Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

להבנתי על כל צמיג אמור להיות מצויין גיל הצמיג ב4 ספרות באופן של שתי ספרות המציינות את שבוע הייצור וכן שתי ספרות המציינות את השנה.

על הצמיגים שלי (תוצרת Maxtrek הסינית) לא מסומן סימון כזה, הדבר היחיד שאני מצליח לזהות זה את מס' 2014 - שגורם לי לחשד  שהצמיגים בני 7-8 שנים (OMG).

 

במידה והחשד שלי נכון - האם זה מסביר את העובדה שמהמורות ובאמפרים מורגשים משמעותית ברכב הזה - למרות שהוחלפו רביעיית בולמים לפני כחודש?

 

אני מצרף כאן תמונות רלוונטיות מהצמיג - אשמח לעזרתכם המלומדת.

IMG_20211116_105437.jpg

IMG_20211116_103221.jpg

IMG_20211116_105443.jpg

IMG_20211116_105447.jpg

פורסם

כשיש ספק אין ספק.

גם סיני ממותג לא מוכר, גם אין תאריך יצור נורמלי וחשד לצמיג עתיק וגם אתה אומר שבהרגשה הצמיג לא טוב. 

למה אתה לא בדרך לפנצריה לקנות צמיגים נורמלים?

 

 

פורסם (נערך)

מהתמונות שלך לא רואים יובש והצמיג לא נראה כמו צמיג ב7-8.

אבל גם אם הם בני חודשיים הייתי מעיף אותם וקונה סט איכותי.

עריכה אחרונה על ידי Michaelr
פורסם

לפי דעתי צמיגים שיוצרו בשנת 2014.

1001758582_2014.thumb.jpg.61f8204bf243f932d5f7dc71284656f9.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, TZR84 כתב:

כשיש ספק אין ספק.

גם סיני ממותג לא מוכר, גם אין תאריך יצור נורמלי וחשד לצמיג עתיק וגם אתה אומר שבהרגשה הצמיג לא טוב. 

למה אתה לא בדרך לפנצריה לקנות צמיגים נורמלים?

שאלה מצויינת - ואני כנראה כן בדרך לקנות

 

לפני שעה, yuvk כתב:

אז זהו, שאם תסתכל בתמונות שלי אז תראה שה JUN שמופיע בתמונת המכירה שלך מופיע גם אצלי - אבל לידו  אין את השיקוע עם ה 2918 שיש אצלך בתמונה.

השיקוע נמצא במקום אחר בצמיג עם ערכים אחרים עליו - שם ראיתי את ה 2014

עריכה אחרונה על ידי benj1990
×
×
  • תוכן חדש...