Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי הונדה סיוויק וחיברתי ספויילר גבוה...

עשיתי לו התקנה עם 3 ברגים בכל צד אבל אני רוצה לחזק אותו יותר למניעה של גניבה.

אני רוצה לעשות תוספת של פיברגלס בחיבור של הספויילר לבגז' שיראה מחובר כחתיכה אחת כחלק מאוטו.. גם ליופי וגם לחיזוק... שיראה בחלק אחד...

ראיתי כמה כאלה שעשו את זה במפגשים כמו הרנו 5 טורבו הלבנה ועוד...

אני מחפש מקום באיזור של רחוב המסגר בת"א או איזור פ"ת אם מישהו מכיר שיגיב בבקשה..

וגם בערך כמה זה עולה בערך...

חתימה עד שלוש שורות

פורסם

חנויות שיפורים עובדות הרבה יותר עם פיבר מאשר מוסכים.

http://www.sdc.co.il יכול לעשות לך עבודה כזו אבל המחיר כנראה יהיה יקר, אתה יכול לקנות את החומרים ולנסות לבצע בעצמך, אחרי כמה ניסיונות יצא לך נחמד, תנסה על דברים אחרים קודם לפני שאתה שם על האוטו.

 

אני לא מציע לך לעשות דבר כזה כי ברגע שיגנבו לך את זה זה יהרוס גם את הפיבר ויראה ממש מכוער ונראה לי גם שההדבקה של הפיבר תהרוב לך את הפגוש.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

בכל מקרה אם יגנבו כל הבג'ז יתעקם.. עם או בלי הפיבר...

ותודה על ההמלצה אבל מישהו לא מכיר באיזור של המסגר בת"א או פ"ת?

כי אני בצבא אין לי זמן לנסוע לשם כפר סבא רחוק לי

חתימה עד שלוש שורות

×
×
  • תוכן חדש...