Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3 2010

החלפתי מצבר לפני שנה וחודשיים - קניתי באוטו דיפו מצבר STARTUP

פעם שנייה שאני קונה מצבר מהיצרן הזה, או יותר נכון מותג משנה של VARTA נדמה לי.

פעם קודמת הלך אחרי 4 וחצי שנים, שזה היה מעולה, בגלל זה קניתי גם הפעם אותו יצרן.

 

אבל, בשבועיים האחרונים, כבר שלוש פעמים שאני מניע בבוקר ולא מצליח. מחבר בוסטר התנעה - תוך שנייה הרכב מניע

נוסע לדרכי. שוכח מזה, הרכב ממשיך להניע בקלות מדי בוקר אחר כך, ואז 5-6 ימים שוב מגיע בבוקר ולא מניע, שוב בוסטר, שוב הכל חוזר לעצמו.

מתח מצבר בנסיעה 14.2V בערך, בבוקר אחרי שנסעתי מתח תקין 11.5-12.3

 

מצבר כבר בסוף חייו?

פורסם

צריך לבדוק צריכת זרם כשהרכב כבוי. למשל:
ממסר (ריליי) שנתקע.
מפסק אור בלם מקולקל => אור בלם דולק קבוע.
אור בתא מטען שדולק ברציפות.
וכו'.
 

בעבר הרחוק היתה לי בורה בליסינג. נתקעה שוב ושוב עם מצבר ריק. חברת הליסינג החליפה לי מצבר אחרי מצבר. בסוף אחרי שסרבתי לקבל אותו, לקחו אותו לבדיקה מקיפה וגילו שהרדיו דיסק היה תקול וצרך כמה אמפר גם כשהיה כבוי.

:turn-l:
פורסם

ריקון מצבר לא בריא לו.

11.5 זה מאוד נמוך, כ80% ריק.

12.2 זה 50% ריק.

 

צריך לבדוק זליגת מתח. עושים זאת אחרי שהרכב "נח" כחצי שעה שכל המחשבים ירדמו.

או שתחשוב אם התקנת לאחרונה משהו שגוזל מתח.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

12.2V בבוקר, לפני שהרכב מונע, זה נחשב לא תקין?
אני יודע שמתח תקין של מצבר מנותק הוא בערך 12V פחות או יותר.

רק כשהרכב מונע והאלטרנטור טוען את המצב צריך להתקבל מתח של בערך 14.3V

אני טועה?

פורסם

זה נחשב 50% טעון, לא מעיד בהכרח שהמצבר לא תקין.

אצל כולם זה ככה מדי פעם.

צריך נסיעה ארוכה להטעין אותו ותבדוק מאיפה הזליגה.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

לא, עובדת רק כשהרכב בנסיעה.
יש לי OBD שמחובר קבוע, ועובד גם במצב חניה, אבל זה משהו שקיים אצלי בכל רכב שהיה לי בשנים האחרונות
לא הפריע למצבר הקודם ולא לזה שלפניו. בשבוע האחרון ניתקתי אותו לגמרי, אבל זה לא פתר את בעיית האי-התנעה שמתרחשת פעם בשבוע בערך.

פורסם

תתקשר למוקד של טלרון, תסביר מה קורה, אולי תקבל מהם אחריות של רצון טוב, למרות שהאחריות נגמרה,  כלקוח קבוע של ורטה וסטארטאפ. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...