Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים 

אני כבר על סף יאוש מהרכב 

הבעיה חזרה גם לאחר שהולחף חישן 

נסיתי את מזלי במוסך אחר שם הוא תפס את הבעיה בזמן אמת וראה שלא יוצא דלק למנוע 

החליף משאבת דלק אבל הבעיה חזרה יום למחרת 

מה אתם אומרים כדאי להמשיך ולהשקיע עוד ברכב הזה?? יש עוד רעיונות מה יכולה להיות הבעיה  

תודה

פורסם

לא אמרת שהיה כתוב שיש תקלה באינגקטורים?

אם הם סתומים, אפילו חלקית, להחליף משאבה לא יעזור, יש תוספים לניקוי, אבל נשמע שלך עדיף למצוא מקום שמתמחה בהזרקות שישלוף את המזרקים ויבדוק אותם

כבר חתמתי...

פורסם

לא ביצעתי ניקוי מצערת

כל המוסכים שהייתי בהם אמרו שזה לא נראה שצריך כיון שאין שגיאה במחשב שמורה על זה ושהרכב מתפקד ממש חלק 

וחוץ מזה בידיוק לפני שנה עשיתי טיפול גדול וממש צחצחו לי את הבית מצערת 

 

לגבי התוסף אני אנסה גם את זה שאלתי במוסך והוא אמר שהדלק בכלל לא מגיע לאינזקטורים אז זה לא הבעיה 

הוא חושב שזה בעיית חשמל כל שהיא הוא אמר משהו על בית פיוזים ועלוקה לא כל כך הבנתי

 

תודה רבה

 

×
×
  • תוכן חדש...