Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שווה. הם רוצים שתביא את המכשיר לאיזו מעבדה במקום לא נוח, בשביל לנסות לתקן ואז אולי להחליף.
בהוצאה כזו פשוט זורקים וקונים חדש.

פורסם

בגלל זה אני ממליץ לקנות מוצרים כאלו של מותג המדבקה של ניופאן בשופרסל. מחליפים בסניף הקרוב (במקרה שלי אפילו לא עניין אותם לראות את החשבונית או את המוצר. "שים פה ולך קח לך חדש".)

:turn-l:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי יתקן קומקום שמשאיר עודף מ100 שקל?

גם מנסיוני מחליפים בלי לשאול יותר מדי שאלות בחנות. מביא קבלה ומקבל מוצר חדש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

על המוצרים האלה אפילו אין אחריות - כי אחריות נדרשת רק למוצר שעלה מעל 150 ש"ח. המוצרים האלה בדרך כלל מגיעים בבאנדל ב-149.99 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם זכור לי נכון חובה לספק אחריות.

ולגבי התיקון, זה מה שנאמר לי כשניסיתי לממש את האחריות עם הקומקום הקודם. לא טרחתי.

פורסם (נערך)

@Be roo החוק מחייב מ-150 ש"ח. בשופרסל יחליפו לך גם מיכל חלב שהחמיץ קודם זמנו, אבל זה עניין של "רצון טוב" ושימור לקוחות מרוצים.

 

לגבי כל הפיצ'יפקעס האלה - גם אני לא טורח לקחת אותם למעבדה, למרות שבחיפה יש אפשרות למסור רבים מהם בתחנת איסוף יחסית נוחה. אני לא מצפה שהם יחזיקו יותר מדי זמן גם אחרי התיקון.

 

@דובצע אלה כולם מוצרים גנריים, אני קונה את זה שזמין ונראה בעל איכות סבירה ובמחיר מתאים. היו לי בעבר פעמיים - שלוש קומקומים מפונפנים ממותגים בשמות גדולים שעלו מאת שקלים והחזיקו פחות משנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אם מעניין אותך מוצר קצת יותר יקר ובתקווה איכותי, אני היה לי טפאל שעבד שנים וכרגע גם עם בוש שעובד שנים וממליץ עליו:

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1016879

(שנתיים אחריות)

עריכה אחרונה על ידי locus
  • אהבתי 2

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אז זהו, שלפני כעשור היה לי בוש שעלה איזה 400 ש"ח בדיוטי. היה לו איזה פטנט מוזר לפתיחת המכסה, שהתקלקל מהר מאד. כשהעתי אותו החלטתי שאני נוטש את המותגים במוצר הזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בבקשה תעודת אחריות. על קומקום ב 65 שקל.

לי יש נסיון טוב אם קומקום גולד ליין. עבר תשנתיים אצלי ואצל אבי.

השנה אני דפקתי אותו.

20220615_162122.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

בזמנו שמעתי על כמה אלפי קומקומים שהגיעו לארץ עם כיוון טרמוסטט ל100 מעלות.

מכיוון שהמים אף פעם לא מגיעים ל100 מעלות הקומקומים לא קפצו אף פעם.

 

יכול להיות שהקומקומים האלה נכנסו לשוק תחת מותגי מדבקה שונים

.

פורסם
לפני 7 דקות, om2 כתב:

בזמנו שמעתי על כמה אלפי קומקומים שהגיעו לארץ עם כיוון טרמוסטט ל100 מעלות.

 

לא מכיר קומקומים עם טרמוסטט לטמפרטורה מסויימת שמודדים את טמפ' המים. לרוב הטרמוסטט ממוקם בידית , וכאשר המים מגיעים לרתיחה (בעת רתיחה כל ההספק החשמלי הולך לאידוי מים כי אין יותר עליית טמפ'), זרם האדים החזק מביא לחימום הטרמוסטט וניתוק הזרם. הטרמוסטט הוא רכיב אלקטרומכאני פשוט. 

:turn-l:
פורסם

נתקלתי בתקלה הזו לפעמים.

מה כל כך נורא בזה? יש כפתור כיבוי.

אצל ההורים שלנו היתה בקומקום משרוקית, כשהקומקום רתח היו ניגשים ומכבים את האש.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...