Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להחליף את הצמיג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להחליף בהחלט.

אם הספקת לנסוע עם הקדמיים יותר מכמה חודשים - להחליף את שניהם בלי קשר למצב האחר.

 

 

בראייה כוללת של עלות תפעול מכונית, צמיג הוא אחד הרכיבים הזולים ועם יחס מחיר/חשיבות בטיחותית הכי משמעותי. 

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש לי אותם פחות משנה.. 

החלפתי את כולם ביחד לפני פחות משנה למישלין פיילוט ספורט 4

אפשר שמאחורה יהיו 4 ומקדימה לשים מישלין פיילוט ספורט 5??

פורסם
לפני כשעה, רון 2 כתב:

צריך להחליף את הצמיג? אם כן, זה צמיג קדמי.. צריך להחליף גם את השני?

IMG_7290.jpeg

לדעתי לא צריך. זה לא הגיע לברזלים של הצמיג.

הייתי נכנס לפנצריה שאתה סומך עליה לקבלת דעה. לדעתי הוא גם יאמר שאין צורך.

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, רון 2 כתב:

יש לי אותם פחות משנה.. 

החלפתי את כולם ביחד לפני פחות משנה למישלין פיילוט ספורט 4

אפשר שמאחורה יהיו 4 ומקדימה לשים מישלין פיילוט ספורט 5??

לגבי השאלה - כן, אין שום בעיה.

לגבי הקדמיים - בצמיגים רכים שכאלה הפרש הגובה בין צמיג חדש לצמיג בן שנה גבוה מדי לטעמי.

 

כך או כך, גם אם 40 צמיגאים יגידו לך שזה תקין, בדיוק 0 בוחנים במכון טסטים יאשרו לך צמיג כזה.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

רק עכשיו עברתי טסט אז יש לי כמעט שנה לטסט הבא.. אפשר לסחוב עם זה כמה חודשים, כמה בעלי עסקים וגם הבחור שקניתי ממנו את הצמיגים (tiptop) אמר לי שזה תקין כי זה לא הגיע לחוטי פלדה

 

מתלבט..

פורסם
לפני 5 שעות, רון 2 כתב:

כמה בעלי עסקים וגם הבחור שקניתי ממנו את הצמיגים (tiptop) אמר לי שזה תקין כי זה לא הגיע לחוטי פלדה

מתלבט..

באזור הזה אין "חוטי" פלדה.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

אין שום בעיה עם הצמיג. אתה יכול לישון בשקט.

אמר פה מישהו, ש 20 פנצריות יאמרו שתקין ו 0 בוחנים יאמרו שתקין.

מציע שתקפוץ למכון רישוי ( אל תכנס למסלול) ותבקש מהבוחן בתחנת הזיהוי ( בדרך כלל התחנה הראשונה) שיגיד לך אם זה תקין. בטוח ב 99.99 אחוז שיאמר לך שאין בעיה.

הייתי מתייעץ גם עם kompi@ פה בפורום.

פורסם

ממבט ראשוני, ע״פ התמונה, הקילוף נראה שטחי.

במידה ואכן לא רואים את שכבת הבד בדופן הצמיג, איני רואה כל סיבה לפסילתו.

יש לקחת בחשבון, שכל פגיעה נוספת באזור זה תביא, ככל הנראה ובאופן מיידי, לפיצוצו של הצמיג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, kompy כתב:

יש לקחת בחשבון, שכל פגיעה נוספת באזור זה תביא, ככל הנראה ובאופן מיידי, לפיצוצו של הצמיג.

רון 2

רצוי שהפגיעה הבאה לא תהיה באזור הזה או שתהיה במהירות נמוכה.  😈

 

עריכה אחרונה על ידי רוןS

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

×
×
  • תוכן חדש...