Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים יש בי רצון לקצת יותר סאונד ועוצמה ברכב, רכב יחסית קטן(פורד פיאסטה).

יש לי בבית סאבוופר 1300w בזוקה של jbl .

אוקיי, יש לי תקציב של 800-1000 מקסימיום.

בתקציב הזה אני רוצה גם רמקולים, גם כבלי חיבור, וגם מגבר. 

לגבי הרמקולים ראיתי את ה jbl 609c  ב400 שח

ואת האינפינטי ref 6530cx ב300 שח

הבנתי שזה אותו דבר רק שם אחר זה נכון?

ואם לא, מה מומלץ?

ולגבי המגבר ראיתי פריימר 5000w  ו5 ערוצים ב400 שח איך הוא? ואם יש משהו אחר גם טוב או יותר טוב במחיר הזה?

וכבלי חיבור ראיתי שיש וואגה או נקמיצ'י באותו מחיר 100 שח מה עדיף ואם יש משהו אחר טוב יותר?

לגבי בידוד ויריעות בהמשך. כרגע אני רוצה רמקולים טובים יותר מהמקורי.

סליחה על החפירה ותודה לעונים❤.

אני אשמח😊.

פורסם

תיקנתי לך את שם המותג שיהיה נכון - בכותרת. 

 

לידיעתך, JBL וגם אינפיניטי הם חברות בת של הרמן קרדון (קונצרן הרמן תעשיות) ולרוב - אם אתה מביט על דגמים מקבילים - הם זהים. 

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, cohen motor 377 כתב:

....

לגבי הרמקולים ראיתי את ה jbl 609c  ב400 שח

ואת האינפינטי ref 6530cx ב300 שח

הבנתי שזה אותו דבר רק שם אחר זה נכון?

בתמונות הם אפילו לא דומים,  איך הם אותו דבר ?

עריכה אחרונה על ידי רוןS

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 1 דקה, רוןS כתב:

בתמונות הם אפילו לא דומים,  איך הם אותו דבר ?

הכוונה איכות, סאונד, עוצמה, וכו.

זה שזה אותו יצרן כולנו יודעים.

מה באמת ההבדל!? לא יודע בגלל זה שאלתי.

לפני 26 דקות, lanosforce כתב:

תיקנתי לך את שם המותג שיהיה נכון - בכותרת

תודה😊

ומה מומלץ לגבי המגבר כבלים חברות אחרות של רמקולים?

פורסם

אתה בעקרון שואל את הבן אדם הלא נכון - בעיני זה נבלה והאחר טרפה אבל לא במובן הרע או של לפגוע במותג - פשוט במובן של אני לא מבדיל ברמות האלה. 

 

אתה מדבר כאן על מותגים שהם סה"כ COOKIE CUTTER - כלומר מיוצרים במאסות גדולות ונמכרים בכמויות גדולות ל99 אחוז מהאנשים הם עושים את העבודה ומספקים את הסחורה. 

 

בכבלים מה שחשוב בעיני זה - לכבלי רמקולים - שהבידוד שלהם יהיה גמיש וחזק מספיק - החוטים האלה עוברים בהרבה מקרים דרך דלתות ומכסים או חורים שנמצאים בחלקים שרועדים וככל שהגומי שלהם איכותי יותר ככה הסבירות שלך לראות שם קצרים קטנה יותר. 

חשוב לי שהכבל יהיה נחושת מלאה - OFC ולא אלומיניום מצופה נחושת מה שנקרא CCA 

ושהעובי שלהם יהיה תיקני ומתאים לאלמנט שאתה רוצה להגביר. 

 

לטוויטר 0.75 מ"מ זה די והותר

למידריינג'ים וגם למידבאסים 1.5 

לוופרים וסאב וופרים 2.5-4 מ"מ עובי (עובי המוליך! לא העובי כולל המיגון) 

 

כנ"ל לגבי חיווט כוח - OFC ועובי מתאימים. 

 

ולגבי חיווט RCA חשוב לי שהמיגון שלהם יהיה טוב מספיק ושלמחברים תהיה אחיזה טובה 

 

נקמיצ'י\רוקפורד - ברוך תעשיות... לא מעניין אותי. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 53 דקות, lanosforce כתב:

אתה בעקרון שואל את הבן אדם הלא נכון - בעיני זה נבלה והאחר טרפה אבל לא במובן הרע או של לפגוע במותג - פשוט במובן של אני לא מבדיל ברמות האלה. 

 

אתה מדבר כאן על מותגים שהם סה"כ COOKIE CUTTER - כלומר מיוצרים במאסות גדולות ונמכרים בכמויות גדולות ל99 אחוז מהאנשים הם עושים את העבודה ומספקים את הסחורה. 

 

בכבלים מה שחשוב בעיני זה - לכבלי רמקולים - שהבידוד שלהם יהיה גמיש וחזק מספיק - החוטים האלה עוברים בהרבה מקרים דרך דלתות ומכסים או חורים שנמצאים בחלקים שרועדים וככל שהגומי שלהם איכותי יותר ככה הסבירות שלך לראות שם קצרים קטנה יותר. 

חשוב לי שהכבל יהיה נחושת מלאה - OFC ולא אלומיניום מצופה נחושת מה שנקרא CCA 

ושהעובי שלהם יהיה תיקני ומתאים לאלמנט שאתה רוצה להגביר. 

 

לטוויטר 0.75 מ"מ זה די והותר

למידריינג'ים וגם למידבאסים 1.5 

לוופרים וסאב וופרים 2.5-4 מ"מ עובי (עובי המוליך! לא העובי כולל המיגון) 

 

כנ"ל לגבי חיווט כוח - OFC ועובי מתאימים. 

 

ולגבי חיווט RCA חשוב לי שהמיגון שלהם יהיה טוב מספיק ושלמחברים תהיה אחיזה טובה 

 

נקמיצ'י\רוקפורד - ברוך תעשיות... לא מעניין אותי. 

 

 

בן אדם לא נכון?? בלבלת אותי לגמרי עם כל מה שכתבת פה😂.

בכל זאת תודה.

ולגבי מגבר פריימר, מכיר? או שזה גם אחד מתוך ברוך התעשיות ראיתי שמוכרים אותו בחנויות מוכרות יחסית

פורסם

פרמייר זה בעקרון פיוניר.

קרוזירה זה פיוניר יפן ופרמייר זה מותג בת שלהם ממה שאני זוכר.

פחות או יותר כמו שלרוקפורד היה את לייטנינג אודיו.

 

כשכתבתי מקודם ששואלים את הבן אדם הלא נכון דיברתי על עצמי. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בתאריך 4.3.2023 בשעה 21:36, lanosforce כתב:

פרמייר זה בעקרון פיוניר

מה יש'ך משה :loco:

איפה אתה ואיפה הסתם מותג מדבקה סיני (לא חדש בשוק) הזה שרוכב על השם.

5000W אעלק (ועוד תמורת 400 ש"ח), אפילו בדף המוצר רשום 4x65W+350W ב-4 אוהם וגם זה בסימן שאלה, ועל אחת כמה וכמה ההצהרות ב-2 אוהם.

לעבוד, זה כנראה עדין יעבוד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ממה שאני זוכר פרמייר הם קצת יותר ממותג מדבקה אבל אם אני טועה כאן - אשמח לקבל את התיקון. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בתאריך 2.3.2023 בשעה 12:58, cohen motor 377 כתב:

ראיתי פריימר 5000w  ו5 ערוצים ב400 שח

זה כמו סיסמת בחירות - נטפל באיראן, נוריד את יוקר המחייה ונאחד את העם, אותה רמת אמינות.

 

בתקציב הזה (התקנה עליך? )קשה לקבל איכות.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני שעתיים, lanosforce כתב:

פרמייר הם קצת יותר ממותג מדבקה

אתה לדעתי עדין עם הראש של פיוניר, חושב על זה:

x130D2200T-f.jpeg

ומקבל כזה:

item0988_02072020090542.jpg

 

אם תעשה חיפוש על סאונד לרכב Premier תמצא עוד כל מיני מוצרים.

יחידות ראש שנמכרות בעלי ב-10 דולר בלחץ ופה מעל ל-100 ש"ח, מסכי משענת וכיוצב'.

וכן, אולי יש כמה מוצרים עם המדבקה הזו שקצת יותר נורמלים (ואפילו מזכירים לי קצת מותגי מדבקה אחרים "מכובדים"), אבל אז גם המחיר גבוה יותר ולא כולל כל מיני מספרים מפוצצים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 שעות, Tom_22 כתב:

אתה לדעתי עדין עם הראש של פיוניר, חושב על זה:

 

בגדול כן - כי פרמייר זה מוצר של פיוניר - זה שלקחו את השם הזה ומידבקו אותו זה כבר צרה אחרת השאלה מה באמת הציעו לפותח השרשור. 

אם כל מה שנשאר זה המדבקה אז כן במקרה זה הייתי חוזר להתלבטות בין שני מותגים שיוצאים מאותו הבית - אינפיניטי או JBL  בידיעה שזה פחות משנה מי מהם כל עוד מדובר בדגם מקביל. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...