Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם מצערת פתוחה באזור הרבע תמדוד במצב מתח חליפין עד 200v בין החוטים הצהובים y שיוצאים מחלק מס 6 לחוט w/b אתה אמור לראות מתחים זהים בכל קומבינציה בין שלשתם אחרת הסלילים לא תקינים.

במידה והמתח זהה הבעיה במלבן שמתחבר לחלק מס 6.

בדרך כלל היצרן מתאר אותו בתור יחידה נפרדת שנקראת recifator/regulator.

  • אהבתי 1
פורסם

לא בקיצור ולא 50.

הבדיקה נעשית עם מצערת מעט פתוחה ולא תמיד הרב מודד ייתן מספר מדויק.

כן צריך לראות ערכים זהים בין כל קומבינציה של חוטים ואם התוצאה שונה בין קומבינציה אחת לשנייה יש בעיה.

המלבן שמתחבר למלבן מס' 6 (recifator) הוא מלבן מס' 5.

פורסם

עדכון: גם האלטרנטור וגם הרגולטור בסדר. הבעיה הייתה שצריך להפעיל את מתג האורות כדי שתהיה הטענה.  מהאלטרנטור יוצאים שלושה חוטים (צהובים) אחד מהם הולך למתג האורות וסוגר מעגל לרגולטור רק כשהמתג פתוח. ואז ראיתי הטענה של מעל 13v.  

לא הייתי מודע לעניין הזה. לא ברור לי גם מה ההיגיון בזה אבל לפחות למדתי. 

 

נשמע לכם הגיוני שככה מערכת החשמל תוכננה? שרק שמדליקים אורות אז המצבר נטען? 

פורסם
לפני 25 דקות, tribel כתב:

בוודאי שלא.

הצהובים אמורים להתחבר למיישר

גם לפי התרשים חשמל,  צהוב אחד הולך למתג אורות ומשם בחזרה לרגולטור

פורסם (נערך)

 

בדקתי תרשים של אופנוע דומה ואכן גם שם חוטים מהגנרטור מגיעים לממסר האורות ולמפסק האורות . מדוע ? אין לי מושג . אולי מישהו יוכל להסביר מדוע .

Capture.PNG

עריכה אחרונה על ידי איילצבי
פורסם

TS250 לא דומה לGN250 מדובר באופנוע 2 פעימות המערכת הצתה שונה בדרך כלל.

החוט שיוצא מהגנרטור לממסר אורות זה צהוב מקוקוו והחוט שמגיע למפסק האורות ולאור הדרך זה צהוב רציף.

לא אותו חוט.

×
×
  • תוכן חדש...