Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לעשות לאוטו שלי טיפול טיימינג והחלפת גומיות ועוד כמה דברים קטנים..

אבל אני חיב לעשות זאת השבוע. ולכן אני זקוק להמלצה למוסך שמטפל בסובארו

ולא יקר מדי!

..............................................

גודש חדש... 29.7.04

פורסם
אבל אנחנו אוהבים להמליץ על המוסך הכי יקר, אתה ממש דופק לנו את כל הכיף.

 

מוטי.

מוטי, לא לכולם יש כסף לטפל באוטו

ועוד החלקים של סובארו יחסית יקרים (יחסית לפיאט )

אז מוסך יקרן עם חלקים יקרים?

חייב מוסך זול ואמין לדעתי (יש חיה כזאת?)

Suzuki Jimny

פורסם

טיסן, התגובה שלי הייתה סארקסטית.

קצת משעשע אותי לראות את כולם (כמעט ללא יוצא מן הכלל) מציינים בפירוש בבקשות שלהם להמלצות למוסכים שניתן להם המלצה למוסך לא יקרן... זה לדעתי די ברור מראש שאף אחד לא מבקש המלצה בלשון של "אני צריך לעשות טיפול 10K ל-XXX שלי, תמליצו לי בבקשה על המוסך הכי יקר שיש"... :-P:wink:.

 

כוונתי הייתה שבסה"כ זה די ברור שאנשים מקבלים המלצות למוסכים שנותנים שירות טוב בשביל מחיר סביר, מי שהיה רוצה לשלם באמת זול היה הולך לאיזה חאפר...

 

מוטי.

פורסם

הודעה שנמחקה בטעות ולכן אני מצטט אותה:

 

באמת מי זה האלי חן הזה?? הרבה אמרו לי ללכת אליך אבל הבנתי מכמה מקורות שאין לא מוסך בכלל ושהוא מטפל במכוניות בחצר ביתו....הגיוני?
×
×
  • תוכן חדש...