Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח ואודה מראש לכל מי שיוכל לסייע לי.

 

הפציינט:

שברולט אורלנדו דיזל 2014 (200,000 ק"מ)

 

פירוט המחלה: 

בעת האחרונה, המפוח של המזגן של הרכב החל לשנות באופן עצמוני את העוצמה של הפעולה שלו.

גם בעת שההפעלה של המזגן הוא על ידני (ללא הפעלה של בקרת אקלים/מצב אוטומטי)

 

מה ששמתי לב, שהמהירות משתנה כל הזמן, אבל היא לא עולה על על המהירות שמופיעה לי על המסך.

הכוונה, שאם אני שם אותו על עוצמה 4, הוא משחק לי בין 1-4 ואם אני שם אותו על עצמה 8, הוא משחק לי בין 1-8.

התצוגה על המסך לא משתנה, רק העוצמה בפועל.

 

רמת הקור, היא תקינה ומצויינת.

 

אשמח לקבל את חוות הדעת של המבינים כאן, מה יכולה להיות הבעיה.

נגד מהירויות?

מנוע מפוח?

משהוא אחר?

 

אם זה נראה לכם שמדובר במנוע מפוח, איך אני משיג דבר כזה?

 

בתודה מראש

פורסם

אני בעלים של אורלנדו 2014 LT. מציע לך לבחון האם יכול להיות שהבעיה קורית רק כאשר אתה מחובר בבלוטות למערכת המדיה. יש בארולנדו פיצ'ר נחמד שכאשר נכנסת שיחה הוא מצניח את מהירות המפוח בכדי להפחית רעשי רקע. גם אם לא, יתכן שהרגש הזה נדפק וגורם להתנהגות הקפריזית שתיארת. 

  • אהבתי 2
פורסם

@רפי לין

בדקתי, והבעיה קיימת גם כשהמדחס כבוי.

 

@Aliza

אני לא חושב שזה קשור.

 

הבעיה קיימת גם בלי חיבור של כל רכיב בלוטוס לרכב.

ולא שבאמת קיים רגש כזה, אלא זה חיווי של מערכת המולטימדיה למחשב הרכב להוריד (זמנית) את העוצמה של המפוח.

 

במידה ויש עוד משהו שיכול לעזור לי, אני אשמח.

 

 

פורסם (נערך)

ייתכן מאוד שהבעיה בנגד המהירויות. אצלך מותקן נגד מהירויות אלקטרוני המבוסס על טרניזסטור MOSFET.

אני מציע שתפנה למוסך שמכיר את הרכב ויכול גם לבצע איבחון ממוחשב בכדי לחלץ קוד תקלה במידה וקיים.

ראה תמונה להמחשה בלבד.

 

https://www.ebay.com/itm/393469987312

 

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...