Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,
הפרטים היבשים:
אני מעוניין לטוס בקרוב לאנגליה ולהביא משם קיט הגבהה (קפיץ, בולם, בושינגים וצינורות ברקס)  לג'ימני 2021 שלי.
בארץ קיבלתי הצעות להתקין את הסט המדובר בסביבות ה-7500 \ 8000 שקל כולל החלקים.
לעומת זאת לרכוש את הסט באנגליה יעלה לי 3600 שקל ועוד 1200 שקל התקנה בארץ.
יש גם אופציה יותר מאתגרת שהיא לשלוח את זה ישירות לארץ ולהחזיק אצבעות שהמכס ייקבל את זה בשלום. 

image.thumb.png.f209e3c604eebb9197d2c28a5d84bc5b.png

עכשיו לחלק של השאלות:
ניתן לעלות עם קיט כזה למטוס? במזוודה שנכנסת לבטן המטוס. אשמח לשמוע מאנשים שעשו את זה (ספציפית מאנגליה לארץ).
האם הייתם הולכים על זה בהינתן ההפרש במחיר המדובר?
כמובן שאני לא טס במיוחד לזה אלא אטוס ללונדון לטיול ועל הדרך אביא את הקיט איתי. 


תודה!
 

פורסם
לפני 26 דקות, Psdd כתב:

אהלן,
הפרטים היבשים:
אני מעוניין לטוס בקרוב לאנגליה ולהביא משם קיט הגבהה (קפיץ, בולם, בושינגים וצינורות ברקס)  לג'ימני 2021 שלי.
בארץ קיבלתי הצעות להתקין את הסט המדובר בסביבות ה-7500 \ 8000 שקל כולל החלקים.
לעומת זאת לרכוש את הסט באנגליה יעלה לי 3600 שקל ועוד 1200 שקל התקנה בארץ.
יש גם אופציה יותר מאתגרת שהיא לשלוח את זה ישירות לארץ ולהחזיק אצבעות שהמכס ייקבל את זה בשלום. 

image.thumb.png.f209e3c604eebb9197d2c28a5d84bc5b.png

עכשיו לחלק של השאלות:
ניתן לעלות עם קיט כזה למטוס? במזוודה שנכנסת לבטן המטוס. אשמח לשמוע מאנשים שעשו את זה (ספציפית מאנגליה לארץ).
האם הייתם הולכים על זה בהינתן ההפרש במחיר המדובר?
כמובן שאני לא טס במיוחד לזה אלא אטוס ללונדון לטיול ועל הדרך אביא את הקיט איתי. 


תודה!
 

ביטחון יכולים לסרב לעלות את זה למטוס מחשש שזה מכיל נוזל דליק ועלול להכיל גז דחוס.

בנוסף לזה ממליץ לקחת בחשבון שיש מכס לא רק לחבילות...

פורסם

אם לא מכיל גז וכאלה אין בעיה לשלוח במטען.

הבעיה היא במכס כאן.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אמנם עבר זמן מאז, אבל חלקים שונים שנארזו במזוודה רגילה נשלחו במטען, מכיוון שבעיקר היה מזוודת טרולי, אפילו לא נבדק במכס. היום עם שיקוף בנמל המוצא, יכול להיות שהבטחון יבקש לזהות. (קרה לי בגרמניה)

סעפת יניקה, קרוברטורים כפולים (למי שעוז זוכר) וקיטים שונים לשיפוץ. 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

הבאתי המון דברים בסגנון, במזוודה שנשלחת לבטן אף פעם לא נתקלתי בשאלות מבחינת ביטחון.

אל תביא מותחני חגורות וכריות אויר שמכילים חומר נפץ.

 

בטיסה האחרונה שלי, טסטי בלואוקוסט ובגלל תמחור התוספות בחרתי אופציה של מזוודת 10 ק"ג בתא הנוסעים לכל נוסע ומזוודה של 20 ק"ג בבטן המטוס.

ממש קטע מטומטם כי אין לך שום צורך במזוודה במהלך הטיסה.

אז יצא שהכנסתי הרבה חלקי רכב בטרולים של ה10 ק"ג. זה גרר שאלות בביטחון. כל תחנת שיקוף עצרו אותי לבדיקה ידנית ושאלו "מה זה? למה זה משמש?" בדרך כלל התשובה שמדובר בחלקי רכב סיפקה אותם. פעם אחת קראו לאחראי שיאשר.

 

מבחינת מכס, אם אתה טס עם כמה נוסעים -  עדיף שבחשבון לא יהיה כתוב קיט קפיצים ב600 פאונד אלא 4 קפיצים של 150 פאונד. ככה כל נוסע מביא פריט אחד שעולה פחות מ$200 וזה חוקי.

לא ניתן לחלק פריט שעולה מעל $200 בין כמה נוסעים.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אם תפתח את האריזה וזה לא יראה כמו מוצר שנקנה עכשיו,

לא תהיה בעיה עם המכס.

 

מבחינת בטיחות,

הרבה פעמים כשרואים משהו חשוד פותחים את המזוודה לבדוק,

(קרה לי עם האמריקאים כמה פעמים).

כך שכדאי להניח מיד בפתיחה של המזוודה

כדי שלא יהפכו את הכל,

וכן לא להשים דברים יקרים באותה מזוודה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, amosbmw כתב:

הבאתי המון דברים בסגנון, במזוודה שנשלחת לבטן אף פעם לא נתקלתי בשאלות מבחינת ביטחון.

אל תביא מותחני חגורות וכריות אויר שמכילים חומר נפץ.

 

בטיסה האחרונה שלי, טסטי בלואוקוסט ובגלל תמחור התוספות בחרתי אופציה של מזוודת 10 ק"ג בתא הנוסעים לכל נוסע ומזוודה של 20 ק"ג בבטן המטוס.

ממש קטע מטומטם כי אין לך שום צורך במזוודה במהלך הטיסה.

אז יצא שהכנסתי הרבה חלקי רכב בטרולים של ה10 ק"ג. זה גרר שאלות בביטחון. כל תחנת שיקוף עצרו אותי לבדיקה ידנית ושאלו "מה זה? למה זה משמש?" בדרך כלל התשובה שמדובר בחלקי רכב סיפקה אותם. פעם אחת קראו לאחראי שיאשר.

 

מבחינת מכס, אם אתה טס עם כמה נוסעים -  עדיף שבחשבון לא יהיה כתוב קיט קפיצים ב600 פאונד אלא 4 קפיצים של 150 פאונד. ככה כל נוסע מביא פריט אחד שעולה פחות מ$200 וזה חוקי.

לא ניתן לחלק פריט שעולה מעל $200 בין כמה נוסעים.

כיף לשמוע מהחוויה האישית שלך. תודה על המענה. אני כמובן אוריד מהאריזה המקורית ואצמיד פתק המזהה את המוצר למקרה שיפתחו בבטחון השדה. 
 

פורסם
לפני 3 שעות, race driver כתב:

אם תפתח את האריזה וזה לא יראה כמו מוצר שנקנה עכשיו,

לא תהיה בעיה עם המכס.

 

 

בטוח שהמוכס לא ידע שזה חדש... כי אין לזה אריזה!

 

עדיף שידע שזה חדש, כי על פריטים בטיחותים לא ניתן ליבא משומשים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

בטוח שהמוכס לא ידע שזה חדש... כי אין לזה אריזה!

מורידים כל תווית או סממן חדש,

זה שהוא נקי לא מוכיח שהוא חדש,

פרקטיקה מאוד מוכרת.

לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

כי על פריטים בטיחותים לא ניתן ליבא משומשים

ידוע לך אם אוכפים את זה במוצר בודד במזוודה אישית ?

פעם הזמנתי משלוח של 50 פלורוסנטים,

ביקשו אישור של מכון התקנים.......

במקום זה הסתפקו בהצהרה שזה לשימוש אישי

ופטרו אותי מהתקן.

פורסם

את המוכסים לא עשו באצבע... הם לא מטומטמים.

רק אומר.

הם אולי מעלימים עין בפרטים אישים כך עוד הם בכמות סבירה ולא מתקטננים.

אבל על פריט שהוא לא מה שנקרא personal effects אם יתפסו אותך תחטוף. גם מס, גם קנס וגם יש מצב שהפריט יוחרם.

 

לא שמעת אותי מצטדק, רק מספר לך מה יקרה אם יפתחו אותך. אם לא? הרווחת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני יכול רק לשער

שאם המוצר יראה משומש

צריכים להיות טרחנים ממש כדי לבדוק את הבטיחות שלו.

 

אבל אם רמזת שהאינטרסים של היבואנים בוחשים בקדרה,

אז הכול יכול להיות במדינה מתוקנת כמו שלנו................. 

פורסם
בתאריך 10.1.2022 בשעה 15:18, Psdd כתב:

image.thumb.png.f209e3c604eebb9197d2c28a5d84bc5b.png

מחיר המשלוח לארץ הוא 85 לישט?

הכי חשוב להימנע משילוח עם DHL, אחרת ידחפו לך את הזרנוק עם עמלות שורה, מחשוב וכו'. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

לא רמזתי כלום.
חלקי חילוף שהוגדרו שבטיחותיים (כמו בולם) לא ניתן ליבא משומשים.

נגיד ופתח אותך מוכס, ובגלל שהוא לא חכם (לטענתך) וגם אין מדבקות אז תטען "היי... זה משומש"
אז יגידו לך... סבבה... מאמינים... אבל אסור להכניס משומש, אז החרמה

קפיש?
אל תהיה יותר חכם מאפיפיור.
אם החלטת להביא במזוודה זה בסדר, אבל אל תהיה תמים
אם יתפסו אותך תשלם ואם תצהיר שזה משומש לא יתנו לזה להיכנס.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...