Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב התחדשתי, הפעם קודיאק L&K 2.0 4X4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיני דווקא מה שחסר, זה מנוע אטמוספרי 3.5 ומעלה. (אני מת על הגרגור הבשרני שלהם, יודע שהמנוע שלי חזק יותר)

תצוגה עלית, כולל ווייז.

מסך גדול יותר ויפה יותר

תא מטען גדול יותר כשכל המושבים פתוחים

כסאות קפטן

ומושבי שורה שלישית, הרבה יותר גבוהים ושמישים

 

בקיצור, קיה קרניבל, אבל ברמת הרכבה אבזור וביצוע של סקודה.

פורסם

היי, 

הזמנתי גם לפני כחודש דגם סטייל מנוע 2.0 דיזל  בצבע אפור בטון.

הצפי הרשמי היה 7.7 אבל אמרו לי שהאונייה מקדימה ל 30.06 ככה שיצא לי ממש טוב, המתנה של 3 חודשים סה"כ.

מקווה באמת תגיע ללא עיכובים מיותרים.

פורסם
בתאריך 22.5.2022 בשעה 11:22, ateca כתב:

אין מקום אחר להעביר בו את זמני ההמתנה מורטי העצבים, חוץ מכאן.

רשמית יש להם 15 ימי עבודה.

מעשית הבנתי שהבונדדים ריקים מרכבים, כך שאין להם באמת סיבה להתעכב.

 

 

 

יש הרבה סקודות בכלל וקודיאקים בפרט שעדיין לא הגיעו לבונדד אלא עדיין בשערי הנמל.

  • רעיון טוב! 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לפני 14 דקות, Mr_Shankly כתב:

 

יש הרבה סקודות בכלל וקודיאקים בפרט שעדיין לא הגיעו לבונדד אלא עדיין בשערי הנמל.

יש דרך לעקוב/לבדוק על רכב ספציפי?

פורסם
בתאריך 24.5.2022 בשעה 09:34, Mr_Shankly כתב:

 

יש הרבה סקודות בכלל וקודיאקים בפרט שעדיין לא הגיעו לבונדד אלא עדיין בשערי הנמל.

אתה עובר כל יום ליד הנמל לעדכן את האקסל? :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בשעה טובה ומוצלחת הרכב הגיע ונמסר לידי

היום, כעבור 3 ימים, אני נכנס לרכב ומגלה סדק בשמשה הקדמית

אני מניח שהביטוח שמשות מכסה רק חליפית

 

נראה ביום שני, מה אומרים בביטוח ומה אומרים בצ'מפיון

פורסם (נערך)

תילחם על כך שזה יתוקן במסגרת אחריות ולא ביטוח שמשות, בחלק חדש ומקורי בלבד.

 

הסיפור של שמשות קדמיות נשברות סתם כך נפוץ משום מה בתוצרת פולקסוואגן.

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...