Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות פוקוס אקובוסט, שלום 308 gti


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני זוכר שראיתי את הפרסום שלה והתגובה הראשונה שלי הייתה "וואו! מה זה הצבע הזה?"

הגוון הכסוף הזה יפהפה ויש בו משהו מיוחד.

 

אז תתחדש, מעבר לצבע - הרכב מדהים :)

(תהיה גם זהיר כי יש לו זנב שמח)

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 שעות, miatanc כתב:

היה לי לפני המתיחת פנים 14' הבעייתי יותר,המון בעיות בעיקר במנוע כמו משאבת לחץ גבוה,פולי משאבת מים, נזילת שמן מדיפייזר,מכסה שסתומים,כוהלים,צינור כניסה לטורבו שנשבר,נזילה מהקולר נוזל קירור של המנוע,משאבת מים של הטורבו,פורק לחץ,רדיאטור מנוע דלף(בלאי),קולר דלף ומעבה מזגן גם דלף(גם כנראה בלאי),

הבלאי שלו היה עצום,בולמים אחורה היו חלשים מאוד,מיכל עיבוי,כריות בולם חלשות,מיסב לחץ היה מרעיש מידי פעם,והמדחס מזגן גם היה בסוף ימיו.

כל זה החלפתי בשנה אחת שנסעתי 15k קמ,וכל זה ברכב שנסע פחות מ 100k,אצלי נסעתי  רגוע ,בלי שום ימי מסלול.

אהה ולקינוח הרכב התחיל לאכול שמן ולעשן ומאז הוא כבר נמכר בהפסד ענק,חד משמעית הרכב הכי גרוע שהיה לי מבחינת אמינות,והיו לי כמה פיגו ישנות.

 

על זה נאמר, אללה איסטר! שמעתי תמיד שחלק אמרו שהרכב סבבה מבחינת אמינות וחלק אמרו כמוך לא לגעת. מעניין אם אחרי מתיחת הפנים הרכב כבר סביר לאחזקה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

נשמע חוויה!

הצעה קטנה שאולי תועיל:

תחזור למסלול בכיוון שונה.

תעשה הדרכה ותתאם מראש עם המדריך מה אתה רוצה.

אתה רוצה (אם אתה רוצה, כמובן) ללמוד לשלוט ברכב.

לא זמנים, לא קווים. רק ללמוד איך לשלוט בו קרוב למגבלות.

מה יקרה אם תאיץ במצב כזה, תאט במצב אחר, איך 'להוציא' את הזנב ואיך להשתלט עליו שוב.

נראה לי שאחרי זה תוכל להוציא את המקסימום מהרכב הנפלא הזה.

  • רעיון טוב! 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...