Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו אימפרזה 2005 gx סטיישן

מה אפשר לעשות כדי לשפר את כח המנוע בצורה עדינה שלא דורשת התעסקות יתר וזולה?

 

פורסם

דבר ראשון זה להחליף את הכותרת.

דבר שני, כלום לא יעזור לשפר ברכב הזה, מקסימום תעשה יישור קו וסע לשלום.

עם כבר בכוח חשקת תחליף לדגם עם מנוע 2.0

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

אם חסר לך כוח תעבור לרכב טורבו.

אתה רוצה סטיישן- נניח סקודה פאביה דיזל או בנזין TSI.

או אפילו פאסאט ישנה.

משתדל לעזור

פורסם

אני לא מחפש את הדאווין אני רוצה כמה שיותר מקורי אבל קצת מעבר. 

למשל‚ פילטר פתוח יספק משהו? והאם זה בריא למנוע?

בתכלס זה 2005 עם 125 כח 4 הילוכים שזה קצת מבאס‚ חשבתי להחליף לו מנוע וגיר של 2006 שהוא בא 160 כח ו5 הילוכים

השאלה היא כמה זה יכול לעלות לי הסיפור הזה

 

מה לא טוב  בכותרת?

פורסם
לפני 15 דקות, דוד כ כתב:

אני לא מחפש את הדאווין אני רוצה כמה שיותר מקורי אבל קצת מעבר. 

למשל‚ פילטר פתוח יספק משהו? והאם זה בריא למנוע?

בתכלס זה 2005 עם 125 כח 4 הילוכים שזה קצת מבאס‚ חשבתי להחליף לו מנוע וגיר של 2006 שהוא בא 160 כח ו5 הילוכים

השאלה היא כמה זה יכול לעלות לי הסיפור הזה

 

מה לא טוב  בכותרת?

תראה מה כתבתי בהודעה הראשונה.

חוץ מרעש - כלום.

 

ובא - אתה לא באמת מתכוון להחליף מנוע.

זה יעלה יותר מלמכור את הרכב ולקנות גירסא חדשה יותר עם מנוע אחר. (שלא לדבר על לאשר אותו)

 

ולגבי הכותרת 😂

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כמה אתה מעוניין להשקיע ברכב ששווה (ותקנו אותי אם פספסתי) בערך 10-12 אלף שח?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...