Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שידוע לי - לא בהכרח.

הקוד שקיבלת מעיד על ביצועי ממיר מתחת לסף בלפחות 25%, זה מה שמדליק את הנורה.

איך המחשב יודע מה ביצוע הממיר? עפ"י הקריאות מהחיישנים.

 

חשבתי להסביר יותר לעומק, אבל אני חמר, בוא תקשיב למומחה:

 

כבר חתמתי...

פורסם
בתאריך 29.10.2022 בשעה 21:08, vovahodosh כתב:

כלומר לנקות ממיר ? אם כן , אז איך ? באופן מקצועי, כולל פירוק ? או עם חומרים כמו שבסרטון שמוזרק ישירות לסעפת ? 

 

ואם במיקרה הרע , אז איזה חלקים ? הכוונה לממיר ? 

 

כרגע אובד עצות מה התהליך, איך לגשת לזה.

הפתרון היחיד שיש לי בראש כרגע זה לשים כל 10k תוסף דלק ולקוות שהתקלה תעלם.

אך אם לא ? לא יודע מה השלב הבא.

אתה יכול לשקול להתחיל עם תוסף לדלק כפי שנכתב כאן. אולי בעל מקצוע יוכל לנקות לך את הממיר או לשפץ אותו. במקרה הרע זה נראה החלפת ממיר או חיישנים. תכיר קצת יותר גם מחיפוש בפורום על טיפול כדאי לממיר.

פורסם
בתאריך 29.10.2022 בשעה 22:13, yairw כתב:

עד כמה שידוע לי - לא בהכרח.

הקוד שקיבלת מעיד על ביצועי ממיר מתחת לסף בלפחות 25%, זה מה שמדליק את הנורה.

איך המחשב יודע מה ביצוע הממיר? עפ"י הקריאות מהחיישנים.

 

חשבתי להסביר יותר לעומק, אבל אני חמר, בוא תקשיב למומחה:

 

 

wow.

סרטון מעולה עם הסבר מעולה, איך לא מצאתי את זה קודם. תודה.

 

אלמד עוד את הנושא ואעדכן. 

 

תודה רבה לכם על העזרה 

  • אהבתי 1
פורסם

הבחור אומן בתחום, שווה לך לראות עוד סרטונים שלו, בלי קשר, יש לו לפחות עוד אחת על חיישני חמצן, שווה לעבור גם עליו ולראות כמה אתה שולט בחומר

כבר חתמתי...

פורסם

כן , נשמע ככה. אני כבר בבינג' על הסירטונים שלו. תודה

 

כרגע מכל הסרטונים שאני רואה ולפי ההיסטוריה ששיתפתי אתכם פה אני יכול להסיק את הדברים הבאים:

 

החיישנים ניראים שמתפקדים שצפוי. כלומר כאשר נותנים גז , מוסיפים דלק ויש עלייה ב upstream (תערובת עשירה ?!)

 

- חשד : בסעפת שהוחלפה יש בריחה של אוויר (סדק/אטם) 

- סיבה מכיוון שעד שלב החלפת הסעפת לא היה תקלה P0420.

או 

- חשד :ממיר הקטליטי אכן "גמור".

- סיבה התקלה לא הופיעה עד כה בגלל שהסעפת היתה "סתומה" כמו שרואים בתמונות והגזים לא הגיעו ב"מלואם" אל החיישנים. ברגע שהסעפת עברה ניקוי, כל הגזים זורמים אל הממיר אך הוא אינו מצליח לסנן את כולם ברף הרצוי. בנוסף הרכב כבר נכשל זיהום אוויר בטסט לפני שנה ואחכ עבר רק בעזרת תוסף דלק לפני הטסט.

 

מה דעתכם על הכיוון חשיבה ? נשמע הגיוני ? 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...