Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלואנס 2015 סידור גלגלים מקורי כיצד?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Tom_22,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלום

אחרי מיני התקף לב בעקבות מנורת stop אדומה וציפצופים שהתבררו בסך הכל כהתרעה על פנצ'ר, הלכתי להחליף את כל הצמיגים ברביעיה חדשה. מה הבעיה? שההתרעה על פנצ'ר היתה בגלגל הלא נכון. 

בפנצ'ריה הסתכלו אם רשום על החישוק או החיישן שבפנים מה המיקום המקורי שלו על הרכב ואין סימון כזה.

האם יש דרך לדעת מה המיקום המקורי של כל גלגל בלי להתחיל להוריד מהם אויר ולראות בלוח השעונים איפה חסר? יש אפשרות לאפס את המיקום שלהם? לא מצאתי התייחסות לזה בספר הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תשמע, הרעיון שהצעת דווקא קל לביצוע - להוריד אוויר ולבדוק. אחרי 3 גלגלים אתה כבר תדע בדיוק מי צריך להיות איפה. עשר דקות עבודה.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מתוך תאור התופעה, מבין שבמקרה של הרכב שלך,  תאום בין מיקום החיישן  בפועל , גלגל  ימין, שמאל, קדמי או אחורי ולבין התצוגה. מצריך שימוש במכשיר יעודי . לא מבין איך במקום שבצעו החלפת צמיגים לא מודעים לנושא, או שפיספסתי משהו.

  • אהבתי 1
  • פיתרון
פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

יש אפשרות לאפס את המיקום שלהם?

ברכבים עם חיישנים בגלגלים להבנתי רק דרך חיבור לסורק כזה או אחר.

71v4TjqNX6L.jpg

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, hans כתב:

תשמע, הרעיון שהצעת דווקא קל לביצוע - להוריד אוויר ולבדוק. אחרי 3 גלגלים אתה כבר תדע בדיוק מי צריך להיות איפה. עשר דקות עבודה.

אני חושב שכדי שהחיישנים יזהו שוני בלחץ אויר צריך לנסוע קצת וזה הופך את כל העניין למסורבל. לרוקן אויר, לעשות סיבוב, שוב לרוקן, שוב לנסוע...

לפני 40 דקות, ד ו ד כתב:

מתוך תאור התופעה, מבין שבמקרה של הרכב שלך,  תאום בין מיקום החיישן  בפועל , גלגל  ימין, שמאל, קדמי או אחורי ולבין התצוגה. מצריך שימוש במכשיר יעודי . לא מבין איך במקום שבצעו החלפת צמיגים לא מודעים לנושא, או שפיספסתי משהו.

מי שהחליף צמיגים לפני לא החזיר את הגלגלים למיקום המקורי שלהם ואני קיבלתי ככה את הרכב. אכן צריך להיות תיאום בין מיקום הגלגלים לתצוגה וזה מה שאני שואל איך לשחזר.

לפני 41 דקות, Tom_22 כתב:

ברכבים עם חיישנים בגלגלים להבנתי רק דרך חיבור לסורק כזה או אחר.

71v4TjqNX6L.jpg

זה משנה אם מדובר בחיישנים מקוריים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, SlowRide כתב:

זה משנה אם מדובר בחיישנים מקוריים?

ממש לא משנה, הרי ברכב  יש מערכת שמתקשרת עם החיישנים, גם אם הוא לא מקורי-עדיין מאמין שנבדק אחרי התקנה  ומתקשר גם אם הוא לא במקומו ,  כפי שתוכנת . הכל בסדר, בדוק טלפונית עם פנצרייות אפשרות תכנות החיישנם, בחר את הכי מתאימה ומאמין שהכל יבוא על מקומו. שבת שלום

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, SlowRide כתב:

אני חושב שכדי שהחיישנים יזהו שוני בלחץ אויר צריך לנסוע קצת וזה הופך את כל העניין למסורבל. לרוקן אויר, לעשות סיבוב, שוב לרוקן, שוב לנסוע.

אין תצוגה עם הלחץ המדויק בצמיגים? (כמו בסרטון פה, שמדבר על איפוס ערכים)

אם יש, לדעתי לא יהיה צורך בנסיעה (אבל אני לא בטוח). הרי היתרון בחישן פיזי הוא שהוא מודד את הלחץ הספציפי שקיים בצמיג.

במערכת עקיפה, שמסתמכת על מהירות סיבוב הגלגלים, יש בהחלט צורך בנסיעה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

@צ'ופצ'יקתודה רבה! כשאהיה באזור אצור איתך קשר🙏

תודה גם לכל מי שעזר

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...