Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דפקתי מישהו בחנייה. מה עכשיו?


פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני סגרתי בעבר סוגיה כזו בתשלום ישיר לבעל הרכב. זה נראה כמו רכב ישן ולא יקר ואולי זה מתאים.

 

נניח שתיקון רציני אצל פחח יעלה 4000 ותיקון לא רציני יעלה 2000. אם אני הייתי בעל הרכב הנפגע אז במצב כזה אם היו מציעים לי 3000 שח אז הייתי לוקח בכיף. פותר את הבעיה וחוסך התעסקות וכאב ראש ופרמיות וניירת.

 

פעם פגעתי קלות במישהו. גרמתי לו שם נזק לא דרמטי. נתתי לו את פרטי הביטוח אבל אמרתי לו שאפשר לחסוך את כאב הראש. הערכתי את עלות התיקון ב 1000 שח. אמרתי לו שיבדוק. צילם ושלח לחבר ואמר לי שזה לא מספיק. בלי לשאול מה ההערכה שקיבל ומה החבר מבין (לא שאני מבין...) הצעתי לו לקבל שם במקום 1600 ש"ח במזומן ואמרתי לו שמבחינתי שיתקן או שייקח את האישה לצימר.

הלכנו לכספומט. נתתי לו את הכסף. החתמתי אותו על מסמך שמתעד מה שעשינו ומה שולם.

יכול להיות שתיקן ב 1000 יכול להיות שב 1600 ויכול להיות שהמשיך ככה בלי לתקן ונהנה מהכסף. כל החלופות סבבה וכנראה עדיפות מהפעלת ביטוח. לשנינו 

 

יש מקרים שזה הפתרון הכי טוב לכולם

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

אם נרשמת תביעה גם לתקן ב-4K מכיסך ולא להפעיל ביטוח זה עדיף.
לאט לאט אני מבין שאם נרשמת תביעה רק במקרים חריגים שווה להפעיל ביטוח וגם זה אולי.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אמנם עבר הרבה זמן, אבל רציתי לעדכן בכ״ז - בזמנו בעל הרכב הנפגע פנה לפחח שהוא סומך עליו וקיבל הצעה של 1000 ש״ח + מע״מ לתיקון.

בכל מקרה הפגוש היה מלא פגיעות אחרות, ומלכתחילה מדובר על רכב יחסית ישן ופשוט. בעל הרכב הסתפק בהשבת המצב למה שהוא היה לפני הפגיעה (ולא ניצל את המצב לטובתו).

 

סיכמתי עם בעל הרכב שאעביר לו את הסכום ושהוא יתקדם משם.

הכנתי זכרון דברים והבאתי לו בקבוק יין איכותי לפצות על עגמת הנפש.

עריכה אחרונה על ידי Lt. Dan
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 8

Toyota runX 2006

Toyota Corolla Cross Adventure 2022

פורסם

לקח הרבה זמן, אבל נסגר יפה. שאפו לשמי הצדדים על ניהול הוגן של האירוע.

 

ואני מזכיר מה שכתבתי בתחילת השרשור - למרות שבעל הרכב הנפגע נראה אדם הגון מומלץ לשלם בצ׳ק, העברה בנקאית או כל אמצעי תשלום שמשאיר עקבות, ולשמור את התיעוד כולל חתימת בעל הרכב האחר כי אין לו תביעות נוספות בגין האירוע.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...