Jump to content

רון 2

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רון 2

  1. רק עכשיו עברתי טסט אז יש לי כמעט שנה לטסט הבא.. אפשר לסחוב עם זה כמה חודשים, כמה בעלי עסקים וגם הבחור שקניתי ממנו את הצמיגים (tiptop) אמר לי שזה תקין כי זה לא הגיע לחוטי פלדה מתלבט..
  2. יש לי אותם פחות משנה.. החלפתי את כולם ביחד לפני פחות משנה למישלין פיילוט ספורט 4 אפשר שמאחורה יהיו 4 ומקדימה לשים מישלין פיילוט ספורט 5??
  3. צריך להחליף את הצמיג? אם כן, זה צמיג קדמי.. צריך להחליף גם את השני?
×
×
  • תוכן חדש...