Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי קומקום בזמנו, של kenwood, שתוך זמן קצר המשיך לחמם את המים גם אחרי הרתיחה, מה שגרם לגלישה.

הבעיה באה והלכה עד שנמאס לי ובקניה רגעית בסופר קניתי קומקום חדש של איזה מותג מדבקה.

עכשיו גם הוא התחיל עם אותה בעיה, בהתחלה זה בא והלך כמו במכשיר הקודם, עכשיו נראה שזה ישאר כך לנצח.

 

לפני כן היה לי קומקום שהחזיק שנים, לא זכור לי המותג אבל זה לא היה מוצר יקר במיוחד, סתם קומקום פשוט.

 

זו לא הוצאה גדולה, אבל תהיתי אם זה מזל רע שלי או שפשוט לא טורחים לעשות היום קומקומים שעובדים תקין ליותר משנה?

פורסם

קרה לי לאחרונה עם קומקום מותג מדבקה של שופרסל. מכיוון שזה קרה אחרי 2-3 הפעלות, החזרתי את הקומקום וקיבלתי חדש במקום.

 

יש להקפיד שלא למלא את הקומקום מעבר לקו המקסימום המסומן. מים שגולשים לכיוון המפסק התרמי יכולים לקלקל אותו.

:turn-l:
פורסם (נערך)

ברור שיש הקפדה על מילוי מים, מינימום ומקסימום.

לגבי קפיצות מתח, התקלות ארעו בשתי דירות שונות (אם כי באותה שכונה), ומוזר שדווקא הקומקום הוא זה שיסבול.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

נשמע שהיתה לך פגישה אישית עם מרפי.

 

אחרי אינספור קומקומים - אני מחליף בממוצע פעם בשנה - נתקלתי בכל מיני בעיות, בעיקר שהחימום הופך איטי. אבל בקומקום שלא מפסיק את פעולתו נתקלתי רק פעם אחת, וזה היה איזה יצור מוזר שהגיע מארה"ב ללא מנגנון הפסקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שכחתי לציין שב-99% מההפעלות מתבצעות עם כמות מינימלית של מים עבור ספל קפה בודד.
אולי זה משפיע... אנסה עם הקומקום הבא להרתיח מידי פעם כמות גדולה יותר.

פורסם

יתכן שבמצב הזה בניית הלחץ ברתיחה איטית. אם להשלים את שכתבתי בהודעה הקודמת - נדיר שאני מפעיל קומקום שמלא פחות משליש, שזה כ-2-3 כוסות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חרטא, אני מרתיח לרוב כוס אחד או 2 ואין לי בעיה.

מה עם אבנית?

זה בסך הכול סוויץ מאוד פשוט ומטומטם, מאוד מוזר שהוא נהרס.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

פה מתלוננים על קומקומים?

אז אצלי יש לו תרמוסטט שמכבה אותו בהרתחה, אבל כפתור ההפעלה לא קופץ חזרה למקום. 

יוצא שהוא חוזר לעבוד עצמונית אחרי שתיים שלוש דקות. אין קשר לכמות המים.

 

קומקום של נורמנדי או מותג שקר אחר.

  • מצחיק 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

כבר לא שווה לזכור, עובדה שקנווד, שלפחות בעבר היה מותר שווה לא שרד הרבה.

מותגים היום נרכשים ועובדים ידיים ומותג שהיה מוצלח בעבר הופך להיות מותג מדבקה מחר.

כך שאין טעם להתאמץ לזכור.

פורסם

האם הקומקום מאבד אדים כשהוא רותח? בעקרון המנגנון של רוב (אם לא כל) הקומקומים עובד שכמתמלא אדים בפנים הוא מקפיץ את המפסק, אם הוא מאבד אדים זה לא יקרה.

(מי שרוצה לבדוק יכול ע"י הרתחה עם מכסה פתוח וזה לא יעצור).

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש אחריות, פשוט להחליף.

המוצרים הסיניים הגנריים האלה יכולים להחזיק שנים או למות אחרי ההפעלה הראשונה. פשוט עניין של מזל.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...