בבעלות הפוליסה.

 

מה שחשוב שתחליטו האם אתם רוצים ביטוח מקיף או מסתפקים בכיסוי צד ג׳. מקיף כולל בתוכו צד ג׳. זה תלוי בערך הרכב ויכולתכם לספוג נזק חלקי או שלם לרכב. כמוכן האם ביטוח לשניכם כנהגים נקובים או ״לכל נהג״, כמובן במגבלותֶגיל מתאימות.

 

אגב, האם זוגתך נהגה במהלך השנים האחרונות ויכולה להביא הצהרה על כך? אם נהגה ברכב משפחה או חברה יתכן מאוד שהצהרה על כך תחסוך הרבה כסף. זה לא תמיד אפשרי, אבל אם היא בת פחות מ-32 יש סיכוי שתוכלו להנות מכך.

תודה רבה על התשובה.

לא ידעתי שיש פערים כאלה עצומים בין המחירים עבור ביטוח לנהג ללא רצף ביטוחי. הפער היה מעל 3000 שקל בשנה.

בסוף, אחרי סקר קצר, חברת הביטוח שאני מבטח בה את הקטנוע שלי (ביטוח ישיר) הייתה היחידה שהסכימה להחשיב את הביטוח על הקטנוע כרצף ביטוחי. 

שאר החברות באמת הציעו את האופציה של ההצהרה שהצאת. לא ידעתי שאפשר לעשות דבר כזה.

בכל אופן רשמתי את זוגתי בפוליסה כמו שאמרת.

ובשביל לישון יותר טוב הלכנו על ביטוח מקיף. 

אני עדיין מתעורר מזיע בלילה כשאני נזכר באותו הבוקר שבו גנבו לי את האופנוע נטול המקיף שלי.

×
×
  • תוכן חדש...