Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקין לגמרי.

ראה כאו, עמ׳ 209 סעיף ח׳

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כפי שהוסבר לא מעט פעמים מעל דפי הפורום, סימון בכחול(גם אם הוא נושא עמו את סימון עגלה אינו תמרור) הנו בא רק לתחום את החניה ולהדגשה.

כך שבפועל, ישנו רק תמרור אחד אשר הוצב ע״פ ההוראות, בניצב לחניה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 39 דקות, kompy כתב:

כפי שהוסבר לא מעט פעמים מעל דפי הפורום, סימון בכחול(גם אם הוא נושא עמו את סימון עגלה אינו תמרור) הנו בא רק לתחום את החניה ולהדגשה.

כך שבפועל, ישנו רק תמרור אחד אשר הוצב ע״פ ההוראות, בניצב לחניה.

הערה צדדית מחוץ לדיון כאן, כל הכבוד למי שיזמו את הסימון הכחול הזה.
עד שהוא היה, היו 2 סוגים של חונים בחניית נכה לא כחוק:
1. נהגים שחנו שם בטעות (לא מוריד מהאחריות שלהם, כמובן).
2. כולרות.

מאז הסימון, נשארו רק אלו מסעיף 2.

  • אהבתי 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 15 שעות, Dani.berkowich כתב:

יש לך 2 תמרורים, אחד על עמוד והשני על החניה

לא. לא.

זה רק תוחם.

תוקף ההצבה הוא גם לפני ובסמוך, לפי הסימון. לא כמו תמרור אסורה החניה וכד’ שתוקפם מהתמרור והלאה עד לצומת הבא.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

יש לי שאלה אחרת, טכנית.

 

למה התמרור מוצב במרכז החניה, כלומר באמצע הצד שקרוב למדרכה ולא בפינת החניה,

 

לרכב נכה עם מעלון מאחור אין אפשרות לרדת לכיוון המדרכה בכלל,

גם רכב נכה רגיל ללא מעלון אן הוא מעט ארוך לא יכול להיכנס לחניה עם הזנב עד הסוף, העמוד תקוע האמצע...

 

למה ??

אי אפשר להצמיד את התמרור בפינה ?

שואל מניסיון

עריכה אחרונה על ידי TNSH8688
  • אהבתי 1
פורסם

אלה ההנחיות להצבת התמרור.

אם זה מהווה בעיה בחלק מהמקרים, אולי שווה לנסות לפנות לגורמים הרלוונטים כדי לשנות את ההנחיה.

בתחילת המסמך חתומים גומרים מעורבים שונים, אפשר לנסות ליצור איתם קשר:
https://www.binyamin.org.il/uploads/n/1620545823.3593.pdf

image.thumb.png.2ca97c570c141df2f71ac8567c809982.png

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, TNSH8688 כתב:

יש לי שאלה אחרת, טכנית.

 

למה התמרור מוצב במרכז החניה, כלומר באמצע הצד שקרוב למדרכה ולא בפינת החניה,

 

לרכב נכה עם מעלון מאחור אין אפשרות לרדת לכיוון המדרכה בכלל,

גם רכב נכה רגיל ללא מעלון אן הוא מעט ארוך לא יכול להיכנס לחניה עם הזנב עד הסוף, העמוד תקוע האמצע...

 

למה ??

אי אפשר להצמיד את התמרור בפינה ?

שואל מניסיון

נכון

ולא רק מעלון, גם "סתם" כיסא גלגלים, שהרי צריך מקום לעמוד מאחורי הרכב ולהניף את הכיסא גלגלים החוצה.

 

×
×
  • תוכן חדש...