Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, הפציינט הוא רנו טראפיק, מסחרית. עשיתי במוסך מורשה של רנו טיפול קלאץ' נרחב, בעלות של כמעט 10000שח , לחלקים משומשים מפירוק...

כעבור שבוע הרכב חזר למוסך עם נזילת שמן. המוסך לקח אחריות והחליף שוב מחזיר שמן

כעבור שבועיים, הלך הגיר. אני בטוח שתסכימו שאין כאן צירוף מקרים...?

 

יצויין שבתקופה קצרה זו הגעתי למוסך פעמיים עם תלונה על רעש בנסיעה ובעמידה, שהחל מאז הטיפולים האחרונים. 

 

תגובת מנהל המוסך: "לא נגענו בגיר, רק פירקנו והרכבנו. לא האמנתי איזה מזל ביש יש לך, שבאה תקלה אחת אחרי השניה."

 

לי ידוע שהיה לי אחלה גיר, אני לא יודע מה עושים בפירוק שלו אבל משהו קרה שם (מה גם שהגעתי פעמיים לבקש שיבדקו את הרעש.)

 

אשמח לחוות דעת, ואיך אפשר לענות לבעל המוסך מבלי להיכנס להגשת תלונה או תביעה..

פורסם

הייתה ממש נזילה חזקה מהמחזיר שמן? 

 

אם נזל הרבה זמן ונסעת ככה, אולי בגג זה נהרס הגיר. 

 

מה זה טיפול מורחב עם חלקים משומשים? 

 

 

פורסם
בתאריך 31.12.2021 בשעה 19:36, Buki כתב:

הייתה ממש נזילה חזקה מהמחזיר שמן? 

 

אם נזל הרבה זמן ונסעת ככה, אולי בגג זה נהרס הגיר. 

 

מה זה טיפול מורחב עם חלקים משומשים? 

אין לי את המפרט לידי ואני לא זוכר כרגע, קלאץ' ומיסב ומחזיר שמן ומה שקשור, חלקים מפירוק.. 

 

הייתה נזילה של טפטופים שקל לראות, אמרו לי שאני יכול לנסוע לכמה ימים, אז נסעתי והחזרתי למוסך שיתקנו את המחזיר שמן התקול ששמו לי בתיקון הקלאץ. 

פורסם

קלאץ' מיסב ומחזיר שמן מפירוק שהורכבו במורשה יבואן? 

 

קשה מאוד להאמין שכן אלו חלקים מתכלים שאף אחר לא מרכיב משומשים. במיוחד לא מוסך מורשה יבואן. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
בתאריך 1.1.2022 בשעה 23:07, race driver כתב:

נכנסת לטיפול בגלל בעיות,

או שיגרתי ?

 

 

בתאריך 1.1.2022 בשעה 23:07, race driver כתב:

נכנסת לטיפול בגלל בעיות,

או שיגרתי ?

נכנסתי להחליף קלאץ' וכל מה שקשור, מחזיר שמן . למעשה רק אחרי שהחליפו מחזיר שמן, אז החלה הבעיה

פורסם

אם הבנתי נכון,

ההחלפה בוצעה כטיפול שגרתי,

ולא היו שום בעיות קודם,

אם כן לכאורה האשמה די ברורה,

הבעיה שקשה למצוא בעלי מקצוע שלוקחים אחריות,

בפרט במקרה כזה שקשה להוכיח.

×
×
  • תוכן חדש...