Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך להפעיל CARPLAY בניסאן מקסימה 2017 SL?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

במערכת המולטימדיה המקורית שבאה עם הרכב האופציה של הCAR PLAY לא קיימת בתפריט למרות שגם לפי האתר של APPLE וגם לפי כל האתרי מידע של ניסאן שראיתי זה אמור להיות נתמך.

האם התוכנה שמותקנת בארץ חוסמת את זה בכוונה? האם יש דרך לשדרג לתוכנה שכן מכילה את האפשרות הזו?

לא הצלחתי לקבל תשובות ברורות בפניה למרכז שרות של ניסאן שהפנו אותי למוקד של אדי מערכות והם הפנו אותי חזרה לניסאן... קצת מייאש...

פורסם

על פי המפרט רכב צריכה להיות אפשרות חיבור של CarPlay וגם Android Auto

https://www.auto.co.il/attachment/catalog/pdf/886,.pdf

אם זה מולטימדיה מקורית על איזה תוכנה אתה מדבר? מתקינים משהו נוסף בארץ?

זה מדריך באנגלית אבל דיי ברור איך לחבר נייד לרכב

תנסה אולי לא הגדרת משהו נכון

 

פורסם (נערך)

@Johnik , תודה רבה על התשובה. כן האופציה אמורה להיות זמינה בוודאות בדגם הזה של מקסימה, אבל משום מה בדגמים ששווקו בישראל האופציה לא עובדת.

האפשרות של CARPLAY כלל לא מופיעה בתפריט והאופציה של תוכנת ניווט/מפות מופיעה באפור.

 

אשמח לכל עזרה או הפניה לעזרה של מישהו שיכול לעזור כי זה נראה 100% כעניין תוכנה נטו ולא יכול להיות שאין לזה פתרון.

השירות של ניסאן בארץ אומר שהם לא יעזרו בזה בלי להסביר למה. שירות של ניסאן בחו"ל אומרים שזה חייב לעבוד.

עריכה אחרונה על ידי Quicksilver064
×
×
  • תוכן חדש...