Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יונדאי I30 2009 עשה 230,000 ק"מ, הסל"ד לא יציב בעמידה, הרכב לא סוחב מספיק כאילו למרות שאני לוחץ גז חזק הוא לא מאיץ או מאיץ לאט מאוד ביחס למה שהיה קודם, בנוסף כשבולמים ממהירות לקראת עצירה הסלד יורד כאילו הרכב עומד להיכבות וקרה גם מצבים בהם הרכב כבה.

נדלקה נורה Check engine עם קוד תקלה P0012.

 

ניסיתי מספר דברים לטובת תיחקור ותיקון שלא עזרו:

1. ניקוי מסנן חיישן VVT.

2. החלפת שמן ומסנן.

3. ניקוי בוצה באגן שמן.

4. בדיקה של חיישן הVVT - החיישן היה נראה לי תקין כי הוא עשה נקישות כשחיברתי אותו, וגם נותן התגדות של כ7 ohm.

 

המנוע עבר אוברול לפני שזה התחיל להופיע- שלייף + טבעות בוכנה.

 

מצרף סרטון של הסל"ד

 

אשמח מאוד אם למישהו יש רעיון מה ניתן לבדוק או לעשות ע"מ לתקן את הבעיה

 

תודה רבה ויום מקסים

פורסם (נערך)

 

שכחתי לציין תזמון טיימינג גם בוצע.

וגם שאלה בכנופצ'ונים נשאלה ללא מענה

לפני 20 דקות, itzik123 כתב:

חלק ממה שאתה מתאר היה לי ונפתר אחרי ניקוי מצערת.

הבעיה אצלך נראית קצת יותר מורכבת, אבל נראה לי שכדאי לנסות.

תודה רבה אנסה לבדוק

עריכה אחרונה על ידי lizer2121
חוסר מידע
×
×
  • תוכן חדש...