Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר תקופה ארוכה אני מחפש רכב, אבל לא כל כך מצליח להיסגר עד הדגם והאם מפרטי או מגרש.

 

כעיקרון התקציב שלי הוא 80,000, והייתי רוצה רכב מפנק עד כמה שאפשר מבחינת אבזור ונוחות (ברור לי שזה אינדיבידואלי)

 

מתכוון לסוע 10 עד 12 אלף קמ בשנה.

הרכב צריך להיות אוטומט.

 

אני מתחבר יותר לתצורות ההאצבק של הגיפונים הקטנים, המשפחתיות הקומקטיות והסופר מיני.

 

עם הקושי למצוא רכבים, הרכב שהיחיד שמצאתי זה פיגו 2008 מלובינסקי טרייד, שנת 2018 שמשאיר לי עודף מכובד.

עם זאת קשה לי פסיכולוגית לקנות את הרכב בגלל הסטיגמה הידועה, שעלולה לגרום גם לתקלות וגם לירידה בשווי של הרכב בעת המכירה.

 

חוץ מזה אני לא כל כך יודע לבחור בין לקנות מפרטי או ממגרש, אני ספקן באופן כללי ולכל אחד יש היתרונות והחסרונות שלו.

 

אודה לכם אם תעזרו לי קצת להתכונן.

פורסם

אופציה היא מזדה 2 ברמת אבזור pure white, תקבל רכב מאובזר, סלון משולב עור יחודי בקטגוריה ובנוסף רכב זריז אך לא בין הנוחים שיש בקטגוריה.

 

עוד אופציה סיטרואן c3 שתהיה די חדשה בתקציב שלך ועם אחריות ל5 שנים אלא אפ זה מליסינג, חפש את רמתא אבזור הבכירהshine pk, הרכב מעוצב מאוד, נח וזריז.

עד 2017 הייתה רצועת טיימינג בעייתי שיכלה להתפורר ולגרום נזק כמו צריכת שמן מנוע ואף בחלפת מנוע.

מתחילת 2017 הוחלפה הרצועה לדור שני וזה מה גם שסביר יהיה ברכב 2019, בתקציב שלך, אך עדיין היית בודק זאת במוסך.

חשוב להקפיד לטפל בשמן מנוע בתקן יעודי, אך עלות הטיפולים סבירה.

 

סיאט איביזה ברמת אבזור fr, תהיה מרווחת יותר עם מושבים נוחים ותומכים יותר, תהיה גם זריזה יותר ודינמית יותר.

הגיר יכול להיות נקודת חולשה לאורך השנים מבחינת מצמדים/מכטרוניק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאזדה 2 - אכם אופציה אבל מאוד קשה למצוא את רמת הגימור הזאת.

 

סיטרואן c3 - נראית טוב, נוחה ומאובזרת, אבל אותו מכלול כמו בפיגו 2008 שאהבתי יותר.

מה הסחירות של המכוניות פחות או יותר? האם הרצועות החדשות פוטרות לחלוטין את הבעיה? איך אדע מה שנת הייצור של הרצועה? חוץ מזה, יש לרכבים עוד תקלות כלשהן?

 

איביזה fr - אופציה מעניינת, אבל אני לא יודע איך להעריך את הגיר. האם זה עניין של מזל, או שיש איזשהם קווים מנחים כדי להימנע מהתקלות.

אם יש תקלה, מה עלות התיקון פחות או יותר?

פורסם

לגבי הגיר זה מזל.

לגבי הרצועה, את הרצועה אפשר לראות דרך פתח מילוי שמן, הדור החדש בעל מראה חלק, הדור הקודם היה מחוספס.

הדור השני איתנו כבר בערך 4 שנים, בנתיים עושה רושם ששקט בגיזרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פותח השרשור , אם יש לך זמן מיותר לך על ה c3 , ברגע שיגיע יום הדין של הרצועה זו תהיה התעסקות בלי סוף , היו פה שרשורים שהורידו לי את כל החשק לקנות רכבים שלהם עם כל האהבה שלי למותג , ויש לנו בבית סיטרואן דיזל. כל עוד לא יוכח אחרת לא הייתי ממליץ לאף חבר או מכר לקנות את ה 1.2 טורבו בנזין שלהם . המזדה 2 שהציעו לך היא אוךציה לא רעה, אם אתה רוצה להתפנק עם גיר dsg תבדוק עם מוסך רון כמה עולה החלפה של קלאצים או מח גיר כדי להתכונן ליום שבו תידרש החלפה. 

לפחות שם מחליפים ויש שקט. עם הרצועה המתפוררת זו סאגה שלא נגמרת ואני אפילו לא מדבר על הכסף , רק הטרטור וההגעה למוסכים גורמים לי לא לרצות להתקרב לדבר הזה .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

מצמדים בערך 3.5 אלף, ביבואן באזור ה 6, שיפוץ מכטרוניק באזור ה-4.

 

למה שיהיו טירטורים?

בנתיים בעלי הרכבים שהייתה בעיה במנועים, עם הדור ראשון של הרצועה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למה שיהיו ? 

כי זה מה שגולשים כותבים בשרשורים בפורום, גם אלה שהחליפו להם רצועה נכנסו לבעיה חדשה שהמנוע התחיל ללגום כמויות שמן מטורפות . אז למה צריך את כאב הראש הזה ? 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כמו שרשמתי, אצל מי שכן הייתה בעיה זאת הייתה רצועה מדור ראשון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

באם מדובר ברצועה ישנה או בdsg, יש חוקיות של קיחומטראז או משהו כזה שמתחילה בו הבעיה?

עריכה אחרונה על ידי Gh1993
פורסם

לגבי מצמדים הרבה תלוי אם הרכב ביחה הרבה בפקקים או בעיר.

מכטרוניק מזל.

לגבי הרצועה, בדור הראשון התחילה גם ב 50-60 אלף להתפורר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שרשורי הייעוץ הופכים להיות שרשורי סטיגמות. וזה רע מאוד, בערך כמו לבקש ייעוץ ממדור התגובות ב-YNET.

אנשים שלא החזיקו רכב צרפתי/גרמני בכלל או כזה שעשה להם בעיות ממליצים להתרחק כמו מאש בגלל פוסטים כאלה ואחרים.

החלפת קלאצים היא לא תקלה, אלא תחזוקה. מוח גיר זה כבר נושא הרבה פחות נפוץ.

אם לפות"ש יש 80K אז זה יקדם אותו לשנים 17-19 שאין שום תקלה סדרתית/נפוצה בנושא.

פורסם

איפה ראית סטיגמות בשירשור הזה למשל?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כשאומרים ראיתי פוסטים על 1.2 טורבו וכדאי להתרחק או שזה יגרור תקלות באופן ודאי, זה סוג של סטיגמה. זאת לא חוויה אישית וזה לא מבוסס על משהו חוץ מתחושה(ופוסטים בודדים למול עשרות אלפי רכבים בשוק). 

מה גם שמדובר על שנתונים אחרים לגמרי.

לגבי ה-DSG, שוב, זה נהיה מסע הפחדה. תתקשר לרון לוודא כמה עולה מוח גיר(כי לכולם זה מתקלקל מסתבר). 

כשמישהו מחפש רכב ידני אומרים לו לך תבדוק כמה עולה החלפת קלאץ' בזמן הייעוץ? לא, כי קלאצ'ים זה חלק נשחק אבל תמיד טורחים "להזהיר" מזה בנוגע לוואגיות(ורק שם, בקוריאניות הקלאצ'ים לא נשחקים מסתבר)

 

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
פורסם

שום דבר לא וודאי, יש לי חבר עם אוקטביה שעברה את ה200 אלף ואמינות מצוינת, מנגד חבר של אבא עם גולף 2017, 70 אלף ק״מ, הלכו המצמדים, מזל שהרכב היה בחודש האחרון לאחריות.

פיורטק הרוויחה לצערי את החשש בגלל רצועה כושלת, אך גם אני אמרתי שאפילו בדור הראשון לא לכולם יש נזק.

ככה שזה לא בדיוק סטיגמה, יש דברים מאחורי זהז, פשוט לא צריך להכליל אלה להאיר על התקלות שיכולות להיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...