Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

לאחר שהבנתי שהבולמים שלי גמורים ויש להחליפם נסעתי למוסך על מנת לקבל הצעת מחיר עבור בולמים חדשים + עבודה.

 

הרכב מסוג דייהו סופר רייסר .

 

קיבלתי המלצה לבולמי מונרו 250 ש"ח לבולם + 350 ש"ח עבודה , סה"כ 1350 .

 

הכי חשוב לי זה הנוחות אך גם התנהגות בא בחשבון .

 

האם הרכישה כדאית? יש בולמים יותר טובים בטווח המחירים שציינתי?

 

תודה.

פורסם

שלום רב

המחיר עבור ההחלפה גבוה מאד המחיר להחלפת בולמים אחורים הוא מקסימום 200 שח (לטויוטה קורולה לקחתי 150 שח עבור ההחלפה )

בברכה זיסו יוסי

פורסם
שלום רב

המחיר עבור ההחלפה גבוה מאד המחיר להחלפת בולמים אחורים הוא מקסימום 200 שח (לטויוטה קורולה לקחתי 150 שח עבור ההחלפה )

בברכה זיסו יוסי

מדובר על כל 4 הבולמים.

פורסם

k.y.b או מונרו יהיו מצוינים לרכב הזה ולא יותר מ300-350 שקל על עבודה(לא לשכוח גומיות לבולם-חשוב והמחיר שלהם זעום)

פורסם

אפשר גם להתפרע כמוני ולהחליף לבולמי KONI אדומים, ההבדל הוא עצום לעומת המקוריים - נוחות ובעיקר התנהגות.

האוטו כרגע (כמעט שנתיים אחרי ההחלפה) עדיין נוח יותר ואוחז טוב יותר את הכביש מהיום שבו הוא יצא מהסוכנות.

 

המחיר, אפעס, יותר גבוה, אבל זה הדבר הכי טוב שעשיתי לרכב הזה.

בכל מקרה, אין שום סיבה להשתמש בבולמים ה"מקוריים" של דייהו - כל בולם תחליפי אמור להיות טוב יותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קנה בולמי kyb ( או kayaba ) תוצרת יפן. בולמי kyb מורכבים בטויוטות חדשות.

 

בולמים כאלה לפונטו קניתי ב 150 ש"ח לבולם אצל ג'וני, "חלפי ג'נרל" , רח' סלמה בת"א.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם
קנה בולמי kyb ( או kayaba ) תוצרת יפן. בולמי kyb מורכבים בטויוטות חדשות.

 

בולמים כאלה לפונטו קניתי ב 150 ש"ח לבולם אצל ג'וני, "חלפי ג'נרל" , רח' סלמה בת"א.

 

בהצלחה

יהודה

יש לך אולי את הטלפון של החנות? או לחלופין המלצות לחנות חלפים שבה ניתן למצוא את הבולמים .

 

תמונה של סטלין דווקא? עראפת לא טוב?

מה רע בסטלין ? :-P

פורסם
מה רע בסטלין ? :-P

שהוא רצח קצת יותר אנשים מערפאת, אולי?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...