Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למי יש תא מטען יותר גדול לקיה קארנס או מיצובישי גרנדיס או מאזדה 5?

( אני מתכוון במצב שכל 7 המושבים פתוחים)

אשמח גם לעוד פרטים:

מי אמינה יותר? מי שותה יותר דלק?(בינערוני וערוני) ומי מרווחת יותר?

תודה רבה לעונים.

 

עריכה אחרונה על ידי E T
פורסם
לפני שעה, E T כתב:

למי יש תא מטען יותר גדול לקיה קארנס או מיצובישי גרנדיס או מאזדה 5?

( אני מתכוון במצב שכל 7 המושבים פתוחים)

אשמח גם לעוד פרטים:

מי אמינה יותר? מי שותה יותר דלק?(בינערוני וערוני) ומי מרווחת יותר?

מכיר את המאזדה והגרנדיס, לא את הקארנס.

הגרנדיס גדולה משמעותית, נוחה יותר, יקרה יותר,

ושותה הרבה יותר [בפרט בעירוני].

למאזדה יש תא מטען סמלי בלבד כשהמושבים פתוחים,

ולגרנדיס תא מטען סביר.

עלויות אחזקה בגרנדיס קצת יותר, לא משמעותי (חוץ מהדלק).

פלוס משמעותי למי שקושר ילדים - במאזדה יש דלתות הזזה - עולם אחר !

מה שאני מכיר, לגרנדיס מיזוג מאחור ולמאזדה לא, אבל כנראה זה תלוי בדגמים.

 

שתי הגרוש שלי,

אם אתה חייב תא מטען סביר, קח גרנדיס ותסב לגז [במקום מקצועי, עם אחריות]

אם לא, קח את החמש, זול יותר, קומפקטי יותר. 

פורסם
לפני 5 שעות, avargel כתב:

@מלטבשי אולי האוטו של החבר שלך?

מכר ב-13.5. 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 7 שעות, race driver כתב:

מכיר את המאזדה והגרנדיס, לא את הקארנס.

הגרנדיס גדולה משמעותית, נוחה יותר, יקרה יותר,

ושותה הרבה יותר [בפרט בעירוני].

למאזדה יש תא מטען סמלי בלבד כשהמושבים פתוחים,

ולגרנדיס תא מטען סביר.

עלויות אחזקה בגרנדיס קצת יותר, לא משמעותי (חוץ מהדלק).

פלוס משמעותי למי שקושר ילדים - במאזדה יש דלתות הזזה - עולם אחר !

מה שאני מכיר, לגרנדיס מיזוג מאחור ולמאזדה לא, אבל כנראה זה תלוי בדגמים.

 

שתי הגרוש שלי,

אם אתה חייב תא מטען סביר, קח גרנדיס ותסב לגז [במקום מקצועי, עם אחריות]

אם לא, קח את החמש, זול יותר, קומפקטי יותר. 

תודה רבה על התשובה המפורטת.

את יודע להגיד לי כמה כל אחת בערך שותה דלק בבינעורני ועירוני?

פורסם

בארבעים אחוז מהק"מ עירוני (די הרבה),

בלי להתאמץ לחסוך:

מאזדה 1 לשמונה

גרנדיס 1 ל6.5

עם פחות עירוני הפער קטן יותר,

פשוט בתוך העיר הגרנדיס טוחנת בטירוף.

ראיתי לאחרונה שגרנדיס שמורות, מאוד יקרות.

פורסם
בתאריך 9.3.2022 בשעה 09:18, llaavvii כתב:

הקודיאק רחוקה מאוד מהתקציב שלו.

יותר מדי רחוקה

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

הסנטפה הכי מומלץ בטווח הממחירים האלו

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
בתאריך 15.3.2022 בשעה 20:19, איש שמח כתב:

הסנטפה הכי מומלץ בטווח הממחירים האלו

על פניו מצאתי מציאה - סנטהפה, 2011, יד 1, מטופל רק במורשה וכך המסקנה גם בבדיקה.

מקווה לסגור השבוע.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
לפני 16 שעות, oriporat כתב:

על פניו מצאתי מציאה - סנטהפה, 2011, יד 1, מטופל רק במורשה וכך המסקנה גם בבדיקה.

מקווה לסגור השבוע.

בנזין או דיזל?

כמה ק''מ?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
בתאריך 20.3.2022 בשעה 16:56, איש שמח כתב:

בנזין או דיזל?

כמה ק''מ?

בנזין, 2.4, 165k

הקמ מעט גבוה אבל זו הנקודה הכי גרועה שמצאתי.

נרכש היום 🥳

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

דר ראשון מברוק

דבר שני זה בכלל לא נקרא ק''מ גבוה ביחס לדגם ולשנתון

דבר שלישי ממליץ עם יש הרבה נסועה להסב לגז

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 13 שעות, איש שמח כתב:

דר ראשון מברוק

דבר שני זה בכלל לא נקרא ק''מ גבוה ביחס לדגם ולשנתון

דבר שלישי ממליץ עם יש הרבה נסועה להסב לגז

תודה🙏

 

צפי נסועה נמוך וגם הבנתי שההסבה יש את הבעיות שלה.. 

לפני 9 שעות, race driver כתב:

תתחדש,

עושה רושם של אחלה רכב,

לא נתנגד לכמה תמונות.

כמה דק לפני הרכישה.

אגב,

העברת בעלות דרך האינטרנט הייתה מפתיעה לטובה. מומלץ.

IMG-20220321-WA0010.jpeg

  • רעיון טוב! 1

" ! The fender bender bent more than just your fender "

×
×
  • תוכן חדש...