Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם!

 

חיפשתי לעצמי זוג מגבים לרכב. מצאתי באוטודיפו זוג של בוש ב100.

בדקתי ברשת ומצאתי חנות בשם CARS245 שמוזכרת כאן בפורום (לטובה/לרעה). 

ניסיתי את מזלי ורכשתי אותם. צרפתי להזמנה גם פילטר שמן של בוש בגלל שזה לא העלה את המשלוח. סה"כ 100ש"ח.

החבילה הגיע היום. [עריכה: ההזמנה הייתה ב12/6]. חסרון אחד בהזמנה שהמעקב לוקה בחסר.

מגבים של בוש: אחד תוצרת סין אחד תצרת בלגיה. עושים עבודה יפה.

פילטר שמן תוצרת תוניס (!). הפילטר הגיע בופסא קצת קרועה ונראה שנגעו בו, סימנים כל שהם.

שאלתי (לאחר כל הסיפור): האם זה נורמלי שיגיע ככה הפילטר? גם כשקניתי בארץ פילטר של MANN הגיע בקופסא ככה-ככה.

 

תודה לעוזרים.

BOSCH OIL FILTER  7124.jpg

הזמנה מCARS245.png

IMG_20220707_210219.jpg

IMG_20220707_210207.jpg

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם

מסנן שמן מגיע מנויילן בד"כ.

לא יודע, בשביל 50 ש"ח שווה להיות בספק? מדובר ברכיב דיי משמעותי.

הייתי מזמין חדש רק בשביל השקט הנפשי.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

הקרטון מצ'וקמק כי cars245 לא אורזים טוב.

גם אמזון לא אורזים טוב לאחרונה ואריזות מקוריות מצ'טקמקות בתוך המעטפה.

קניתי מcars245 מוצרים של בוש וכולם היו מקוריים, אבל לא מסנני שמן כי זאת לא ההתמחות של בוש.

לא הייתי חושש שזה לא אמיתי, יש לך קוד QR על האריזה לאמור לאפשר לבדוק את המקוריות.

גם תוניס לא בעיה.

פעם הזמנתי פילטר דלק בוש מארה"ב, הגיע עם כיתוב "made in Israel"

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

קשה לי להאמין שמישהו יטרח לנקות פילטר משומש כדי למכור אותו.

עם זאת, מהתמונה קשה לראות- אם הגומיה עגולה- הפילטר חדש. אם היא מעוכה קצת- הפילטר היה בשימוש.

פורסם

לא חשבתי שזה משומש דהיינו שהתקינו אותו ברכב פעם.

פשוט סימני שריטות קלות העלו בי חשש כלשהו.

 

תודה לעונים!

פורסם (נערך)

לא אסטתי אבל הפילטרים שלהם טובים ויעשו את העבודה

מסתבר שיש להם מפעל פילטרים בטוניס

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
×
×
  • תוכן חדש...