Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד מרוצה מגולדליין. קומקום זכוכית מחזיק מעל ל4 שנים. ניקוי אבנית תמידי.

כמו כן מטוסטר אובן וטובטר לחיצה.

לא מרוצה מסאוטר והמותר של אושר עד שכרגע שכחתי את שמו.

פורסם
לפני 10 שעות, Be roo כתב:

עכשיו גם הוא התחיל עם אותה בעיה, בהתחלה זה בא והלך כמו במכשיר הקודם, עכשיו נראה שזה ישאר כך לנצח

בואי נראה: שני קומקומים שונים, בשתי דירות שונות עושים את אותה הבעיה כשהפרמטר היחיד שלא השתנה הוא המשתמשת... do you see where this is going?

🤣

  • מצחיק 1
פורסם

יכול להיות שצריך ריסט למחשב בקרת הטמפרטורה, או להוריד עדכון תוכנה מהענן? 

 

  • מצחיק 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

להפך - הקומקום הזה טיפש, מעלה (מים) לענן.

  • מצחיק 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לי יש קומקום של bosh (ביותר מידי כסף), החזיק 6 שנים ללא שום תקלה והוחלף לאותו דגם בדיוק כי רציתי קומקום חדש.

הקומקום החדש כבר בין 3 ושוב אין שום תקלה.

טסלה 3 2022

פורסם
לפני 3 שעות, Be roo כתב:

לא מצאתי שקע usb...

אין שם חיבור USB, זה חיבור ייעודי (העגול הזה). כנראה שהקומקום שלך הגיע עם תחנת עגינה טיפשה שמעבירה רק חשמל ולא דאטא. תקני לו תחנת עגינה אחרת, עם חיבור USB. יכול להיות שזה מה שגורם לבעיה גם - מחשב ניהול הטמפרטורה של הקומקום לא מצליח לשלוח את הדאטא של הרתיחה לתחנת העגינה ולכן היא לא שולחת פקודה לשקע לנתק את החשמל. די פשוט בסך הכל.
 

ראיתי לפני כמה זמן איזה סרטון על מישהו שעשה כל מיני ניסויים עם קומקומים חשמליים. הוא דיבר שם על זה שברוב הקומקומים יש איפשהו בתוך הגוף חור שדרכו מגיעים מים לטרמוסטט (ולצינורית הזאת שמראה כמה מים יש בקומקום. הוא עשה ניסוי וסתם את החור הזה - מה שגרם לקומקום לא "לקפוץ" כשהמים רתחו.

 

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
בתאריך 15.6.2022 בשעה 16:46, yuvk כתב:

לא מכיר קומקומים עם טרמוסטט לטמפרטורה מסויימת שמודדים את טמפ' המים. לרוב הטרמוסטט ממוקם בידית , וכאשר המים מגיעים לרתיחה (בעת רתיחה כל ההספק החשמלי הולך לאידוי מים כי אין יותר עליית טמפ'), זרם האדים החזק מביא לחימום הטרמוסטט וניתוק הזרם. הטרמוסטט הוא רכיב אלקטרומכאני פשוט. 

 

בקומקומים הפשוטים כן, בד"כ בקומקומים שמציגים טמפ' של המים כן תמצא כאלה.

היה לי אחד כזה של Gala Home (מותג הבית של שופרסל) עם מד טמפ' מכני, דומה לזה:

image.png.610a64c48cd87da4e057e57db333662e.png

במקרה הזה למד מחובר מבפנים זרוע מתכת ארוכה ושפיצית, בגדול זה נראה כאילו מישהו לקח מד טמפ' של בשר ותקע אותו דרך הדופן של הקומקום.

 

בקומקומים כאלה עדיין יש את החור בידית והטרמוסטט נמצא שם.

 

אבל החלפתי אותו בקומקום קצת יותר מצ'וכלל, כזה שאתה יכול לקבוע לו לאיזה טמפ' לחמם:

CHROMEX קומקום חשמלי נשלף עם צג דיגיטלי דגם CH770

 

אצלו החלק הפנימי הוא זכוכית, אז אתה רואה מיידית איפה החיישן טמפ, כי החיישן מצופה מתכת ושאר הפנים זכוכית

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...