Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת נורת חניה - סוזוקי SX4 סדאן 2013


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בפנס הקדמי אני רואה 3 נורות. הנורה הראשית, נורת האיתות, ונורת החניה.

כשאני פותח את מכסה המנוע אני רואה לאיפה צריך לגשת בשביל הנורה הראשית ונורת האיתות, אבל לא מצליח להבין מאיפה ניגשים לנורת החניה.

שברתי על זה את הראש.

 

לפי ספר הרכב, החיבור שצריך לראות מתוך מכסה המנוע עבור נורת החניה, נראה בדיוק כמו החיבור עבור נורת האיתות. (מצורף צילום מסך).

לא הצלחתי להבין או למצוא משהו שיעזור לי.

גם נראה בתמונה שיש טעות סופר, סימון מספר (1) הוא נורת האיתות ומספר (2) נורת החניה.

 

אשמח לעזרתכם להבין איך ניתן להחליף את פנס החניה.

מפחד להרוס משהו בטעות.

אם זה משנה, הנורה בצד של הנהג.

 

המון תודה

 

 

image.thumb.png.5ad1155126dc32ef42763e70566f15b6.png

 

 

פורסם

תפעל לפי הוראות פירוק של נורה ראשית, אחרי פירוק מכסה פלסטיק העגול תביט פנימה, לדעתי אז תראה את נורת החניה. 

 

 

 

 

פורסם

תודה על הטיפ, אבל נראה שזה לא שם. מצרף תמונה לאחר הפירוק.

מבחינת מיקום זה אמור להיות בערך איפה שהסימון הירוק, אבל לא נראה שיש שם גישה לנורה. 

 

 

image.thumb.jpeg.27416f251673d0f724ad84bc2d98bfd8.jpeg

פורסם

תנסה לצלם עם מיקוד טוב יותר לתוך הפנס, לדעתי מה שסימנתי בחץ הכחול זה החוט לנורת חניה. 

 

IMG_20230925_100449.thumb.jpg.9865661a17d5cc3b85cae21fb92f62ef.jpg

 

 

 

פורסם

מצרף עוד תמונה, למרות שבדקתי ומיששתי ואין שם חוטים.

יותר מזה, בגלל שעכשיו אור יום אני מסתכל לתוך הפתח של הנורה הראשית בזווית ואני רואה איפה נורת החניה.

אפילו פירקתי את הנורה הראשית וזה לא עוזר בשביל לקבל מהפתח הזה גישה לנורת החניה.

לפי מה שאני רואה דרך הפתח של הנורה הראשית, נורת החניה נמצאת בערך בקדימה באזור של החלק הירוק שסימנתי בתמונה הקודמת.

איזה ייאוש /=

 

 

image.thumb.jpeg.7ae5a93618d9f5f0d5911a98412eec75.jpeg

פורסם
לפני 38 דקות, DeL0rean כתב:

נמצאת בערך בקדימה באזור של החלק הירוק שסימנתי בתמונה הקודמת.

עכשיו נפל לי האסימון.

 

הקונקטור הזה שסימנת הוא של נורת חניה. סובב אותו מעט נגד כיוון השעון ותשלוף, הנורה נשלפת איתו. היא מהסוג שצויין בספר רכב כ"זכוכית בלבד".

 

 

×
×
  • תוכן חדש...