Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן.

קניתי סוזוקי סוויפט שנתון 2013 שבוע שעבר. לקחתי את הרכב לטכנוטסט ועלה שיש בעיה בממיר הקטליטי (קוד תקלה P0420, מצרף את תוצאות הבדיקה).

הלכתי למוסך, והמוסכניק אמר לי שלדעתו לא כדאי לי להחליף את זה כי חלק מקורי עולה הרבה מאוד כסף, והמחודשים לא עושים את העבודה. מוסכניק אחר אמר שחייב להחליף.

אני לא מבין כלום ברכבים, ודי מתבלבל מהדעות החלוקות. 

אשמח לדעתכם המלומדת בנושא.

תודה!

WhatsApp Image 2023-06-23 at 11.14.17.jpeg

עריכה אחרונה על ידי חיילוס
פורסם

פרק את חיישן החמצן שיושב אחרי הממיר ותרכיב לו את המאריך הזה.

כך החיישן לא מסניף ישירות את כל כמות הגאזים והנורה לא תידלק.

 

https://www.fruugoschweiz.com/2pcs-o2-sensor-spacer-gewinde-universal-m18-x-15-auto-motor-licht-sauerstoff-sensor-extender-adapter-fur-fahrzeug/p-93583739-196269561?language=de&ac=ProductCasterAPI&asc=pmax&gclid=Cj0KCQjwtO-kBhDIARIsAL6LorfWI5mzuOJfeSILzqOu1RXyYUMbjNhLIVWMGy40BMh3XcayxLcHUJYaAirLEALw_wcB

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, tamir3000 כתב:

פרק את חיישן החמצן שיושב אחרי הממיר ותרכיב לו את המאריך הזה.

כך החיישן לא מסניף ישירות את כל כמות הגאזים והנורה לא תידלק.

 

https://www.fruugoschweiz.com/2pcs-o2-sensor-spacer-gewinde-universal-m18-x-15-auto-motor-licht-sauerstoff-sensor-extender-adapter-fur-fahrzeug/p-93583739-196269561?language=de&ac=ProductCasterAPI&asc=pmax&gclid=Cj0KCQjwtO-kBhDIARIsAL6LorfWI5mzuOJfeSILzqOu1RXyYUMbjNhLIVWMGy40BMh3XcayxLcHUJYaAirLEALw_wcB

 

 

היי תמיר.

האם זה משהו שאתה חושב שאני יכול לעשות בעצמי בהתחשב בעובדה שאין לי שום הבנה ברכבים אבל כן חוש טכני?

וגם, חשוב לי לציין שכטיפוס שאכפת לו מהסביבה הייתי שמח לדעת שהרכב שלי מזהם כמה שפחות, ושאני עושה מה שביכולתי כדי לצמצם את טביעת הרגל שלו. האם הפתרון שאתה מציע נותן מענה גם לבעיה הזו?

 

תודה רבה!

 

עריכה אחרונה על ידי חיילוס
פורסם
לפני 13 דקות, חיילוס כתב:

 

 

היי תמיר.

האם זה משהו שאתה חושב שאני יכול לעשות בעצמי בהתחשב בעובדה שאין לי שום הבנה ברכבים אבל כן חוש טכני?

וגם, חשוב לי לציין שכטיפוס שאכפת לו מהסביבה הייתי שמח לדעת שהרכב שלי מזהם כמה שפחות, ושאני עושה מה שביכולתי כדי לצמצם את טביעת הרגל שלו. האם הפתרון שאתה מציע נותן מענה גם לבעיה הזו?

 

תודה רבה!

 

תשובה לשאלה הראשונה:  כן. כשהרכב קר נתק את החיישן מהחיבור החשמלי ואז פרק אותו מהתושבת בעזרת מפתח 22 אם אינני טועה (ישנה גם בוקסה ייעודית שאפשר לקנות ברשת בכמה שקלים) או שתוכל לחלופין לתת את המשימה לכל אחד בעל ידע בסיסי ברכב.

 

לגבי השאלה השנייה:  הזיהום הוא לא משמעותי ביחס לזיהום שהרכב שלך כבר מייצר.

מדובר על אחוזים בודדים שמוגדרים במחשב הרכב כסטיה, אך הרכב עדיין פחות מזהם משמעותית מול רמת זיהום של קטנוע 125 לדוגמה (פחות Co 1, פחות  nox, יותר מים).

אם מצפונך באמת מטריד אותך אז הייתי קונה ממיר חדש.

קח בחשבון שעל פי ניסיון של אחרים הממיר לא מחזיק כמו הממיר המקורי (המנוע גם לא חדש מן הסתם וייתכן שיגרום לבלאי מואץ גם בממיר החדש).

 

 

פורסם

אתה נותן לבחור שלא עסק בזה לפתוח חיישן חמצן שמרוב המחזורי חום/קור כבר כמעט ומרותך להברגה?

כל חיישן אחר הייתי מסכים איתך אבל חיישן חמצן עקשן מאוד.

 

ולפני שאתם מספידים ממיר קטליטי (שבאמת רוב הפעמים לא אשם) תחשבו מה גרם לו להיסתם/להתקלקל.

 

לפי הנתון של הלמדה (1.04) יש לך תערובת לא מאוזנת (לא זוכר אם עשירה או דלילה מדי) ככה שהייתי מתחיל בלחפש למה יותר מאשר להאשים ממיר קטליטי.

זה יכול להיות פילטר אוויר מאוד מלוכלך, זה יכול להיות מצערת מאוד מלוכלכת, זה יכול להיות אינגקטור סתום, וזה יכול להיות כניסה של אוויר מהסעפת/צינור גומי/ פלסטיק של הפילטר אוויר. דברים שעולים גרושים ושווה לשלול לפני. אם זה לא אף אחד מהם, שווה לנקות את החיישני חמצן (במיוחד הקדמי) שאולי לא מדווח נכון.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הסיפור מוכר לי מרכב ששימש אותי ובהמשך את בני. אמנם איני זוכר את קוד התקלה, אבל בפעם הראשונה נפתרה על ידי ניקוי בית המצערת, בפעם נוספת החלפת החיישן לא עזרה, התקנת ממיר חלופי הסתיימה בהישנות התקלה, בסופו של דבר נפתרה על ידי החלפת הממיר בחלק מפירוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...