Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט פור דפוקוס | או: סיימתי לימודי אינסטלטורים


פבל
 שיתוף

פוסטים מומלצים

באמת שזה רק אנחנו שדפוקים בראש ודואגים לרכב בשימוש שלנו וגם לבא אחריו.

אתה שלחת את הפונטו לניקוי כדי להכין אותה למסירה ואחרים פשוט מוכרים את הרכב שלהם עם כל הלכלוך שהם עשו.

אצלי פנים הרכב נראה כחדש (לא פעם אנשים שנכנסים לראשונה לרכב שואלים איזה שנתון ומופתעים מהתשובה) וזה נראה לי בסיסי שהוא יהיה נקי.

אני לא הייתי מסוגל לנהוג ברכב במצב כמו שקיבלת אותו.

אגב, מה הבעיה עם הסמלים הכחולים?

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תתחדש, רכב יפה לטעמי. 

 

הייתה לנו פוקוס סטיישן שנת 2012 במשפחה, רכב מהנה, נותן תחושה די קלילה יחסית לסטיישן. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי חולה רכב#1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, פבל כתב:

הוספתי תמונות בפוסט של הדיטיילינג (לא רואה סיבה לדחוף לכיסים של עמוס שני סטים של תמונות של מושבים מלוכלכים :LOL: )

 

נראה בעיקר כמו חול וכתמי קפה, אבל מה זה החומר הלבן על הקונסולה המרכזית? 😆

יותר חשוב לצלם כמה עור מת ירד מגלגל ההגה וידית ההילוכים - במקרה של המאזדה שקנינו, מספיק בשביל לשכנע את בת הזוג שצריך לנקות רכב גם מבפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נראה יפה חיצונית, אבל במצב כמו ששמרו עליו בפנים - בחיים לא הייתי קונה אותו. מבחינה פסיכולוגית אצלי מי שנוסע בזוהמה כזו גם לא שומר על הרכב בסגנון הנהיגה שלו ואופתע אם הוא בכלל מוטרד מזה שהגיע הזמן לטיפול. אבל זה אני. תתחדש

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.10.2021 בשעה 14:41, פבל כתב:

במקרה של הפוקוס זה לא בדיוק היה המקרה. קיבלתי אותה חזרה עם לכלוכים שנשארו בכמה מקומות. בדיעבד אני מבין למה זה קרה - המקום נמצא בחניון והתאורה שם לא אופטימלית, אז פספסו. הודעת וואטסאפ אחת עם כמה תמונות לדניאל הבעלים נענתה תוך בערך 8 שניות ב"מה השאלה? ברור, תבוא ונתקן כל מה שצריך!"

אחרי המעבר השני כבר אין מה להגיד, האוטו היה כמעט כמו חדש מבפנים (הלכלוך בתמונות זה כבר מה שהתווסף מאז).

איך בדיוק אם יש להם תא תאורה לדיטילינג?

ready to rock
ready to rumble
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שאתה עדיין כועס עליי על זה אחרי שכבר התנצלתי בלי סוף :D השלב הבא נארגן סולחה המונית. :rofl:

 

ובנימה רצינית יותר אני שמח לשמוע שמצאת אחת במצב טוב, שלי גם הייתה סטיישן לבנה. אני עד היום מצטער שמכרתי אותה (אישתי אשמה) והיא מעלה בי זכרונות נהדרים, המטורבתת הראשונה שלי בגיל 32.

 

לגבי בחירת הצמיגים - מושלם. אין מה להגיד. בחצי שנה לפני המכירה שמתי גם אסימטריק 5. תענוג של צמיג ומתאים בול לאופי של הרכב. המון אחיזה ויחסית נוח ורך ביחס לקונטיספורט המקוריים שהיו קשים מאוד.

ב-2 הנקודות הנוספות נגעת בול במה שרשמת וגם לי זה הפריע וטופל כשהייתה אצלי.

הרכב זועק לתוכנה. פשוט זועק. למנוע הזה יש ים פוטנציאל (למה הביאו רק את ה150 ולא ה182 לא יודע) ועם STAGE1 מוציא בקלות 190 כ"ס ו30 קג"מ+. הגיר קצת איטי ומסרס אבל לא נורא. כמובן לקחת בחשבון שצריכת דלק אחרי התוכנה זה לאמיצים בלבד.

הנקודה השנייה מערכת המדיה הטורקית הנוראית של קוברה, כל תחליף סיני זול יעשה עבודה עדיפה וגם אצלי הותקן מסך טסלה סטייל מאליאקספרס ששירת בנאמנות רבה ובביצוע עדיף.

 

חוץ מזה מה אאחל, תהנה ממנה ותשמור עליה היא תשרת אותך היטב ותעלה מדי פעם חיוך על השפתיים. סע בדרכים טובות.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. הפוקוס הזו מזכירה לי את מוצרי GM-ארה"ב שתמיד היו מסיימים את חייהם במצב שהיו צריכים להתחיל אותו. הפוקוס 3.0 הייתה צריכה לצאת לשוק מלכתחילה בפורמט הזה, מנוע טורבו + תיבה פלנטרית, שלתפיסתי, זה השילוב המנצח לנהיגה יומיומית (ואחד הדברים שבין היתר משכו אותי לאסטרה שלי). מי יודע, אולי השם של הפוקוס בישראל לא היה מתחסל לחלוטין.

 

דבר אחד מפריע לי בטיטניום- הגלגלים. עד כמה שאני אוהב מראה של ג'אנט "בריא", הגודל הזה פשוט מוגזם לחלוטין (ומי יודע כמה תורם לצריכת הדלק הנוראית). הצחוק הוא שבגרסת ה"ליסינג" (טרנד? ספורט?), דווקא צויידה המכונית בטאסות שנראות כמו ג'אנטים, וזה לא רע בכלל. אבל זה רק אני.

 

אגב, איך יש לך מקום בכסא הנהג כשכסא התינוק מותקן הפוך מאחוריו? אצלי זה לא הלך, לא משנה באיזו מכונית. אם הכיסא הפוך, הוא מותקן מאחורי הנוסע (ואגב, בצד "הנכון" של המדרכה).

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, shachar187 כתב:

אני לא הייתי מסוגל לנהוג ברכב במצב כמו שקיבלת אותו.

בלעתי את הצפרדע. שאר הנתונים של האוטו היו שווים את זה.

 

לפני 12 שעות, shachar187 כתב:

אגב, מה הבעיה עם הסמלים הכחולים?

שהם כחולים והאוטו לבן :) 

 

לפני 11 שעות, nadavd4 כתב:

נראה בעיקר כמו חול וכתמי קפה, אבל מה זה החומר הלבן על הקונסולה המרכזית? 😆

אני לא שואל שאלות שאני לא רוצה לדעת את התשובות עליהן.

 

לפני 9 שעות, Michazzz כתב:

הרכב נראה יפה חיצונית, אבל במצב כמו ששמרו עליו בפנים - בחיים לא הייתי קונה אותו. מבחינה פסיכולוגית אצלי מי שנוסע בזוהמה כזו גם לא שומר על הרכב בסגנון הנהיגה שלו ואופתע אם הוא בכלל מוטרד מזה שהגיע הזמן לטיפול. אבל זה אני. תתחדש

גם אותי זה מאוד הרתיע בהתחלה, אבל יש היסטוריית טיפולים מלאה ובזמן ממוסך מורשה יבואן, אז זה פתר את הדילמה. מבחינת סגנון נהיגה, כשעשיתי את נסיעת המבחן מחשב הדרך הראה צריכת דלק ממוצעת של מעל 10 קמ"ל על פני כ-800 ק"מ, אז אם לשפוט על פי זה, היא ננהגה יותר בעדינות ממה שהיא ננהגת היום.

 

לפני 9 שעות, DareDevil כתב:

איך בדיוק אם יש להם תא תאורה לדיטילינג?

יכול להיות שהיו להם פרויקטים יותר מקיפים/קפדניים/חשובים אז לא הכניסו אותה.

 

לפני 36 דקות, yohai71 כתב:

דבר אחד מפריע לי בטיטניום- הגלגלים. עד כמה שאני אוהב מראה של ג'אנט "בריא", הגודל הזה פשוט מוגזם לחלוטין (ומי יודע כמה תורם לצריכת הדלק הנוראית). הצחוק הוא שבגרסת ה"ליסינג" (טרנד? ספורט?), דווקא צויידה המכונית בטאסות שנראות כמו ג'אנטים, וזה לא רע בכלל. אבל זה רק אני.

כן, הג'אנטים האלה דפוקים לגמרי. ההגדרה המילונית של הגזמה. אני עדיין מתלבט אולי למצוא סט של טיטניום מלפני מתיחת הפנים ולהחליף, אבל עדיין לא בדקתי את זה אפילו מהבחינה של מרווח ברגים, אופסט והאם בכלל המידה הזו מאושרת לדגם שלי. 

 

לפני 36 דקות, yohai71 כתב:

אגב, איך יש לך מקום בכסא הנהג כשכסא התינוק מותקן הפוך מאחוריו? אצלי זה לא הלך, לא משנה באיזו מכונית. אם הכיסא הפוך, הוא מותקן מאחורי הנוסע (ואגב, בצד "הנכון" של המדרכה).

אני יושב קרוב יחסית, גם ב-207 של אשתי הכסא מותקן מאחורי הנהג ואני נוהג בה ככה לא מעט. 

מבחינת "נכונות" הצד, אני מסכים, אבל איכשהו יוצא לי לחנות בצד ימין של כביש בתדירות נמוכה יחסית כשאני עם הילד - בגן שלו יש משטח אפר שאני יורד אליו, אצל ההורים שלי חונים משני צדי הכביש - אז לפעמים המדרכה בצד שמאל, להורים שלה יש חניה פרטית מגודרת, ומעבר לזה זה בעיקר חניונים וכאלה. ככה בשליפה מהמותן אני מצליח להיזכר רק בפעם אחת שהרגשתי לא נוח עם להוציא אותו. 

היתרון של התקנת הכסא מאחורי הנהג הוא שאפשר להזיז את הכסא של הנוסע הרבה קדימה ואז לאשתי יש מלא מקום, ושבחניונים צריך להשאיר הרבה מקום רק בצד אחד של האוטו.

 

לפני שעתיים, TZR84 כתב:

אני לא מאמין שאתה עדיין כועס עליי על זה אחרי שכבר התנצלתי בלי סוף :D השלב הבא נארגן סולחה המונית. :rofl:

אני כמו פילה פולנית, אני ממש נעלב ואף פעם לא שוכח :LOL: 

 

לפני שעתיים, TZR84 כתב:

כמובן לקחת בחשבון שצריכת דלק אחרי התוכנה זה לאמיצים בלבד.

מה הייתה הצריכה אצלך?

 

לפני שעתיים, TZR84 כתב:

חוץ מזה מה אאחל, תהנה ממנה ותשמור עליה היא תשרת אותך היטב ותעלה מדי פעם חיוך על השפתיים. סע בדרכים טובות

תודה רבה! :D 

  • מצחיק 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, אני כבר שנה עם פוקוס דומה רק מדגם טרנד, בסה"כ מאוד מרוצה.

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לבעלי פוקוסים (במיוחד לאלו שעדיין לא עבאו החלפת בלוק מנוע) זה לטפל אך ורק במוסכים מורשים. דלק מוטורס לוקחים אחריות על המנועים התקולים ומחליפים אותם בלי בעיות לבעלי היסטוריה מלאה. מעבר לזה, כאשר נהרס לי הבלוק המשכתי לנסוע עם הרכב עוד כמה קילומטרים (הייתי בכביש ראשי) מה שהרס את הממיר הקטליטי, למרות שזו הייתה נטו אשמתי דלק החליפו לי ממיר בחינם, וכל זה שנה לאחר האחריות, בהחלט שירות יוצא דופן.

מבחינת צריכת הדלק, אני עם תוכנה ומקבל לפי מחשב הרכב בין 1/11-14 כתלות בתוואי הנסיעה, נתקל מידי פעם בפקקים אבל לא בצורה מוגזמת, בשיוט רגוע ראיתי גם 1/15-16 (אולי לחישוקים המוגזמים בטיטניום יש השפעה).

התוכנה הופכת את הרכב לחיה, ממש מרגישים שמשהו מתעורר במנוע והאופי אפשר לומר כמעט ומשתנה לגמרי, שפע כוח בסלד נמוך ותאוצות מרשימות, אני מתלבט אם להשאיר את התוכנה עקב חשש לנזק עתידי.

 

עריכה אחרונה על ידי Krd
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד 

רכב שהפוטנציאל שלו זה לגמור מנוע, עם כל המעלות הנלוות לסמוך על טוב ליבו של היבואן, נראה לי בעייתי מאוד. 

" צריחת" הדלק פה באמת גבוהה, אצלי באסמקס בשיוט במהירות בלתי חוקית בעליל, הרכב הגיע ל-1/10 וזה ברכב ששוקל 1.6 טון ומנוע 2.0

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש יא פבל!

פעם אחרונה שנפגשנו עוד היית בתהליך חיפושים.

אחלה של בחירה, הרכב הזה הוא אנדרייטד לחלוטין ולצערו נחת פה אחרי האסון של הפוקוס ה"מהוללת".

 

נהגתי עליו כמה פעמים, וחוץ מזה שהאינטריור נראה מעליב והעיצוב החיצוני זהה מידי לפוקוס הקודמת, מה שעלול ליצור פלאשבקים לגירים שנופחים את נשמתם מוקדם מהצפוי, זה באמת אחלה של אוטו.

 

אה כן, צריכת הדלק זוועתית (יחסית לסגמנט, לא ל - GMC יוקון) אצל כולם.

קולגה לעבודה לקחה אותו כשרק יצא ושיגעה על בסיס שבועי את המוסכים שלהם שלא ידעו להסביר למה זה ככה ולא הצליחו לשכנע אותה שהאוטו בסדר גמור ואין תקלה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אצלנו בעבודה 2 כאלה שבחרו לאתגר את עצמם סדאן 1 ליטר טורבו בינתיים מראות עמידות יפה וצריכת דלק טובה ואין יותר מדי תלונות. הזמן יגיד לגבי הגיר... זאת תיבה חדשה לגמרי ושונה מהפוקוס 3 אבל לך תדע.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...