Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני צריך  המלצה על רכב 7 מקומות (או 6 אם יש דבר כזה) יד שניה

התקציב הוא  40,000 ש"ח אם אין ברירה אני מוכן לשלם גג עד 50,000 ש"ח

אשמח לקבל המלצה על רכבים אמינים

תודה רבה 

פורסם

אפשר גם עד 55 אלף ש"ח

בנוסף רציתי לדעת האם מומלצים טיוטה ורסו או אוריס?

תודה רבה

פורסם

יש לא מעט שרשורים כאלו כאן. בצע חיפוש קצר ותמצא.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)

ביצעתי חיפוש ועדיין לא ברור מה כדאי.

אני מתלבט בעיקר  בין  מיצובישי אוטלנדר עם קילומטרז' נמוך למשל כמו 180000 ק"מ

לבין טיוטה ורסו עם קילומטרז' גבוה כמו 340000 ק"מ?

מה עדיף? מה יחזיק לי יותר שנים ויהיה אמין יותר?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי E T
פורסם

אם אלו האופציות, לך על האאוטלנדר.
בשורה השלישית לא יהיה מזגן כמעט אבל אל תחשוב בשום צורה שטויוטה עם 340,000 ק"מ תהיה יותר אמינה ממיצובישי עם 180,000 (שאגב, רוב הסיכויים שגם לא תהיה שיא האמינות).

פורסם

לא חושב שהייתי רוכש רכב עם קמ כל כך גבוה וזה לא משנה אם זה טויוטה או מיצובישי. 

תוסיף לחיפוש מאזדה 5 שנתון 13 אמור להיכנס לתקציב עם קמ יותר שפוי

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

תודה רבה

אני מתלבט בין מאזדה 5 שנתון 2007  עם 136000 קמ  ב 22 אלף שח

לבין  מאזדה 5 שנתון 2012 עם 185 קמ ב-40 אלף שח

מה עדיף?

פורסם

רעיון יוצא מהקופסה אבל חסכוני מאד שאולי ישתלם לך. ניסאן NV200 או ברלינגו 7 מק'. חיסכון בדלק ובתחזוקה עם שנתון יותר מתקדם. חיסרון חוץ מהמראה והנוחות זה שהם כולם ידניות.

פורסם

ה-2012 הוא דומה אבל אחרי מתיחת פנים,

יש כמה הבדלים לא מאוד משמעותיים,

5 הילוכים,

בחלק מהדגמים - מזגן בשורה אמצעית,

יש עוד הבדלים, לא זוכר כרגע.

ההבדלים האלה לא מצדיקים לשלם כפול,

אבל פער של חמש שנים, אולי כן.

פורסם

השיפור בגיר הוא משמעותי מאוד (חסכון בדלק),
ממליץ בכל מקרה לחפש בסבלנות או מאזדה 5 עם נתונים טובים או לחילופין אוטלנדר\וורסו כנ"ל עם קלומטרג' סביר יותר.

ברכב משומש יד שניה (ביחוד בדגמי 7 מקומות הנפוצים פחות) סבלנות היא משחק חשוב בחיפוש.

פורסם
לפני 10 דקות, llaavvii כתב:

השיפור בגיר הוא משמעותי מאוד (חסכון בדלק),
ממליץ בכל מקרה לחפש בסבלנות או מאזדה 5 עם נתונים טובים או לחילופין אוטלנדר\וורסו כנ"ל עם קלומטרג' סביר יותר.

ברכב משומש יד שניה (ביחוד בדגמי 7 מקומות הנפוצים פחות) סבלנות היא משחק חשוב בחיפוש.

מה הכוונה נתונים טובים?

עד כמה קילומטרז זה נתונים טובים?

ומה לגבי מיצובישי גרנדיס?

פורסם

נתונים טובים - זה רכב שבראש ובראשונה טופל לפי הספר ללא קיצורי דרך ובזמן, ללא עבר של תאונות משמעותיות והזנחה.
אח"כ רכב שעבר 340K ק"מ וטופל פי הספר עדיין זה רכב שעבד ועבר לא מעט ובלאי יכול לבוא גם מכיוון תושובות, בולמים, משולשים וכו'
לכן אני הייתי מחפש קלומטרדג' יחסית נמוך 150K בערך (שוב שטופל היטב),ושלא הוזנח.
מה צפי הנסועה שלך? אם הוא גבוה אז אכן המשמעות לקלוטרג' היא גבוהה, אבל אם הוא יהיה נמוך מאוד גם רכב עם 180K יכול להתאים...
סבלנות לטעמי זה שם המשחק.
הגרנדיס מרווחת משמעותית מהוורסו והאוטלנדר - אבל שתיינית יותר (והדלק יקר היום), ויותר מדירה מבחינת זמינות רכבים, וחלפים.

×
×
  • תוכן חדש...