Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

הגרנדיס מרווחת משמעותית מהוורסו והאוטלנדר - אבל שתיינית יותר (והדלק יקר היום), ויותר מדירה מבחינת זמינות רכבים, וחלפים.

 

למרות זאת היא אמינה מאוד ועלויות אחזקה סבירות,

היא גם נוחה יותר,

וגם מתאימה מאוד להנעה בגז שתאזן את השתיינות המסיבית,

רק שזה אומר להסתובב עם רכב ממש גדול

 

פורסם

לגז יש את המשמעות שלו ו

בקלומטרג' לא גבוה השאלה היא האם זה יהווה חסכון?
אין כניסה לחניונים תת קרקעיים.

תא המטען מצטמצם משמעותית.

יש טיפול למערכת הגז

וישנם עוד חסרונות.

פורסם

נכון, לא באתי לנקוט בזה עמדה,

אבל בגרנדיס יש פחות התלבטות:

א. שתיינית כזו, אחד לארבע בתוך העיר (!), בכל מקרה החסכון ענק, בטח עם התייקרות הדלק.

ב. חניונים זה באמת בעיה.

ג. תא המטען שלה עם בלון יותר גדול משל המאזדה 5 בלי בלון....

ד. המנוע של הגרנדיס שורד את הגז יופי.

ה. במנוע ארבע צילינדרים מחיר המערכת לא יקר.

רוב הגרנדיסים שאני מכיר, הם עם מערכת גז.

אף אחד לא התלונן.

 

פורסם

רוב הגראדיס עם גז? נתון מעניין מאיפה הסטטיסטיקה?
אני מכיר 3 גראנדיסים - אף אחת לא מונעת בגז.
מה שכן ללא מערכת הגז הגראנדיס מגלה שרידות מופלאה, 2 מאלו שאני מכיר חצו את ה280K ק"מ על מנוע וגיר מקוריים ועדיין נותנות בראש.

פורסם
בתאריך 6.3.2022 בשעה 10:12, יוסי פרנקוס כתב:

באותן שנים עדיין לא היה מזגן לשורה השלישית. רק לשניה.

לדעתי רק ב2020 התווסף לשורה שניה

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

אאוטלנדר - התווספו יציאות מיזוג (ללא מפוח) לשורה שניה מ 2018

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
בתאריך 7.3.2022 בשעה 17:23, ST12345 כתב:

אאוטלנדר - התווספו יציאות מיזוג (ללא מפוח) לשורה שניה מ 2018

ושורה 3 עדיין אין, נכון?

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

למיטב הבנתי, בשורה 3 בגדלים הללו יש מיזוג בשורה 3 רק לסנטה-פה וסורנטו. מישהו פעם אמר שגראנד פיקאסו / ווטאבר-טורר ברמות גימור אקסקלוסיב גם יש, אני לא בטוח, יאשררו לך כאן בפורום.

ל5008, קודיאק, אאוטלנדר, אקסטרייל ושות' , יש רק בשורה שניה, ולא לכולם עם מפוח נפרד, אלא רק יציאות לשורה 2 כמו שיש במשפחתיות רגילות.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני שעתיים, ST12345 כתב:

למיטב הבנתי, בשורה 3 בגדלים הללו יש מיזוג בשורה 3 רק לסנטה-פה וסורנטו. מישהו פעם אמר שגראנד פיקאסו / ווטאבר-טורר ברמות גימור אקסקלוסיב גם יש, אני לא בטוח, יאשררו לך כאן בפורום.

ל5008, קודיאק, אאוטלנדר, אקסטרייל ושות' , יש רק בשורה שניה, ולא לכולם עם מפוח נפרד, אלא רק יציאות לשורה 2 כמו שיש במשפחתיות רגילות.

זה גם מה אני מכיר.

קודיאק גם אין מיזוג מאחור..מפתיע...

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם (נערך)

לקודיאק בדגמי הבסיס יש יציאות מיזוג בשורה 2 ובדגמים המאובזרים יש גם בקרת טמפרטורה על היציאות הללו, לא בטוח אם במסגרת בקרת הטמפרטורה התווסף גם מפוח נפרד. 

שורה 3 אין כלום.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

דיברו על מזגנים...השנקל שלי: קיה קארנס מ 2013

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

ההמלצה שלי: רנו גרנד סניק דיזל משנתונים 2014-16

חזקה, מאובזרת והכי חסכונית משאר לוגמות הבנזין.

נהנת משוק מצוין ולמעט מוח גיר שהלך לי (3500 ש"ח) וגז שברח למזגן,

לא היו לי שום תקלות בשלוש שנים שהיתה אצלי.

 

שווה בדיקה

  • רעיון טוב! 2

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...