Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני תושב הדרום, עובד בדרום ורב הנסיעות שלי בדרום.

בעיר שלי אני נפגש עם רמזור אחד בלבד בכניסה או ביציאה מהעיר והדרך שלי לעבודה היא ללא רמזורים בכלל, משמע לא יצא לי להיתקל לעיתים בתופעה הזאת שנקראת "תרבות נהיגה ישראלית" מלבד נסיעות נקודתיות לטיולים \ נופשים וכו.

בשנה האחרונה אני לומד בתל אביב ונוסע לשם אחת לשבוע, מה שגרם לי להבין את חומרת המצב, האוכלוסיה פה בפורום דיי גדולה אז סטטיסטית אני מאמין שחלק מהאנשים שמתנהגים ככה נמצאים פה, עד כמה שהפורום הזה מתורבת מאוד ;)

דברים שמחרפנים לי את המח \ לא מובנים לי:

 

1. זגזוג בנתיבים כשהכביש פקוק, כאילו מה? כל רכב שלישי שרואה מרווח מספיק גדול בין 2 רכבים ויכול להיכנס אליו, שמקדם אותו בעוד 3 מטר בלחץ "קופץ על המציאה" ופשוט נטרף להגיע לשם, עזבו שרובם עושים את זה בלי לאותת ופשוט מזנקים, גם אם המרווח כניסה גבולי וזה מצריך בלימה של הרכב מאחור. בסופו של דבר כאחד שנשאר 90% מהזמן בנתיב אחיד, בהמשך הפקק ואפילו לקראת סיומו אני פוגש את אותם הרכבים, לעיתים גם מאחורי או שפשוט נפגשים ברמזור. אני חושב שכל הזגזוגים האלה אפילו מאיטים את התנועה כי גורמים כל פעם לרכב אחר להאט, אפילו לכמה.

 

2. גניבת נתיב, למה בעצם להיות חסרי התחשבות כאלה? כן מבין שזה יכול לקרות, כדרומי כשאני מגיע לכבישי המרכז לפעמים הפניות \ הכיכרות \ הצמתים בוייז מרגישים לי כמו סודוקו שצריך לפתור בזמן אמת ואז אני מגלה שאני בכלל לא בנתיב הנכון. אני מדבר על אלה שאני רואה במראה האחורית יוצאים מהנתיב הפקוק שבו אנחנו נמצאים, משגרים את עצמם ימינה \ שמאלה איפה שפנוי ואז נדחפים לקראת הפניה הנדרשת בלי יותר מדי שאלות, גם אם זה כרוך בלעמוד חצי רכב בנתיב הפנוי ולחסום להם את התנועה.

 

3. בכבישים פקוקים היבהוב באור גבוהה בנתיב השמאלי כדי שיפנו להם את הדרך, כאילו אתה רואה את המצב בנתיב, כולם זוחלים ב15 קמ"ש, אתה באמת מצפה שכל הנתיב יפנה את עצמו בשבילך? אני מבין שהנתיב השמאלי אמור להיות פנוי אבל זה לא קורה, ועם העומס בארץ זה גם לא יקרה, אז למה להציק לכל השורה עם סינוורים? בסוף מי שלא נותן להם לעבור ולא עובר לנתיב הימני הם עושים את הפעולה של סעיף 1.

 

4. זה לדעתי הכי מחרפן אותי - אני נוסע בימני, כביש מהיר, משאית מלפני על 80 קמ"ש, יוצא לעקיפה ואז משום מקום מאחורי רכב על 2304923 קמ"ש, מאותת לי אורות גבוהים כאילו הוא אמבולנס משולב מכבי אש. אבל אתה רואה שאני באמצע עקיפה@!#@ אני עם פיקנטו מנוע של פן, מימני משאית וההוא מאחורי לא מפסיק עם האורות, זה או לדפוק לו ברקס, להשתלב שוב מאחורי המשאית ולתת לו לעבור ולצאת לעקיפה שוב או להיכנס במשאית כי הבחור לחוץ. עכשיו התאור פה ממש נקודתי כי זה קרה אתמול, אבל זה קורה המון תוך כדי עקיפות בוואריאציות שונות.

 

יש עוד המון דברים קטנים שאתם כבר בטח מכירים, לא מדבר אפילו על חניות כפולות, אנשים שמגיעים לחניות בסופר לדוגמא ומשאירים את הרכב איך שהוא נכנס בפעם הראשונה, וכשאנשים שנכנסים איתם במקביל ומבקשים מהם לסדר את הרכב כדי שהם גם יוכלו להיכנס אתם כבר יודעים איזה תגובות הם מקבלים, נדירים המקרים שאותם האנשים באמת נכנסים לרכב ומתקנים כי ביקשו.

 

אני מנסה להבין, למה? למה אי אפשר להיות קצת יותר סובלניים ומתחשבים? הרי כל הדברים האלה רק גורמים ליותר עומסים בתנועה, שגם ככה בתחתית הרצפה בארץ.. כבר לא מדבר על המקרים שזה מגיע לדקירות אלימות וכו..

 

 

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
  • אהבתי 4
פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, CartMan2oo5 כתב:

אני מנסה להבין, למה? למה אי אפשר להיות קצת יותר סובלניים ומתחשבים? הרי כל הדברים האלה רק גורמים ליותר עומסים בתנועה, שגם ככה בתחתית הרצפה בארץ.. כבר לא מדבר על המקרים שזה מגיע לדקירות אלימות וכו..

אני חושב שזה סימפטום של בעיה הרבה יותר גדולה - הלחץ והעצבים התמידיים שכולנו חיים בהם פה.

בגלל זה פה גם צריכה גבוהה של סמים חוקיים ולא חוקיים ותרופות פסיכואקטיביות, ותחלואה גבוהה בסרטן ושאר מחלות.

 

זה לא משהו שיכול להימשך לאורך זמן.

 

הפתרון לדעתי - להגיד יפה שלום לפלסטינים ולמי שכמה אבנים קדושות חשובות לו פה, למכור את השטח של המדינה לערבים, ובכסף הזה לקנות שטח במקום רגוע יותר ולהעביר אליו את כל אזרחי ישראל.

 

להתחיל מדינה חדשה מאפס במקום אחר.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 7 שעות, CartMan2oo5 כתב:

4. זה לדעתי הכי מחרפן אותי - אני נוסע בימני, כביש מהיר, משאית מלפני על 80 קמ"ש, יוצא לעקיפה ואז משום מקום מאחורי רכב על 2304923 קמ"ש, מאותת לי אורות גבוהים כאילו הוא אמבולנס משולב מכבי אש. אבל אתה רואה שאני באמצע עקיפה@!#@ אני עם פיקנטו מנוע של פן, מימני משאית וההוא מאחורי לא מפסיק עם האורות, זה או לדפוק לו ברקס, להשתלב שוב מאחורי המשאית ולתת לו לעבור ולצאת לעקיפה שוב או להיכנס במשאית כי הבחור לחוץ. עכשיו התאור פה ממש נקודתי כי זה קרה אתמול, אבל זה קורה המון תוך כדי עקיפות בוואריאציות שונות.

 

זה רק אומר שלא תיזמנת טוב את העקיפה שלך. וכן, כשאתה עם מנוע של פן אתה לא עוקף כמו עם פרארי. כשאני על הג'ימני (לפני זה על הפיאט 500) אני עוקף אחרת מאשר כשאני על הברז. אם הוא בא עליך ככה הוא לא בא משום מקום, זה אתה יצאת לו משום מקום. לא אתה באמצע עקיפה, אלא יצאת לעקיפה בדרך לא פנויה. 

 

כך שבעוד אני יכול להזדהות עם הטיעונים נגד הזיגזוגים בפקק וכל השאר, בחיאת - טול קורה. 

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 33 דקות, RK כתב:

אני עוקף אחרת מאשר כשאני על הברז

אני מרגיש עם הBRZ פה כמו מנוע של פן לעומת חלק מהרכבים המקומיים .... :)

  • מצחיק 3

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 6 שעות, Boltik כתב:

אני כבר מזמן למדתי משהו - אנשים שמתלוננים הרבה על נהגים אחרים לרוב לא יודעים לנהוג בעצמם.

אני מסכים, אבל באמת באמת שאני נוהג "כמו סבתא", לא מזגזג, לא נדחף, לא נוסע במהירות מופרזת וגם לא צופר לאף אחד, אפילו כמעט ולא מתעצבן כשנדחפים אלי או גורמים לי ללחוץ על הברקס סתם לפחות 10 פעם בנסיעה אחת..

 

לפני 6 שעות, RK כתב:

 

זה רק אומר שלא תיזמנת טוב את העקיפה שלך. וכן, כשאתה עם מנוע של פן אתה לא עוקף כמו עם פרארי. כשאני על הג'ימני (לפני זה על הפיאט 500) אני עוקף אחרת מאשר כשאני על הברז. אם הוא בא עליך ככה הוא לא בא משום מקום, זה אתה יצאת לו משום מקום. לא אתה באמצע עקיפה, אלא יצאת לעקיפה בדרך לא פנויה. 

 

כך שבעוד אני יכול להזדהות עם הטיעונים נגד הזיגזוגים בפקק וכל השאר, בחיאת - טול קורה. 

אני מבין למה אתה מתכוון, אבל עם יד הלב אני לא יוצא לעקיפה אם אני יודע שאני הולך לגרום לרכב שמשמאל להאט בגלל שלוקח לי זמן לעקוף, שגם עם מאמץ (הורדת הילוך) אפשר לזרז את העקיפה אבל אני פשוט יוצא אליה בדרך כלל כשממש פנוי. אין לי שליטה על רכב שנוסע על 150 קמ"ש להערכתי ואולי אפילו יותר ומצפה שכל הנתיב השמאלי יהיה פנוי כי החליט להרביץ, ואם קרה והוא מרביץ ופתאום צץ לו רכב שעוקף אין סיבה לסנוור אותו כאילו הוא יעצור את העקיפה באמצע.

פורסם

לדעתי צריך דחוף לשים מצלמות נגד מקפחי זכיות בצמתים המועדים

כמו מצלמות בנת״ץ

יש צמתים שהמצב בילתי ניסבל

אם המדינה יודעת לימכור מכוניות בערמות אז שתדע גם לידאוג להם

פורסם
לפני 5 שעות, דובצע כתב:

לדעתי צריך דחוף לשים מצלמות נגד מקפחי זכיות בצמתים המועדים

מקפחי זכות זו מילה עדינה לבריונות בכביש.

גם אני לא מבין מדוע המשטרה לא מציבה מוקד של חיילי חובה שפשוט יושב על צילומי מצלמות של נתיבי ישראל או של המשטרה ומתחיל לחלק דוחות. מה שכן צריך זה לתת אזהרה ראשונה ואחרי זה להתחיל עם דוחות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 7 שעות, CartMan2oo5 כתב:

אני מבין למה אתה מתכוון, אבל עם יד הלב אני לא יוצא לעקיפה אם אני יודע שאני הולך לגרום לרכב שמשמאל להאט בגלל שלוקח לי זמן לעקוף, שגם עם מאמץ (הורדת הילוך) אפשר לזרז את העקיפה אבל אני פשוט יוצא אליה בדרך כלל כשממש פנוי. אין לי שליטה על רכב שנוסע על 150 קמ"ש להערכתי ואולי אפילו יותר ומצפה שכל הנתיב השמאלי יהיה פנוי כי החליט להרביץ, ואם קרה והוא מרביץ ופתאום צץ לו רכב שעוקף אין סיבה לסנוור אותו כאילו הוא יעצור את העקיפה באמצע.

 

אני לא אומר שאתה עושה משהו מרוע לב, אבל זאת טעות נהיגה. המצב שאתה מתאר והלשון שאתה משתמש בה (הוא מרביץ 150, אתה נוהג כמו סבתא) רק אומר שאתה לא באמת מודע למה שאתה עושה. זה הכל.

  • אהבתי 4

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש משפט שאבא שלי תמיד נוהג לומר:

"כדי שתהיה תרבות נהיגה, קודם כל צריך שתהיה תרבות".

 

וזה מסכם את כל הסיפור של המדינה הזאת. לא רק על הכביש.

  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אתן לך דוגמא מסינגפור.
אי של בוץ, בלי משאבי טבע, עם אוכלוסיה לא משכילה ולא מתורבתת שקיבלו עצמאות (יותר נכון גורשו מהפדרציה המלאית) ב 1965

ראש הממשלה ומייסד האומה (סטייל בן-גוריון) לי קוואן יו השקיע מאמצים רבים חינוך

הדרך להביא את העם הזה לשם גבתה מחיר גבוה. מוצדק? לא מוצדק? לא יודע
אבל ברגע שיהיו בכל רגע נתון 500 ניידות מסוות של סיירי דרך (לא חייבים שוטרים)
עם קנסות דרקוניים, אנשים יתחילו לפחד וזאת הדרך היחידה. אנשים מבינים רק כשכואב.

גם אני לא מבין את עשרות המטומטמים שמזגזגים כל הזמן בפקקים , בנסיון נואש להתקדם עוד מטר
גם אותי זה מרתיח לעמוד כמו אדיוט בפקק שבסופו יש איזה בבון שעוקף את כולם
גם לי זה לא נראה הגיוני שאנשים נוסעים על השולים או עוקפים בפס לבן ולאף אחד לא אכפת
גם אני לא מבין את אלו מהמהבים כשיש לפניך טור שלם של רכבים וגם אם ימות העולם אי אפשר לנסוע מהר יותר
אני לא מבין את הנהגים שכשאני גולש באיטיות לפני פקק, הם עוקפים ובולמים בחוזקה להיות רכב לפניך
ואני גם לא מבין גוש שלם שמוכן לוותר על דמוקרטיה ומוכן להכשיר שרים ונושאי משרה ציבורית שהורשעו בפלילם או עומדים בפני הליכים פלילים
לפחות בסינגפור, אף אחד מאלו לא יקרה
ואולי הדרך להפוך לאומה נורמלית עוברת דרך איזה תקופה חשוכה של חינוך מחדש... אולי!

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 15 שעות, Boltik כתב:

אני כבר מזמן למדתי משהו - אנשים שמתלוננים הרבה על נהגים אחרים לרוב לא יודעים לנהוג בעצמם.

 

אז מה, עכשיו גם אסור להתלונן?

זה נשמע כמו "המריח הוא המסריח" גרסאת קארספורום

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

יש מנהלים בפורום שיקבעו מה מותר ומה אסור.
אני אמרתי את דעתי מהניסיון שלי - אנשים שמתלוננים שכל העולם נגדם הם אלו שלא מצליחים לראות את עצמם מהצד ולהבין שלפחות חלק מהבעיה בהם.
פות"ש בתגובות שלו די מחזק את מה שאמרתי.
 

לפני שעתיים, גור אדם כתב:

גם אני לא מבין מדוע המשטרה לא מציבה מוקד של חיילי חובה שפשוט יושב על צילומי מצלמות של נתיבי ישראל או של המשטרה ומתחיל לחלק דוחות. מה שכן צריך זה לתת אזהרה ראשונה ואחרי זה להתחיל עם דוחות.

גם לדעתי זה הפתרון למצוקת אכיפה בשטח. למשטרה יש נסיון בגיוס לתפקידי שטח במשרת סטודנט, אז שיגייסו סטודנטים. מוקד פיענוח כזה יכול לעבוד גם בשעות הערב והלילה, כי לא חייבים לפענח אונליין, אפשר להסתפק בהכשרה בסיסית מאוד בהשוואה לשוטר "רגיל", אפשר לגייס אנשים עם בעיות בריאות.

עריכה אחרונה על ידי Boltik
  • רעיון גרוע 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Ziv כתב:

יש משפט שאבא שלי תמיד נוהג לומר:

"כדי שתהיה תרבות נהיגה, קודם כל צריך שתהיה תרבות".

 

וזה מסכם את כל הסיפור של המדינה הזאת. לא רק על הכביש.

בדיוק.

 

אנשים פה נתפלים לפרטים הקטנים ומתעלמים מהתמונה הגדולה.

 

road rage זה סימפטום של בעיה הרבה יותר גדולה במדינה הזאת.

 

חיים כל הזמן בלחץ ובעצבים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...