Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום וברכה. ברשותי פורד מונדאו 2010 מנוע 2300, בחודש האחרון יש בעיה רצינית עם המאווררים של הרדיאטור: לפי קריזה, בעיקר בנסיעות בפקק המאווררים מפסיקים לעבוד ולא נדלקים עד שאני מוציא את הפיוז של המאווררים ומחזיר.

זה גורם לחום המנוע לעלות כמובן.

לא עוזר לכבות ולהפעיל את הרכב וכדו'.

 

החלפתי מחשב מאווררים, לא עזר. זה קורה מידי פעם, יכול לקרות פעמיים ביום ויכול לקרות פעם בחודשיים.

 

יש למישהו מושג מה הכיוון של התקלה? תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי AAMOSHE
פורסם

תנסה לתת מכה על אזור המנוע של המאוורר באמצעות מאוורר ארוך ( מרכז המאוורר).

במידה והמאוורר התחיל לפעול זה סימן שהפחמים שלו נגמרו ויש צורך להחליף את המאוורר.

תנסה את זה בשני המאווררים.

פורסם

בס"ד 

בעיה ידועה בדגם זה, בקר מאווררים גמור(קופסה שחורה שיושבת בסמוך למאווררים). 

בארץ, לא ניתן, לקנות את הבקר לבד אלא ביחד עם המאווררים, המחיר שחיטה, קיים ביותר זול במוסכי וולבו. 

ניתן לקנות בחו"ל בקר בלבד, רק לוודא שהוא ממקור איכותי ולא סיני. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אם הבקר שאתה צריך הוא 940002904 יש לי אותו ואתה יכול ליצור קשר.

לפי האתר הזה אני רואה שלל של מונדיאו מהשנתון שלך עם הבקר הזה אבל לא ראיתי שכתוב שם את המנוע 2.3, קשה לי להאמין שיעשו שינוי בדבר כזה בין מנועים שונים אך בכל זאת וודא.

https://spareto.com/products/vemo-control-unit-electric-fan-engine-cooling/v25-79-0009

 

פורסם
לפני 19 שעות, Shab00 כתב:

אם הבקר שאתה צריך הוא 940002904 יש לי אותו ואתה יכול ליצור קשר.

לפי האתר הזה אני רואה שלל של מונדיאו מהשנתון שלך עם הבקר הזה אבל לא ראיתי שכתוב שם את המנוע 2.3, קשה לי להאמין שיעשו שינוי בדבר כזה בין מנועים שונים אך בכל זאת וודא.

https://spareto.com/products/vemo-control-unit-electric-fan-engine-cooling/v25-79-0009

 

אכן, זה הבקר שאני צריך, איך אפשר ליצור קשר איתך? תודה

בתאריך 27.9.2021 בשעה 05:30, rotemb כתב:

בס"ד 

בעיה ידועה בדגם זה, בקר מאווררים גמור(קופסה שחורה שיושבת בסמוך למאווררים). 

בארץ, לא ניתן, לקנות את הבקר לבד אלא ביחד עם המאווררים, המחיר שחיטה, קיים ביותר זול במוסכי וולבו. 

ניתן לקנות בחו"ל בקר בלבד, רק לוודא שהוא ממקור איכותי ולא סיני. 

הזמנתי לפני חודש בקר מעליאקפרס עם ביקורות טובות, השבוע הוא ''מת'' פתאום באמצע הנסיעה (עלה חום מנוע והמאווררים לא נכנסים לפעולה בכלל).

איך אפשר לוודא שהבקר איכותי?

פורסם
לפני 12 דקות, rotemb כתב:

זה לא זה... הבקר שלי עם 3 כניסות

בתאריך 26.9.2021 בשעה 20:21, asix כתב:

תנסה לתת מכה על אזור המנוע של המאוורר באמצעות מאוורר ארוך ( מרכז המאוורר).

במידה והמאוורר התחיל לפעול זה סימן שהפחמים שלו נגמרו ויש צורך להחליף את המאוורר.

תנסה את זה בשני המאווררים.

לא עוזר בכלל. רק הוצאה והכנסה של הפיוז, יעני ''אתחול'' של הבקר

פורסם

בס"ד 

מבדיקה שעשיתי, מצאתי מקורי רק משומש. 

אני מאמין שעם בדיקה מקיפה עם מספרים של וולבו, אולי ניתן יהיה למצוא אחד איכותי. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 26.9.2021 בשעה 20:07, AAMOSHE כתב:

שלום וברכה. ברשותי פורד מונדאו 2010 מנוע 2300, בחודש האחרון יש בעיה רצינית עם המאווררים של הרדיאטור: לפי קריזה, בעיקר בנסיעות בפקק המאווררים מפסיקים לעבוד ולא נדלקים עד שאני מוציא את הפיוז של המאווררים ומחזיר.

זה גורם לחום המנוע לעלות כמובן.

לא עוזר לכבות ולהפעיל את הרכב וכדו'.

 

החלפתי מחשב מאווררים, לא עזר. זה קורה מידי פעם, יכול לקרות פעמיים ביום ויכול לקרות פעם בחודשיים.

 

יש למישהו מושג מה הכיוון של התקלה? תודה רבה

תוכל לומר לי איזה פיוז זה 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...