Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 28.10.2021 בשעה 03:23, ABSULUTT כתב:

מישהו יודע יכול לתת כיוון מאיזה חלק הרעש? 

תודה. 

ראה דיונים -
א -  https://carsforum.co.il/topic/537383-מאזדה-6-2004-רעשים-מההגה/https://carsforum.co.il/topic/537383-מאזדה-6-2004-רעשים-מההגה/


 

אצלנו ב 6 היו קצת חריקות מאזור יחידת כיוונון ההגה .

( יש ידית מתחת ההגה משחררים אותה , ואפשר לכוון את ההגה הוא יוצא ונכנס להתאמה ע"י הנהג )

שחרור הידית והוצאת ההגה, ומשחק בהגה הכנסה והוצאה מספר פעמים - פותרים את הבעיה .

גש למוסך מורשה מאזדה - או התקשר ובקש יועץ טכני , יש להם ניסיון ומידע על טיפול ברכב .
 

בhttps://carsforum.co.il/topic/612381-קרקושים-בהגה-מאזדה-3-2005/?tab=comments#comment-5360613 

 

יש אפשרות כי הקרקושים / רעשים, הם מאזור ההגה והדש-בורד.(במיוחד ברכבים עם הגה מתכוון)

יש לרסס קלות עם עם שמן על בסיס סיליקון -  לסובב, ולשחק עם ההגה.

אם תיגש למוסך מורשה מאזדה, הם מכירים את הטיפול ולרוב לא מחייבים על-כך.
 

 

אייל.

 

 

  • רעיון טוב! 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...