Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עובש במקלחת


om2
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקלחת ביתית, החלון בה לא מספיק גדול כנראה 

שמגיע החורף יש כמין נקודות עובש שחורות.

כנראה בגלל שבחורף מתקלחים עם מים חמים יותר ויש יותר התעבות מים על הקירות.

 

בדרך כלל מנקה את זה עם אקונומיקה פעם-פעמיים במהלך כל חורף. לא נורא.

 

 

יש לי חומר מסיר עובש של מזגנים "מלרוד" או משהו כזה.

זה יהיה יותר אפקטיבי?

 

 

.

פורסם

מלרוד של יעקבי עובד מצויין. מתיזים ותוך מספר דקות העובש נעלם. הריח של החומר חריף וקשה לנשימה לכן עדיף להתיז מהר ולצאת מהחדר עד שיתנדף. 

פורסם (נערך)

אפשר גם לנסות למנוע מראש.

גם אצלי יש חדר אמבטיה לא מאוורר מספיק, ברמה שכשנכנסתי לדירה, בתחתית הדלת היה מלא עובש והציפוי החיצוני שלה התקלף מהתנפחות העץ, והצוקל של הארון התפורר לגמרי.

 

אז הצבתי מאוורר קטן על השיש באמבטיה (אם יש מחסור במקום, אפשר לתלות) והוא מופעל לכמה שעות אחרי המקלחת כדי להפטר מהלחות.

כשהוא לא מופעל ממש אפשר להריח את העובש.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם
לפני 49 דקות, Be roo כתב:

אפשר גם לנסות למנוע מראש.

גם אצלי יש חדר אמבטיה לא מאוורר מספיק, ברמה שכשנכנסתי לדירה, בתחתית הדלת היה מלא עובש והציפוי החיצוני שלה התקלף מהתנפחות העץ, והצוקל של הארון התפורר לגמרי.

 

אז הצבתי מאוורר קטן על השיש באמבטיה (אם יש מחסור במקום, אפשר לתלות) והוא מופעל לכמה שעות אחרי המקלחת כדי להפטר מהלחות.

כשהוא לא מופעל ממש אפשר להריח את העובש.

לא ברמה כזאת.

פשוט יש כאלה בבית שאוהבים להתקלח עם מים חמים מאוד בחורף. 

אז נוצרות נקודות עובש. קטנטנות.

אין ריח ואני גם לא חושב שיש צורך ביותר איורור.

בקיץ-סתיו-אביב הכל בסדר.

 

 

לדעתי השורש של הבעיה זה שלפעמים שוכחים לפתוח את החלון בסוף המקלחת ככה שאני נכנס בבוקר ורואה שיש חלון סגור כל הלילה 

ככה שלזכור לשים איורוור אין סיכוי שיזכרו (מה גם שיש ילדים קטנים)

 

תודה בכל מקרה

לפני כשעה, Moshe c כתב:

מלרוד של יעקבי עובד מצויין. מתיזים ותוך מספר דקות העובש נעלם. הריח של החומר חריף וקשה לנשימה לכן עדיף להתיז מהר ולצאת מהחדר עד שיתנדף. 

השאלה האם החומר של מזגנים זה אותו חומר.

כמו שאמרתי. בדרך כלל אני מורח מעט אקונימיקה וזה מצויין

.

פורסם
לפני 58 דקות, om2 כתב:

לא ברמה כזאת.

פשוט יש כאלה בבית שאוהבים להתקלח עם מים חמים מאוד בחורף. 

אז נוצרות נקודות עובש. קטנטנות.

אין ריח ואני גם לא חושב שיש צורך ביותר איורור.

בקיץ-סתיו-אביב הכל בסדר.

 

 

לדעתי השורש של הבעיה זה שלפעמים שוכחים לפתוח את החלון בסוף המקלחת ככה שאני נכנס בבוקר ורואה שיש חלון סגור כל הלילה 

ככה שלזכור לשים איורוור אין סיכוי שיזכרו (מה גם שיש ילדים קטנים)

 

תודה בכל מקרה

השאלה האם החומר של מזגנים זה אותו חומר.

כמו שאמרתי. בדרך כלל אני מורח מעט אקונימיקה וזה מצויין

זה לא אותו מוצר. המוצר שהתכוונתי אליו נקרא מלרוד משמיד עובש בשונה ממלרוד לניקוי וטיהור המזגן. מגיע באותו מרסס. 

אם אקנומיקה מספיקה לך זה עדיף, כי כמו שכתבתי הריח חריף. 

×
×
  • תוכן חדש...