Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום
הרבה זמן קורא כאן בפורום והייתי רוצה להתייעץ עם הקהילה בדבר הסוגיה הבאה:
צריך רכב שני לבית, לנסיעות בתוך עיר הררית(חיפה) הרכב יעשה לכל היותר 15-20 קמ ביום ולא מתוכנן לצאת מהעיר(בשביל זה יש רכב א').
חשוב שיהיה מקום לשנע כיסא בטיחות+בוסטר ורצוי גם מקום בעגלה לטיולון קטן.
כמובן שחשוב כמה שפחות צריכת דלק וכמה שפחות "הפתעות" בתחזוקה(עד כמה שניתן בסכום זה).
המתמודדות הן:
איביזה\פאביה\פולו 1.4 ידני
מבין כולם הכי נהנתי בפער מהפאביה, גם נוחה מאוד גם מרווחת וגם מרגישה מוצקה. מאוד נהנתי מהרכב הזה.
הסוגיה היחידה איתו הינה שיש לו 4 כ.א ומבחן ריסוק עם 4 כוכבים איי שם הרחק ב2007. מה שדי דיל ברייקר עבורי, אם כי באמת אהבתי את הרכב הזה מכל הבחינות.

איביזה\פולו
פולו קשה למצוא נתונים טובים, איביזה סהכ עושה את העבודה אך חושש מתקלת המאייד(סביב 4-5 אלף תיקון).

סוויפט ידני

סה"כ רכב חמוד, אפילו הפתיע אותי בזמינות כח.
אבל נוחות נסיעה של קרש עץ בגאז שלא קיים.

סיטיגו\מי
אחרי הפאביה הכי אהבתי את הרכבים האלה, באמת שנהנתי לסוע בהם והם אמורים להיות מאוד חסכוניים.
קיבלו 5* במבחן ריסוק, אך האם יש אמונה ברכב הזה מבחינת בטיחות(מבחינת גודל)?
האם סיטיגו"תעלה" את העליות של חיפה?

פיאסטה-
רכב חביב, אך הכי "עצלן" בחבורה שנהגתי עליו בפער.
לכן ירד מהפרק.
האם יש עוד רכבים שכדאי לבחון?(ריו ידני למשל)

הלב אומר פאביה
השכל סוויפט

הייתי נהנה מאוד גם מסיטיגו\מי

אשמח להארותכם\הערותכם בנידון.

פורסם

הייתי בודק קליאו 0.9 טורבו, די זריזה,מאובזרת, מושבים נוחים. אם כי בעיר מרגישה נוקשה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא בטוח כמה זה נכון לקחת רנו עם טורבו לנסיעות קצרות בתוך העיר בתקציב קטן שכזה.
מתכון ל"שקט נפשי" זה בטוח לא.

פורסם

מהנסיעת מבחן שעשיתי בשעות לסיאט מי בירושלים, הופתעתי מאוד מהזמינות כח של הרכב ביציאה מרמזור וגם בעליות קשות.
רכב נוח ולא מרגיש "נחות" אל מול המתחרים.
מנגד סוויפט תיקח בחשבון שהבגאז שלה קטן מאוד ואני אישית פסלתי את הרכב בזמנו על הסעיף הזה.

בנוגע לבטיחות, ציון של יורנקאפ לסיטיגו הוא יותר ממספק.

 

פורסם

ברמת הנסיעה הזו צריכת דלק לא צריכה להיות בסדר העדיפויות.

אמינות, והעיקר התרשמות מהתחזוקה של הנהגים הקודמים.

הפתעה במוסך תקזז כל חסכון אפשרי.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)

אני עם איביזה 1.4 ידנית כבר הרבה שנים.

שמעתי על התקלה של המאייד. זה באמת קצת מדאיג, אבל בינתיים לא קרה אצלי.

בגדול אני יכול להגיד שזה רכב אמין, יחסית חזק ומהנה לנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי Michael01
פורסם

כרגע ההתלבטות הינה בין פאביה(מצאתי דגם עם 200KM אבל יד ראשונה, המוכר טוען שטופל בקביעות)
או קיה ריו ידני עם 110 קמ.
האם יש מה לחשוש מפאביה בקמ כזה? (בהנחה וטופלה כראוי?)

פורסם

200 אלף זה לא מעט, כך יכולות להיות הפתעות.

הריו בעלת היסטורית טיפולים?

אם גם לריו יש היסטוריה, הייתי בוחר בה, הבדל של 100 אלף ק"מ זה לא מעט.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המוכר טוען שאכן יש היסטוריה לרכב, רוצה לראות בעיניים.
השאלה בפאביה היא עד כמה נושא הכריות אוויר וציון מבחן ריסוק(שבסעיף הזה הריו מנצחת ובגדול) באמת קריטי...
גם אם לא הדגם הזה של 200KM בסוף אני אמצא אחת עם נתונים יפים יותר, אם כי המחירים של פאביה מאוד גבוהים יחסית לשוק, בטח בהשוואה לריו.
 

פורסם

הפאביה קיבלה 4 כוכבים ב2007.

הריו 5 ב2011.

הייתי מעדיף להיות בריו בזמן תאונה..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין ספק שהציון של ריו עדיף, ככל הנראה אצטרך לוותר על הפאביה ולו רק בגלל הסעיף הזה.
אם כי הפאביה בהחלט מרגישה "מוצקה" מאוד.

 

פורסם

מוצקות לא בהכרח תציל אותך בפועל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדכונים מסבב רכבים שעשיתי:
פאביה עם 200K קמ, מאוד אהבתי את הרכב, יש היסטוריה ואין תאונות, באמת רכב כיפי.

ספלאש 110 קמ יד ראשונה עם היסטוריית טיפולים ממורשה-סהכ רכב בסדר, הרבה פחות מפנק מהפאביה, אך כנראה הצעד הנכון ביותר כלכלית.

סוויפט 190 קמ-נחמד ואפילו שובב.

הלב אומר לי פאביה, אך האם זהו הצעד הנכון ביותר?
האם עדיף לבלוע את הצפרדע ולקחת סוזוקי(ולו רק בגלל המוניטין אמינות שלהם)

פורסם

הייתי בוחר בספלאש, אלא אם סבלת בנהיגה ולא היה נח.

בעתיד כשהתקציב היה גדול יותר, תוכל לקנות הרכב שאתה באמת רוצה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...