Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפיאט פנדה?  בלמבורגיני הוראקן?

תכניס את מס השלדה באחד האתרים עם טבלאות הפיצוץ של הרכב ותראה.
לרוב - יהיו זהים, אבל כל דגם והניואנסים שלו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש באליאקספרס כאלה בגרושים. הזמנתי לפני כחודש לשברולט סוניק גם אצלי נשבר.

תרשום בחיפוש את שם הדגם של האוטו והמילים SUN VISOR CLIP

 

 

פורסם
לפני 7 דקות, shellcase כתב:

בפיאט פנדה?  בלמבורגיני הוראקן?

תכניס את מס השלדה באחד האתרים עם טבלאות הפיצוץ של הרכב ותראה.
לרוב - יהיו זהים, אבל כל דגם והניואנסים שלו.

יש שם רק מק"ט אחד לחלק הזה ולא שני מק"טים רשום כמות 2 אבל לא רשום לצד ימין/שמאל. 

פורסם

אז הנה ענית לעצמך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 54 דקות, Liquidator כתב:

השאלה היא אם יש מק"ט מיוחד לצד ימין או שניים מתאימים לאותו הצד?

 

לפני 40 דקות, Liquidator כתב:

יש שם רק מק"ט אחד



:)

 

בכל מקרה, הנושא הועבר לפורום הטכני, שם מקומו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 47 דקות, m&t כתב:

ומאפה אתה חושב המקורי מגיע?

גם מסין.

הם קונים את זה ב 10 ומוכרים לך ב 60.

אתה בטוח?  מה שמוכרים באלי אקספרס זה זיוף לא? 

פורסם
לפני 44 דקות, Liquidator כתב:

אתה בטוח?  מה שמוכרים באלי אקספרס זה זיוף לא? 

זה לרוב לא באותה איכות אבל במחיר שזה עולה אפשר לקנות כמה יחידות ולראות איך זה מחזיק, זה חלק זול ומאור קל להחלפה. 

 

 

פורסם (נערך)

מתעלק עם הסוכך שלי 😅.

 

אני מחפש כבר תקופה סוכך שמש צד נהג לפיג'ו 208 .

בחברה ביקשו מעל לאלפייה על זוג סוככים מסכן בלי תאורה או משהו "אקזוטי", בעליאקספרס משום מה לא מצאתי לפי המקט\דגם.

משומשים מאיביי גם במחיר מוגזם לדעתי, כ400-500 שקל.

מישהו אולי יודע אם הסוכך הזה משותף לעוד דגמים?

המקט שיש לי 1619396180

 

עריכה אחרונה על ידי GAD57
תיקוני הקלדה
×
×
  • תוכן חדש...