Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, razi_pazi כתב:

הקוד הוא להגנה על מערכת הסטריאו מגניבה. זה מה שנאמר לי בשירות של הונדה.

 

הגיון אין כאן כי המערכת מובנית ברכב. או שיש ואני לא מזהה אותו...

 

אבל זה עבד

מקווה בקרוב לעדכן שהשגתי מפתח 10 וזה עבד...

פורסם
לפני שעתיים, אושריתת כתב:

אנחנו מדברים על קוד למערכת אודיו, לא לרכב

אכן. זה כדי שאם המערכת נגנבת מתוך הרכב ומנותקת מאספקת חשמל לכמה דקות היא תהפוך ״לבנה״ (brick, כלומר גוש חסר תועלת), מה שירתיע גנבים מלפרוץ לרכב לצורך גניבה.

 

@razi_pazi אנחנו מכירים מספיק שימושים לחלקי רכב גנובים. לכן הסיפור שלך על ניתוק ל-5 דקות הזוי, זה משיג בדיוק את ההפך ממטרת הקוד. כבר לא ברור לי מה באג ומה פיצ׳ר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 37 דקות, sperial כתב:

אכן. זה כדי שאם המערכת נגנבת מתוך הרכב ומנותקת מאספקת חשמל לכמה דקות היא תהפוך ״לבנה״ (brick, כלומר גוש חסר תועלת), מה שירתיע גנבים מלפרוץ לרכב לצורך גניבה.

 

@razi_pazi אנחנו מכירים מספיק שימושים לחלקי רכב גנובים. לכן הסיפור שלך על ניתוק ל-5 דקות הזוי, זה משיג בדיוק את ההפך ממטרת הקוד. כבר לא ברור לי מה באג ומה פיצ׳ר.

אבל זה גם מה שהמוקדנית החביבה אמרה לי- לנתק את המינוס של המצבר לכמה דקות..... ורק אז לשים את הקוד (לא מפרטת פה את כל המהלך כדי לא לעזור לגנבים 🙈)

×
×
  • תוכן חדש...