Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיקום מס׳ שלדה ברכבי טסלה


kompy

פוסטים מומלצים

חלק הרכבים הללו ״שכחו״ להטביע להם מס׳ שלדה.

רכב אשר אין בו מס׳ שלדה טבוע, לא יוכל להתקבל למבחן התקופתי (טסט) וישלח אל היבואן לשם ביצוע ההטבעה.

Locating chassis(vin) number.pdf

  • אהבתי 1
  • מבאס 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמה - טסלה 2021, דגם Y, מס׳ שלדה על קורה B ימין.

1.jpg

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין ממתי המסמך ומדוע אין אליו זיהוי של האורך שלו, האם כרגיל הכל נעשה בחאפריות ולא ע"י משרד התחבורה ולפני שהרכבים יגיעו לטסט פעם ראשונה.

בנוסף העם יש כבר תדריך לביצוע הטסט עצמו לרכבים חשמלים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכיר לך שישראל מחלוצות הרכב החשמלי, בערך 10 שנים לפני שטסלה הגיעה.

 

חפש בהיסטוריה Better Place ו-Renault Fluence ZE.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו ממש הצחקת אותי. ישראל? חלוצה? 

היה פה שרלטן אחד שהצליח לשכנע את רנו ואת הנהגת המדינה שהעתיד נמצא בפלואנס עם סוללות מתחלפות, כשמה שהוא שכח לספר שהוא רוצה למכור ללקוחות את החשמל בעצמו במחיר של בנזין.

טסלה מכרה בעולם מכוניות מ2008, ובקנה מידה משמעותי החל מ2012 עם המודל S.

ישראל היא אחת המקומות האחרונים אליה הגיעה החברה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, amosbmw כתב:

כשמה שהוא שכח לספר שהוא רוצה למכור ללקוחות את החשמל בעצמו במחיר של בנזין.

שכח לספר?

התגאה בזה!

הייתי בהרצאה שלו לפני 14 שנה בטכניון, הוא ממש הציג את מודל חברות הסלולר כמודל שהוא רוצה ליישם עבור הרכבים שלו. 

להזכירכם שילמנו אז 150-200 שקלים כל חודש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, amosbmw כתב:

עכשיו ממש הצחקת אותי. ישראל? חלוצה? 

היה פה שרלטן אחד שהצליח לשכנע את רנו ואת הנהגת המדינה שהעתיד נמצא בפלואנס עם סוללות מתחלפות, כשמה שהוא שכח לספר שהוא רוצה למכור ללקוחות את החשמל בעצמו במחיר של בנזין.

טסלה מכרה בעולם מכוניות מ2008, ובקנה מידה משמעותי החל מ2012 עם המודל S.

ישראל היא אחת המקומות האחרונים אליה הגיעה החברה.

אם מבחינתך רכב חשמלי = טסלה אתה צודק. אבל הניסוי של בטר פלייס יצא לציבור הרחב בסביבות 2012 עם טכנולוגיה חלוצית. זה שהמודל הכלכלי כשל זה סיפור נפרד.

 

לגבי מחיר החשמל - ככל שהרכב החשמלי יתפוס נתח יותר גדול מענף הרכב הוא יצטרך להתקרב או להשתוות למחיר הבנזין - אם במודל של טעינה מנוהלת (שיהיה מחוייב המציאות בגלל מגבלות רשת החשמל), ואם במודל כזה או אחר של מס נסועה. המודל הקיים אינו בר קיימא לטווח הארוך, אלא אם כל מערכת המיסוי הישראלית תעבור טלטלה עזה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.5.2024 בשעה 13:45, kompy כתב:

חלק הרכבים הללו ״שכחו״ להטביע להם מס׳ שלדה.

רכב אשר אין בו מס׳ שלדה טבוע, לא יוכל להתקבל למבחן התקופתי (טסט) וישלח אל היבואן לשם ביצוע ההטבעה

 

לא לגמרי הבנתי את ענין ה"הטבעה" והשיכחה. להבנתי, בארה"ב VIN נמצא בדכ על לוחית קטנה מצד הנהג שאפשר לראות דרך השמשה. לא "מוטבע" בחומצה בגוף השלדה ממש. 

לא יכול לצאת רכב מהמפעל בלי VIN, צריך רק למצוא אותו. נכון שבטסלה הצליחו להסתיר אותו יפה משום מה מתחת לפאנל ריפוד הצדדי. 🙄

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, viper83 כתב:

מעניין ממתי המסמך ומדוע אין אליו זיהוי של האורך שלו, האם כרגיל הכל נעשה בחאפריות ולא ע"י משרד התחבורה ולפני שהרכבים יגיעו לטסט פעם ראשונה.

בנוסף העם יש כבר תדריך לביצוע הטסט עצמו לרכבים חשמלים?

זהו לא מסמך רשמי אלא ריכוז שנעשה כדי להקל על הבוחנים במיקום מס׳ השלדה הטבוע.

איזה תדריך צריך בשביל לבצע מבחן לרכב חשמלי?!

הבוחנים עברו קורס (לדיקו) שלב 1 על רכב חשמלי. מעבר לזאת, המבחן הוא אותו מבחן למעט בד׳ זיהום אויר שאינה מתבצעת.

לפני 7 שעות, Jack457 כתב:

 

לא לגמרי הבנתי את ענין ה"הטבעה" והשיכחה. להבנתי, בארה"ב VIN נמצא בדכ על לוחית קטנה מצד הנהג שאפשר לראות דרך השמשה. לא "מוטבע" בחומצה בגוף השלדה ממש. 

לא יכול לצאת רכב מהמפעל בלי VIN, צריך רק למצוא אותו. נכון שבטסלה הצליחו להסתיר אותו יפה משום מה מתחת לפאנל ריפוד הצדדי. 🙄

מס׳ שלדה טבוע אינו דרישה שקיימת בכל העולם, לכן יתכן שרכבים שיועדו למדינה אחרת הסתננו אל ארה״ק ללא הטבעה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, kompy כתב:

המבחן הוא אותו מבחן למעט בד׳ זיהום אויר שאינה מתבצעת.

אני רוצה לראות את הבוחן המתחיל הראשון שלא יבין שזה רכב חשמלי ויחפש אגזוז... 😄

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.5.2024 בשעה 13:45, kompy כתב:

 

רכב אשר אין בו מס׳ שלדה טבוע, לא יוכל להתקבל למבחן התקופתי (טסט) וישלח אל היבואן לשם ביצוע ההטבעה.

Locating chassis(vin) number.pdf 148.83 \u05e7\"\u05d1 · 29 downloads

 

מוכן להתערב שרכבים כאלו עברו טסט. בלי קומבינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שיש. תמיד יש בוחן עצלן שלא יחפש את מיקומו של מס׳ השלדה, כמו גם מס׳ מנוע שמיקום הטבעתו מקשה עד מאד לבוחן לזהותו.

לדוגמה, בדגם האחרון של ״קראפטר״, קיימת הנחיה לשלוח את הרכב למוסך מורשה יבואן לשם זיהוי מס׳ מנוע מאחר שיש לפרק חלקים מסויימים (במיוחד את המתנע) ע״מ לראותו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, kompy כתב:

ברור שיש. תמיד יש בוחן עצלן שלא יחפש את מיקומו של מס׳ השלדה, כמו גם מס׳ מנוע שמיקום הטבעתו מקשה עד מאד לבוחן לזהותו.

לדוגמה, בדגם האחרון של ״קראפטר״, קיימת הנחיה לשלוח את הרכב למוסך מורשה יבואן לשם זיהוי מס׳ מנוע מאחר שיש לפרק חלקים מסויימים (במיוחד את המתנע) ע״מ לראותו.

 

מה המוסך אמור לספק כנגד הזיהוי ? מוסך מורשה משרד התחבורה לא מורשה לזהות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...