Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש ברשותי אפשר לרכוש רכב חדש (00) מהיבואן או מהחברה שמתווכת את הרכישה.

מבחינת תנאי המימון נראה שעדיף דרך אותה חברה כי יהיה לי נוח יותר מבחינת ההחזרים.

האם השיקול הזה נכון?

האם יש עדיפות לרכישה ישירה מיבואן לעומת חברה שמתווכת את זה?

שוב, הבעלות היא 00 בשני המקרים.

 

תודה מראש.

פורסם

מה בעצם עושה אותה חברה?

יש עמלה?

מה תנאי המימון שאותה חברה מציעה לעומת יבואן או הבנק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש תשלום מקדמה סמלי ואחר כך התשלום החודשי יותר נוח וגם יש התחייבות לטרייד אין עתידי.

מצד שני, רכב מהיבואן לא יתן לי יתרון כלשהו?

שוב, הבעלות 00 אז מבחינת הרוכש העתידי בצד השני הרכב פרטי לחלוטין.

פורסם

תבדוק מה הריבית בפועל - כנראה שתגלה שההחזרים קטנים יותר, אבל הריבית ה-ר-ב-ה  יותר גבוהה.

 

אין ארוחות חינם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

על פי חוק הוא חייב לפרט בפניך את כל העלויות ובפרט מה הריבית בפועל, והעמלות הכרוכות בביצוע העסקה. 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סתם כשאלה, 

איזה רכב? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אאודי A1.

 

מתלבטת ממש אם להעביר את ההזמנה דרך הסוכנות או להשאיר את ההזמנה דרך האונליין של היבואן.

בדילמה קשה מאוד.

חוששת שבעוד שלוש שנים יהיה לי בעייתי למכור בגלל המימון.

האם היבואן אחרי 3 שנים יכול לעשות איתי טרייד אין ולהתקזז על מה שנשאר לתשלום?

פעם ראשונה שאני רוכשת רכב חדש ולצערי, אין לי במי להיעזר ולא רוצה לעשות טעות שאשלם עליה מחיר.

 

תודה לכם.

פורסם

ולמה למכור כעבור 3 שנים? 

 

עסקאות מימון של כל מיני חברות מימון נוטות להיות יקרות עד כדי ריבית נשך. גם עסקות הטרייד אין כעבוג 3 שנים יהיו תמיד לטובת הסוכנות, באופן שההפסד שלך יהיה משמעותי.

 

לפני שאת נכנסת לעסקת "מימון" בדקי את תנאי ההלוואה בבנק לעומת התנאים אצל הסוכנות, ומה התנאים בהחזרת הרכב כעבור X שנים. אין לי ספק שאם את לקוחה תקינה בבנק לא תרצי לשמוע עוד על עסקות ה"מימון".

 

 

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אם תפרטי את המחירים המדוייקים והדילמות שלך, תשני את כותרת השרשור ל "מבקשת את חוו"ד לגבי שתי החלופות לרכישת רכב חדש"  - יש סיכוי שתקבלי מידע מדויק

ועוד משהו, אני הייתי קונה רכב יותר עממי כמו טויוטה או יונדאי שיש להם שוק חזק גם במשומשות והביטוח לא יקר כל כך כמו של אאודי. אבל לגבי זה לא שאלת אז אני מניח שאת סגורה על האאודי

עריכה אחרונה על ידי Michazzz

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

לא שמתי לב שמדובר באודי. גם לא ציינת איסו גרסה, יש טווח מחירים עצום.

 

אבל זה רק מחזק את שכתבתי קודם, ההלוואה תהיה יותר גדולה, ולכן תהיה הרבה יותר יקרה.

 

אם יש לך הכסף אז למה לקחת הלוואה, בודאי הלוואה יקרה, במקום לשלם במזומן? ואם הפרוטה אינה מצויה בכיסך, על אחת כמה וכמה, קצת  צניעות תועיל מאוד לחשבון הבנק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בגדול כמו ש @zvit אמר, החזרים קטנים זה לא אומר בהכרח שתשלמי פחות. המחיר של הרכב אותו מחיר ואפילו דרך חברת מימון כזו או אחרת הריבית תהיה יותר גבוהה, ואז תגלי שהיתרה דרך אותה חברה הרבה יותר גבוהה ובטוטאל תשלמי יותר. 
בגדול קודם כל הייתי קונה ישירות מהיבואן, שגם ככל הנראה מציע מימון משלו, ולא דרך כל מיני חברות שצצות להן ומבטיחות רכב של 200K ש"ח ב500 ש"ח בחודש, זאת קנייה שהיא לא פחות מבועה. 

בנוסף הייתי בודק על הלוואה מהבנק, לכל מטרה או לרכישת רכב (עם שיעבוד) ומשווה כמה יוצא הכל בסוף התקופה.

אגב גם זכור לי כאן איזשהו סיפור בפורום (סלחו לי אם טעיתי באחד מהפרטים) שמישהו קנה אימפלה במחיר מלא (כ250K ש"ח אם אני זוכר נכון) דרך אחת מחברות המימון האלו, ובסוף גילה שבקבלה רשום משהו כמו 20K-30K ש"ח פחות עקב הנחת רכב תצוגה או משהו כזה, מה שהתברר בסוף כגזירת קופון רצינית של חברת המימון שגם נהנתה מאחלה ריבית ועמלות וגם עקצה עוד כמה עשרות אלפי שקלים על הנחה שהיבואן נתן. 
 

עריכה אחרונה על ידי Menro
  • אהבתי 1

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

אני לפני כחודש לקחתי מימון לרכב חדש. בדקתי כמעט את כל החברות מימון הקיימות בשוק, ב99 מהמקריל הבנק יהיה זול יותר משמעותית.

הריבית שאת צריכה לשאוף זה לפריים +0.6

חברות מימון ע"פ רוב במינימום יציעו +3.5

בכסף זה אומר הבדל של הרבה מאוד כסף.

ואגב, את לא צריכה שום חברה שתתן תנאי מימון, פשוט תגשי חבנק או אפי' בטלפון ותבקשי הלואה לרכב חדש עם שיעבוד.

בהצלחה.

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
בתאריך 13.5.2022 בשעה 18:32, המהיר הזהיר כתב:

אני לפני כחודש לקחתי מימון לרכב חדש. בדקתי כמעט את כל החברות מימון הקיימות בשוק, ב99 מהמקריל הבנק יהיה זול יותר משמעותית.

הריבית שאת צריכה לשאוף זה לפריים +0.6

חברות מימון ע"פ רוב במינימום יציעו +3.5

בכסף זה אומר הבדל של הרבה מאוד כסף.

ואגב, את לא צריכה שום חברה שתתן תנאי מימון, פשוט תגשי חבנק או אפי' בטלפון ותבקשי הלואה לרכב חדש עם שיעבוד.

בהצלחה.

 

היי, 

האם משתלם לעשות אם אלה נתוני ההלוואה:

 

2.25% (פריים + 0.5%)?

פורסם

תבדקי אם אין עלויות נוספות שלא קוראים ריבית כמו למשל "עמלת פתיחת תיק" שבחלק מהמקרים יכולה להגי לכמה אלפי שקלים טובים. הריבית כשלעצמה סבירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...